5#

875 70 5
                                    


Ah konačno.

Konačno smo Lejla i ja preselile sve naše stvari u novi stan. S našim novim članovima mafije.
Nazvala sam Tekija.

"Desi Teky, imam pitanje."

"Ne seri sad, na zadatku sam."

Ignorirala sam činjenicu da je na zadatku i nastavila. "Htjela sam pitati, do kad mi moramo biti s njima u stanu? Mislim, pitam za sebe, za Lejlu me baš briga." Zna da se šalim u vezi Lejle, ubila bi za bilo koga od naše ekipe.

Uzdahnuo je kao da je znao da neću odustati. "Trebate paziti na njih. Da ne naprave potajno neko sranje. A odabrao sam baš tebe jer znaš da dečki nisu baš sposobni za to. Pogotovo Louis."

"Da, u potpunosti razumijem. U redu, ajd čujemo se poslije." Prekinula sam.

"Ii?", Lejla me gledala s nadom u očima, "Nismo tu ni sat vremena i već ne znam šta da radim. Ne sviđaju mi se ovi novaci." Frknula je.

"Daj ne seri. Idemo provjeriti pedere." Digla sam se s kreveta.

Dečki su bili u dnevnom i igrali su igrice na PlayStationu. Baš su glasni, mislim da ih cijela zgrada čuje.

"Smanjite hormone, niste u ratu!" Lejla se zaderala.

"Khm? Oprosti? Kako misliš nismo u ratu. Ovo je rat." Lucijan je pokazao glavom na ekran telke i stvarno su se likovi pucali.

"Dobro, nema veze", ugasila im je tv "a sad, idemo svi skupa na pizzu. Dečki i Rafaela nas već čekaju u Wexoru. Sad, crta u sobe da vas ne vidim dok ne obučete nešto prikladno! Ajmo, šta ste blenuli, marš!"

"Upravo si nam ugasila tv." Smireno je započeo Lucijan. "A bili smo u gameu!"

"Ne zanima me!"

"Uostalom, tko još u pola jedan u noći ide na pizzu? Zapravo, tko još radi tako kasno?" Pitao je crvenokosi.

"Pitaš zato jer je došlo tvoje vrijeme za spavanje ili?" Podigla sam obrvu. "I ja ne bih zezala Lejlu da sam na vašem mjestu. Bar ne dok ima one dane u mjesecu."

Trgnuli su se i pogledali me kao da mole za pomoć. Slegnula sam ramenima i vratila se u sobu da se presvučem.

Obukla sam crnu kraku širu, crop majicu s natpisom "never enough" i nacrtanom glavom od vuka i crne šire hlače s lancima. Na noge sam obula crne Campion patike.

Izašla sam iz sobe i vidjela kako se Lucijan i Lejla prepiru.

"Što je saad." Rekla sam umorno znajući da će njihove svađe biti česte i da se već mrze.

"Ova gospođica mi je rekla da mi je parfem užasan."

"Pa kad jee."

Gledala sam ih ironično. Indigo i Čoban su slegnuli ramenima. "Prekinite glumiti, već kasnimo! Nego... Jel ste vi dobili motore?"

"Ne."

"Slijedite me." Rekla je Lejla i krenula prema vratima. Ovi su nastavili stajati. "No? Još danas?"

"Mi ne primamo naredbe od tebe. Nego od Merry." Lucijan je opet provocirao. Preokrenula sam očima i vidjela Lejlu kako postaje crvena od bijesa. Primila sam ju za majicu.

"Dečki izlazite van prije nego vas je tu žive preparirala i stavila u svoju kolekciju." Držala sam ju. Ošinula me pogledom i prekrižila ruke na što se Lucijan nacerio.

Otišli smo u garažu i dale smo im najjeftinije motore. Ako ih poteru da trošak ne bude prevelik.

"Tko od vas zna voziti?" Podigla sam obrvu.

"Samo Čoban ne zna."

"Onda neka netko od vas dvojice vozi Čobana." Sjela sam na svoj motor i zatvorila kacigu.

Mafijašica i budale/ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now