27#

458 46 0
                                    


"Imam novostii!" Lejla je vikala po stanu. "I znam da će vam se svidjeti."

Gdje je ona bila do sad? Već je pola dvanaest navečer i svi se spremamo za klub, a ona tek sad dođe.

"Novosti? Zar Louis ostaje u bolnici? Doživotno?" Oglasio se Lucijan.

Izašla sam van iz sobe da vidim o čemu je stvar.

Lejla je zastala i pogledala Lucijana. "Ipak ne toliko dobre novosti. Recimo samo da Teky nekog iz zatvora stavlja u kućni pritvor. Stan, zapravo. Daje im stan iz kojeg ne smiju van."

Raširila sam oči, a Lucijan je kavu koju je pio ispljunuo na Lejlu. Sad već ljutu Lejlu.

Jao bolje da idem, ne želim gledati kako će se potuči sad. Ušla sam u sobu od Lejle i mene i birala što da obučem.

I tako, znači Boky izlazi iz zatvora. Jedna dobra stvar. Bar ću ga viđati u... Malo ljepšim okolnostima.

Nema veze, kasnije ćemo o tome, sad slijedi klub.

Za obući sam odabrala ovo.

Samo što sam na noge obula crne conversice

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Samo što sam na noge obula crne conversice.

"Idemo!" Zaderao se veselo Čoban.

Da, i Čoban ide s nama u klub. Kao napunio je petnaest i sad može ići. Ajde, mora i to dijete vidjeti zanimljivosti kluba.

(...)

"Bok Merry." Nasmijao mi se Boky. Mislim da njemu ništa ne znači što ima lisice na rukama.

"Bok..." Umorno sam odvratila.

Jučer smo u klubu bili do šest ujutro. To jest, danas. Spavala sam samo četiri sata i malo mi fali da se ne srušim.

"Uspavana ljepotica se probudila." Prokomentirao je mrzovoljno Soldex i bacio pogled na rasčupanu Lejlu.

"Nisi ti bio u raju alkohola do zore." Lejla se namrštila.

Upravo Bokya i Soldexa premještamo u taj kućni pritvor. Teky misli da su dovoljno dugo bili u zatvoru i da su spremni za stan. On još uvijek vjeruje u njih. Daje im drugu šansu nakon svega što su učinili. Nadam se da je to pametno.

"Samo da znate, ako nećete praviti probleme, smilovat ću vam se i pustiti vas na slobodu." Rekao je Teky.

Lejla i ja smo otvorile usta, a Bokyu i Soldexu su se osmijesi pojavili na licu.

Teky nikad nije bio ovako velikodušan. Mora postojati razlog zašto bi ih ikad pustio.

"O čemu razmišljaš?" Tiho me pitala Lejla dok je Teky nešto pričao s dečkima.

"Moramo izvući iz Tekya zašto bi htio pustiti ove parazite na slobodu." Još tiše sam rekla da budem sigurna da Boky ne prisluškuje.

"Merry, ova dvojica neće ići u iste stanove. Soldex ide u stan 26, a Boky 27. Soldex ide umjesto Ronya, a Boky umjesto Indiga. Rony i Indigo mi trebaju za jedan zadatak. Kad budu gotovi sa zadatkom, smislit ćemo nešto drugo." Kratko i jasno je objasnio Teky, a ja sam pokušala poloviti sve što je rekao.

Dakle, Boky je pripao u naš stan, a Soldex tamo gdje je ostatak ekipe. Ovo će biti zabavni mjeseci...

Mafijašica i budale/ZAVRŠENATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang