MERRY'S P.O.V.
"Na noge lagane! Dajte malo života! Danas imamo... Auu kretenu, ne udaraj me!" Vikao je Louis po našem stanu.
"Louis, dosadan si." Čula sam neki glas, Lucijanov valjda.
"Ajde curee! Ustajte! Rise and shine!" Ušao je u našu sobu i razotkrio zastore.
Ako nešto mrzim, to je kad mi ujutro rastvorite zastore i sunce mi ubada u oči.
"Malo da provjetrimo..." Govorio je još uvijek entuzijastično i otvorio širom prozor.
"Louis koji kurac radiš u pet pedeset pet u našoj sobi!?! Marš vann!!" Izderala se Lejla.
"No ajde, ne glumite. Teky nas je zvao. Imamo trening." Rekao je smireno, uzeo mi jastuk i počeo ga udarati tako da se sve prašilo kroz otvoren prozor.
Tako mi dođe da ga sad skupa s jastukom bacim dolje. Ali izgleda da Lejla ima iste zamisli jer se zatrčala i gurnula ga. Lik je pao s trećeg kata.
"Tako. Sad nam više neće smetati." Pljesnula je rukama i vratila se u krevet.
"A budalo, jastuk mi je pao s njimm. Na čemu sada da spavam?"
"Baš me briga, odi si po njega." Promrmljala je i nastavila spavati.
Otišla sam do prozora da vidim je li mi jastuk u komadu, ali vidi čuda. Louis je živ ali ne vidim jastuk. Tko bi rekao. Louis je pao u prikolicu punu vreća i perja. Pogledao me i pokazao mi srednji. Slegnula sam ramenima i odlučila da neću više spavati jer nemam jastuk.
Sad mi je palo na pamet da je Louis nešto govorio... Ali nikako se ne mogu sjetiti što.
"Lejla... Što je ono Louis rekao?"
"Da nas Teky treba... O Bože, Teky nas treba!" Skočila je i brzo kopala po ormaru.
"Ah da... Tako je, Teky. Ajmee brzoo ako zakasnimo morat ćemo raditi duple vježbe!" Skočila sam i moja spretnost je učinila da padnem na tepih i time povučem Lejlu za sobom.
"Upsi..." Nevino sam se nasmijala.
"Dam ti ja upsi." Mrzovoljno me pogledala.
Kad smo se obukle i obavile sve potrebno, izašle smo iz sobe. Stan je još uvijek bio pun. Lucijan, Indigo, Čoban i, sad ne znam što Liam radi ovdje, ali i Liam s njima, igrali su nešto na telki, nekakve ratove što ja znam. Samo da napomenem, Lucijan je bio bez majice, a Indigo i Čoban još u pidžamama.
"I sad kao mi smo spore."
"Ajaoo ove su već gotove! Brzo dečki, idemo."
"Ne mislimo vas čekat." Rekla je Lejla. "I ako se sjetite, provjerite Louisa, bacila sam ga s prozora.
"Ah, oke." Rekao je Liam fokusiran na igricu. Kad je procesuirao u svom mozgu što je Lejla rekla, samo ju je čudno pogledao. "S kojim ja budalama dijelim zrak..."
"Samo kažem, da ne bude nismo znali." Izašle smo van.
"E, mogle bi do pekare, gladna sam." Rekla sam.
"Pa... Ono ajmo."
Nakon što smo si kupile peciva, bile smo žedne i otišle do nekog bara i popila dva soka. Na trening smo kasnile, ali sve je vrijedno hrane.
I ono što me nije začudilo, bilo je to što još skoro nikog nije bilo. Samo Evan i Rafaela koji su se ljubili i ljuti Teky.
"Pa pozdrav druže!" Nasmijano sam rekla nadajući se da će to smanjiti njegovo deranje koje dolazi kad se nitko ne pojavi na treningu.
"Nemoj ti meni druže! Di ste vi?! Zovem vas već pola sata, nikog nema! Samo ovo dvoje koje koristi BAŠ NIČEMU i poslao sam Louisa i Liama po vas. Za Louisa me ne čudi što ga nema, ali za Liama? Pa što sad ću i njega izgubiti! Znate gdje su?"
"Pa... Ja sam Louisa bacila s prozora, a Liam je igrao igrice kad smo odlazile." Lejla je slegnula ramenima. Evan i Rafaela su se odvojili i pogledali nas kao šta?
"S prozora..?" Teky je ironično pitao. "S prozora... Bacila si ga s prozora? Ajde, nisam začuđen. Iskreno, bilo je pitanje vremena kad će se to desiti, zato sam ispod vašeg prozora postavio prikolicu perja da sleti na mekano."
"Au... Još je živ onda." Rekla je Lejla ravno. "A ništa, onda ga sljedeći put moram baciti s nečijeg tuđeg prozora."
"Aj probaj samo. Imaš toliko načina ubojstva i ti izabereš taj? Bravo."
"Hej, ne vrijeđaj mi plan ubojstva!"
U teretanu ušli Rony i Klada.
"Oprosti šefe što kasnimo, ali NEKOME su se jele dagnje i morali smo čekati u ribarnici koja je na drugom djelu grada da ih ispeću." Klada je pogledao u Ronya. On se nevino nasmiješio.
"A di su ostali?" Teky je umorno pitao.
"A... Znam da su otišli s Liamom izvaditi Louisa iz perja." Rony je rekao "Navodno je pao s prozora."
Lejla se lažno nakašljala prekrivajući smijeh. "Ma niš, nešto mi je u grlu bilo..."
"Nema veze, vi počinjete s treningom, a objašnjavati krećem kad se pojavi ostatak. Za to vrijeme idem igrati šah..." Teky je promrmljao i otišao u kut teretane za svoj laptop.
Mi smo krenuli s vježbanjem."Ajme, šta ti smrdiš pederu." Čulo se s hodnika. Liam i Lucijan su u pratnji Čobana i Indiga unijeli Louisa k nama.
"Pa nisi ti bio bačen s trećeg kata u smrdljivo perje!" Ljutio se Louis.
"Teky tvoje perje zaudara." Javila sam se. "A sad će nam i Louis tu smrdit. Ja glasam da se ide tuširati."
"I jaa!" Svi su viknuli.
"Dobro, Louis pod tuš, a mi idemo s poslom." Rekao je Teky i ustao.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafijašica i budale/ZAVRŠENA
Genç KurguProšlo je sedam godina od kada ju je obitelj izbacila na ulicu. Mafijašica Merry, zajedno sa svojom ekipom idiota dobiva zadatak, drugačiji od prijašnjih i spontano kreće u novu špijunsku pustolovinu. Ali kako će riješiti zadatke koje im šef zada a...