HLG Boky pov:Konačno sam pobjegao. I sad dalje nastavljam s planom.
Da vam ja sad objasnim stvar od početka.
Prije dvije godine izbacili su me iz mafije. Koju sam ja vodio.
Zašto?
Pa... Da, ja sam kriv. Točnije, moj jedan nepromišljeni postupak. I ne krivim ih što su me izbacili. I ja bih to učinio na njihovom mjestu.
Bilo je to prije dvije godine. Imao sam šesnaest. Tek sam postao vođa mafije druge najmoćnije mafije u gradu, nakon što mi je otac ubijen. Nismo saznali tko ga je ubio. Nisam znao što bih, pa sam, misleći da ga je ubila suprotna mafija, odlučio napasti i ubiti njihove ljude koji nisu ništa skrivili.
I nakon dvije godine sam se odlučio vratiti.
Moj plan je jednostavan.
Prvo sam prijetio nekoj trojici dječaka na koje sam naišao da ću ih ubiti. Znao sam da će me moliti da ih ne ubijem i da bi sve učinili za to. Pa je, moja profesionalnost, smislila plan. Cilj mi je bio otkriti mafiji Formers (ime Tekijeve mafije jao lol) da sam se vratio. Provalili smo u jednu od njihovih baza koja nije tako tajna i nema baš dobru zaštitu. Znao sam da su kamere snimile sve. Vratili smo se s ukradenom robom. Tamo sam bio sve dok mi odašiljač nije dao do znanja da se netko približava. Zbrisao sam i ostavio ih same tamo. I tako dok su oni rekli moje ime, Teky je saznao da sam se vratio.
Laganica.
I drugi dio plana je vratiti ili osvetiti mojeg brata. Ne znam što je bilo s njim ali poznavajući Tekija i njegovu strategiju, ništa dobro.
Sad sam u svojem stanu koji je u centru grada. Tamo nitko od mafijaša baš i ne zalazi, ali i da me vide, nitko me nebi prepoznao. Totalno sam se promijenio po izgledu.
Kratko ošišanu plavu kosu sam prebojao u crno i pustio je. Kosa mi je uredno ošišana sa strane ali na sredini glave se nalazi crni ogromni žbunj. Da mi je kosa frćkava to bi bio problem. Ali nije, u potpunosti je ravna. Cure mi se bacaju pod noge, a dečki me ljubomorno gledaju kad sam u klubu. Sa plavim očima nisam ništa mogao, ali volim ih iskreno.
Imam i puno više tetovaža.Sad idem spavati, a navečer u klub. Otvorio se jedan novi tako da ga vrijedi posjetiti.
YOU ARE READING
Mafijašica i budale/ZAVRŠENA
Teen FictionProšlo je sedam godina od kada ju je obitelj izbacila na ulicu. Mafijašica Merry, zajedno sa svojom ekipom idiota dobiva zadatak, drugačiji od prijašnjih i spontano kreće u novu špijunsku pustolovinu. Ali kako će riješiti zadatke koje im šef zada a...