"Znaš što mi jedino nije jasno..?" Pitala me Lejla kad smo izlazile iz McDonald'sa s hranom za nas i dečke."Kako bi ja to mogla znati?"
"Gdje si ti bila jučer kad se Louis onako napio i izblamirao pa su ga izbacili iz kluba i ja sam morala doma s njim?"
"Što je napravio ovaj put..." Smoreno kažem više kao izjavnu rečenicu.
"Ah ništa novo. Samo se popeo na stol i počeo pjevati pjesmu od Sofije Prve i s rukama glumiti kao da leti ali zapravo je izgledao kao kokoš, pa je pao dolje i počeo dramatizirati da će umrijeti. Onda je ustao i počeo se derati da sam ja vještica, da se bavim crnom magijom i da sam ga začarala."
"To nije ništa čudno."
"A sad da te čujem. Di si ti bila da nisi prisustvovala njegovom nastupu."
"Pa... Hm. Došao ti je jedan tip, otprilike devetnaest godina. Ma ono malo zgodan."
"Malo? Da je bio malo zgodan odma bi ga odbila ti."
"No oke, zgodan. Zove se Ash. Pa je rekao da nikad nije vidio da netko dolazi u takvoj odjeći u klub. Njegov frend je došao do njega i nešto smo pričali pa me pitao hoću li ići s njima. I znaš mene, otišla sam. I onda smo igrali dvije istine jedna laž s još par ljudi."
"Hm... Sve u svemu bilo ti je bolje nego meni. Nego, imaš njegov broj?"
"Ne? Samo sam bila s njima jednu noć, to je sve. Više ih vjerojatno neću vidjeti."
Kad smo se vratile u bazu, stavile smo vrećice na stol u sobi za sastanke.
"Jeste saznali što?" Pitam uzimajući svoj pomfrit i chicken nuggets iz vrećice.
"Jedino što znamo je da je Boky još uvijek u gradu i nije ga napustio. To znači da nešto smjera."
"Ali pitanje je... Što." Reče zamišljeno Louis. "I tko... I gdje..."
"Pa znamo tko." Kaže Liam.
"Znamo?"
"Ne. Ne mislim trošiti svoje živce na tebe. Tebe da netko otme, nebi uspio izdržati s tobom. Vratili bi te i ako te mi nebi htjeli natrag, davali bi nam novce samo da te uzmemo."
"Pa to bi mogli iskoristiti." Rekao je Rony.
"Da, samo svi naši neprijatelji su upoznati s Louisom i to nebi dobro prošlo."
"Koncentracija, ljudi." Rekao je Teky. "Moramo prvo saznati što Boky smjera.
"Kad bi nam barem njegov brat bio od pomoći..." Mrmljao je Louis.
"To je to Louis! Njegov brat." Viknula sam a ostali su se složili.
"Što me napadaš sad, nisam ti ništa skrivio."
"Ma idiotu, dao si nam ideju." Liam ga je tresnuo po potiljku.
"Ideju?" Gledao je svoj hamburger. "Kakvu sad ideju?"
"Ti si klošar."
Jao...
"Imam ja puno teorija." Moj zadatak je uglavnom smisliti i pronaći nešto što ima smisla. "Moguće, da se Boky vratio jer želi osvetu. Možda želi pronaći ubojicu svog oca. Možda se želi osvetiti mafiji koja ga je izbacila. Možda će u nekom periodu tražiti našu pomoć. Ili je tu zbog brata. Možda misli da smo ga ubili jer je Boky naše ljude i želi ga osvetiti."
"Ja tebe ništa nisam skonto." Louis je jeo hamburger.
"Ovako sad. Merry, Rony, Evan i Rafaela, idete k Ferloxu i ispitujte ga o Bokiju. Louis, Liam i Klada, trenirate njih", Teky je pokazao na novake, "Lejla ideš samnom na misiju, trebam te danas. I sutra opet ovdje da ste u isto vrijeme."
Ferlox, Bokijev brat, on je diler. Dosta tajnovit i ozbiljan tip. Ne vidim ga često jer je uglavnom na terenu. A kad nije, onda je u prostoriji s oružjem ili s Giantom.
Našli smo ga u Giantovom uredu kako se smiju skupa i piju kavu.
Evan je zatvorio vrata za nama.Giant i Ferlox su naš začuđeno pogledali. Sjela sam na zadnju praznu stolicu dok su ostali morali stajati.
"Tu smo zbog tvog brata." Započela sam. Ferlox je preokrenuo svojim sivim očima. "Dobro si upoznat sa situacijom sad. Nisi li?"
"Itekako jesam." Duboko je rekao. "I ne znam što taj klinjo smjera."
"Misliš da želi osvetu? Ili misli da si mrtav pa te želi osvetiti?"
"Ja ne znam što on misli i želi."
"Da Merry, kako bi on to trebao znati..?" Giant je pitao.
"Ne znam. Ali od početka mi je sumnjiv. Ne odlazimo dok ne saznamo sve što tajiš od nas."
Ferlox je uzdahnuo. "Mislim da je vrijeme da vam kažem istinu..."
"I ja mislim."
"Dakle, kad me vaša mafija otela, imao sam samo osamnaest godina. Nisam se mogao pomiriti s tim da je moj brat potpuno uništio postojanje naše obitelji u toj mafiji koja je bila naša. Zato sam i pristao raditi za vas. Bio sam ljut na njega. Ali tri mjeseca nakon, nazvao me nepoznat broj. Boky. Rekao je da se prvom prilikom vraća po mene. I onda je poklopio. Nisam mislio da misli ozbiljno. Sad sam se uvjerio da misli. Tako da... Vjerujem da se vratio zbog mene."
"Wow. Ti si nam puno toga prešutio." Rekla je Rafaela. "Ćemo ga reći šefu?"
"Nema potrebe. Teky ionako ništa neće učiniti da ga kazni, samo će ga pohvaliti jer je napokon priznao."
"Pa... Da se Boky vrati po tebe. Bi li otišao s njim?" Rony je pitao Ferloxa.
"Ne bih. Dobro mi je ovdje. Zarada je dobra a i društvo."
"Hoćeš nam pomoći u hvatanju Bokija?" Pitao je Evan.
"To ću se ja dogovoriti s šefom."
"Ništa dečki." Ustala sam. "Bilo je lijepo čavrljati s vama, ali dužnost zove."
"Aje, vidimo se."
Izašli smo i otišli gledati kako se ostali muče u treniranju nesposobne trojke i komentirali.
ESTÁS LEYENDO
Mafijašica i budale/ZAVRŠENA
Novela JuvenilProšlo je sedam godina od kada ju je obitelj izbacila na ulicu. Mafijašica Merry, zajedno sa svojom ekipom idiota dobiva zadatak, drugačiji od prijašnjih i spontano kreće u novu špijunsku pustolovinu. Ali kako će riješiti zadatke koje im šef zada a...