26#

545 50 10
                                    


"Ja sam Spiderman!" Louis je vikao i skakao po kauču i stolu.

"Louis, prekini skakati jer ćeš si strgati još jednu nogu." Umorno sam rekla.

"Čekaj malo." Rony je podigao pogled s mobitela.

"Još jednu?" Lucijan je čudno upitao.

"Kako misliš još jednu?" Klada je podigao obrvu.

"Pa jučer je gospodin glumio dobru vilu po stanu i pao sa stolca pa sam ga vodila na hitnu." Slegnula sam ramenima.

"Jao, idiota..." Čoban je promrmljao.

"Što stvarno? Nisam primijetio..." Liam je nastavio igrati igricu na mobitelu.

"Pa naravno da nisi jer si spavao." Rekla sam.

"Ubit ću te gmaze jedann!" Louis je skočio sa stolca i promašio stol. "Aaaa!"

"Ja sam ga jučer vodila. Danas je vaš." Ustala sam s kauča i krenula u sobu.

"Opet taj mali Louis nama sudbinu kroji..." Lucijan je mrmljao i ustao sa kauča. "Lejla, idemo."

Mali Louis sudbinu kroji? Lucijan koji vrag?

"Jooj, Louis jedva čekam kad ćeš u kolicima biti." Lejla je mrzovoljno rekla i povukla Louisa s poda.

"Oo neevoli dragom Bogu, to boli Lejlaa!"

"Začepi Spidermanu." Vukla ga je do vrata.

Ja mislim da bi bilo dobro da posjetim Bokya.

Ovih dana Boky i ja smo se baš zbližili. Njega su premjestili u bolju ćeliju i rekao je da mu je super. Boky se zapravo pokazao kao jako zabavan i glup tip. Mislim, uz to što je zgodan još je i glup, pa gdje ćeš bolje.

Presvukla sam se u crne kratke hlače visokog struka i crnu crop majicu.

"Idem ja do Bokya." Rekla sam na odlasku.

"Ja mislim... Da ćemo danas u klub." Rekao je zamišljeno Liam.

"Može... A kako to da si došao na tu ideju?" Pitala sam.

"Pa daj, Louis će biti nepokretan to treba proslaviti!"

"Ma da mogli bi."

"A... Da ga strpamo u pravu bolnicu? Usput mu strgamo i ruke da tamo ostane što duže?" Indigo je pitao.

"Ti... Ti si... Baš pametan."

Gledala sam ih s podignutom obrvom. Sviđa mi se kako razmišljaju.

"Ja sam za, šta god vi smislite." Zatvorila sam vrata i otišla do baze.

Sad Bokiju ne trebam nositi hranu jer ju tamo dobivaju i mislim da je to jako dobro za naše ćelije. I Teky je jako velikodušan po pitanju toga.

Došla sam do djela sa starim ćelijama i skrenula u tunel desno. Tamo se nalaze te "nastambe" kako ja to volim reći.
I jako je udobno unutra.

Stigla sam u taj dio i išla do Bokijeve. Nalazi se skroz na kraju.

"Hej Soldo." Pozdravila sam Soldexa usput. Ćelije od njih dvoje su dosta udaljene.

"Merry! Hoće doći Lejla danas?"

"Hm... Ne." Ravno sam rekla.

"Zašto?" Promijenio je izraz lica.

"Vodi Louisa na hitnu, a kasnije idemo u klub proslaviti to."

"Ah da ima smisla. A što je Louisu?"

"Potrgao si je i drugu nogu glumeći Spidermana pa idemo u klub proslaviti njegovu nepokretnost."

"A... Da. Šteta što i mi ne možemo s vama."

"Isto kao što je šteta što nas niste opljačkali." Prošla sam kraj njega jer je dosadan.

"Heej Bokišo! Kako život?" Vikala sam kad sam prilazila Bokijevoj ćeliji.

"Ma alo bolane šta se dereš." Rekao je kad sam došla blizu i čitao je neku knjigu.

"Kako to da naš Bokiša čita?" Podigla sam obrvu.

"Kako to da je Merry još uvijek dosadna?" Pitao je istim tonom.

"No o čemu je knjiga?" Podsmjehnula sam se.

"Ma o nekim kukcima." Odvratio je.

"A kužim, konačno si pronašao svoju vrstu."

Podigao je pogled i ravno me pogledao. "Ne. Ali sam našao nešto slično tvojoj vrsti. Žohar."

"Dobro ovaj put si ti pobijedio." Sjela sam na stolac ispred ćelije.

Ćelija mu je kvadratnog oblika. Bijelih zidova i ima parket na podu. Ima pravi krevet, police s knjigama, malu odvojenu prostoriju za wc, ormar, stol, stolac i dio s kuhinjom i hranom.

"Znaš da si je Louis strgao još jednu nogu?"

"Ne čudi me." Odložio je knjigu na krevet i pogledao me.

"Ni mene."

"Merry mogu te nešto pitati?" Nesigurno je pitao.

"Am možeš valjda."

"Što misliš o meni?"

Hm... Kakvo mu je to pitanje.

"Pa sigurno da si zgodan. I glup." Rekla sam.

"Stvarno?" Nasmiješio se slatko.

"Da..." Oprezno sam rekla.

"Dobro, idemo se kartat." Rekao je i izvadio iz ladice Uno karte.

"Može." Slegnem ramenima.

Boky mi se čini čudan. Ali nema veze, ipak je u zatvoru. Bar me sad još nije počeo ispitivati zašto komarci piju krv... Bilo je i takvih pitanja.

Otvorila sam mali prozorčić koji služi za... Ne znam ni ja za što ali mi ga koristimo da bi se kartali i igrali društvene igre.

Mafijašica i budale/ZAVRŠENAOù les histoires vivent. Découvrez maintenant