HLG BOKY P.O.V.
"Što misliš, gdje je tako dugo?" Pitao me Soldex. Trenutno čekamo Ferloxa kod južnog stožera.
"Doći će." Odvratio sam zamišljeno gledajući u mobitel.
Ne mogu vjerovati kako Merry ima dobre slike na Instagramu. Brate, savršena je.
Šteta, mi ćemo joj sad opljačkat mafiju i pobjeći. I nikad ju više neću vidjeti... Ali nema veze, ipak je takav moj život. U njemu nema ljubavi. U mojem životu je samo krađa i ubijanje. Ali ipak nadam se i ja boljem kad dođemo u Europu.
"E stari, Ferlox dolazi." Udario me u rame Soldex.
Spremio sam mobitel u džep.
Ne znam što mi je. Uopće nisam raspoložen za išta sad. Samo jedva čekam da sve završi i da se bacim u krevet.
"Dajte se malo oraspoložite mafijaši moji." Ferlox se nasmijao.
"Daj nemoj me sad, nisam raspoložen." Mrzovoljno sam odvratio.
Ferlox me sumnjičavo pogledao i slegnuo ramenima.
Krenuli smo prema zapadnom krilu. Kad smo se približili uočio sam da nema stražara. Ovo je čudno...
"Šta sad glume stražari?" Pitao je Soldex.
"Bar će biti lakše." Rekao sam iako je stvarno čudno što nema nikoga ispred.
Provalili smo u prostoriju. Unutra se nalazio veliki sivi sef. Unutra su sigurno bilijuni dolara... Ah jedva čekam.
Soldex je uzeo opremu i krenuo provaliti u sef. Ja se ne razumijem u to tako da sam čuvao stražu dok mu je Ferlox pomagao.
"Još malo... I evo ga." Soldex je otvorio sef.
Ali ono što nas je dočekalo u sefu je bilo... Neočekivano, a u isto vrijeme me nije čudilo.
"Iznenađenjee!" Louis je iskočio ispod hrpe novčanica.
"Louiss, trebali smo ostati neopaženi!" Lejla se naljutila.
"Ja sam ih htio iznenaditi." Tužno je rekao.
Meni ništa nije jasno.
Odjednom, netko je skočio na mene i Soldexa i srušio nas na pod. Lisice su mi opet bile na rukama.
"Boky... Ako već planiraš nešto... Pazi tko može čuti... A i pazi s kojim ljudima radiš." Merry mi je rekla kad me podigla s poda.
Pogledao sam u Ferloxa. Slobodno je stajao i ravno me gledao. "Nisam pogriješio brate, učinio sam ispravnu stvar. Ako upadneš u nečiju mafiju, ne izdaješ ju. To je nešto što ti nikad nećeš naučiti."
"Jebote ja sam ti vjerovao! JEDNOG DANA ĆU TE NAĆI I OSOBNO UBITI PROPALICO!" Ljuto sam vikao.
Ne mogu vjerovati da mi vlastiti brat to napravi!!
"Dobro Romeo, smiri se." Govorila mi je Merry. Joj koj sam ja kreten, što si sad ona misli o meni. "Nećeš ga naći jer ćeš zauvijek biti u ćeliji. Ili ćeš raditi neka sranja koja vam Teky naredi. Ili ćemo vas ubiti. Tko zna, previše je opcija."
Uzdahnuo sam. Sjebao sam sve. U sranju sam i ne mogu se izvući više.
"Dobro, aje vodite ih u ćelije." Rekao je Teky koji je ušao u prostoriju.
Pogledao sam ga ljuto, a on mene nije ni pogledao nego je uživao u nekoj kineskoj hrani.
A najgore od svega... Merry se sigurno ne sviđam. Pa pošto sam sad ovdje i pošto ostajem... Bilo bi dobro zbližiti se s njom.
"Merry..?" Pitao sam je kad me vodila kroz hodnik prema ćelijama.
"Hm?" Pitala je zamišljeno.
"Hoćeš me doći posjetiti sutra?"
"Kamo?" Pitala je dubokim glasom.
"Pa u ćeliju."
"Aha." Rekla je sa smiješkom.
Nešto smjera.
"Što sad smjeraš?"
"Moći ću te zezati. Sad si zatvorenik."
Joj koji je ona idiot. Ali zatvorska ćelija je samo soba... Što loše može biti tamo? Mislim, bar imam krov nad glavom.
Stigli smo u dio sa zatvorima i išli do kraja hodnika. Mračno je brate mili. I hladno.
"Dat ću ti najbolju ćeliju ovdje." Nasmijala se zezajući.
Nekako mislim da je to bio sarkazam.I da, sarkazam višeg stupnja.
Ćelija smrdi po vlagi, mračno je, imam mali prljavi wc i jedan krevet. Čekaj... Ovo nije krevet. To je kamen. Imam kamen. I jako je jako hladno. A kamen... Je tvrd.
"Tu ćeš biti cijeli svoj život." Ozbiljno je rekla. Pogledao sam ju i raširio oči. Cijeli život?? Jedva ću noć preživjeti ovdje... Ako i to. Počela se smijati. "No zezam se. Tu si samo par dana dok ne sredimo novije ćelije. One već liče na nešto. Ovo tu su... Stare ćelije i tu su uglavnom bili serijski ubojice, opasni banditi, veliki pljačkaši... I takva sranja neka."
A, dobro je onda.
Ček... Nije dobro.
Ja ću biti u ćeliji u kojoj je bio i umro serijski ubojica?
"Merry..?"
"Nema Merry sad. Laku noć." Skinula mi je lisice i pogurnula me unutra. Brzo je zaključala i spremila ključ. "Sutra te dođem provjeriti... Ako se sjetim. Sad laku noć jer mi je dosta svega, idem spavat konačno!" Vikala je na odlasku.
Ah... Da mi je znati di je Soldex.
"E brate, ovdje je baš neudobno." Čuo sam iz ćelije preko puta mene. Imam savršen pogled na Soldexa koji ne zna kako bi se složio da spava.
"Pričaj mi o tome..." Sjeo sam na pod jer na onaj kamen ne mislim ići.
Pogledao sam u džep od hlača nadajući se da su mi ostavili mobitel... Ali ne, uzeli su ga.
Pa mogao bih ja probati zaspati.
Sutra ću razmišljati o svemu, sad idem spavati.__________________________
Evo nastavka konačno❤️
Nadam se da vam se sviđa.Imam samo nešto da vam predložim.
Ako želite, pročitajte knjige od ove cure, stvarno su izvrsne!!😘❤️ 👇
YOU ARE READING
Mafijašica i budale/ZAVRŠENA
Teen FictionProšlo je sedam godina od kada ju je obitelj izbacila na ulicu. Mafijašica Merry, zajedno sa svojom ekipom idiota dobiva zadatak, drugačiji od prijašnjih i spontano kreće u novu špijunsku pustolovinu. Ali kako će riješiti zadatke koje im šef zada a...