Yeni bölümle karşınızdayız. İyi okumalar. Fotoğraftaki murat.
............
Yolda giderken de size arkadaşlarımdan bahsedeyim bari.
Ayşe
1.60 boylarında tatlı ve kumral bir kız Mehmet in sevgilisi.
Süslü makyaj yapmayı çok ama çok seven makyajı ihtiyaç gibi gören ve alışverişi çok seven biri.Akın
1.80 boylarında
sarışın ve kumral arası bir şey ve
ikizimin kankası olan kişiMehmet
O da 1.80 boylarında olan ve yine muratın arkadaşı olan kişi .
sarışın biri
Ayşenin sevgilisi
Bizle vedalaşma ya gelemedi çünkü şehir dışındaydı.Murat
1.85 boylarında
sırf benden bir kaç dakika büyük diye kendini bir şey sanan hiç alakamız olmayan,benzemenin b'si bile olmayan İkizim.
Azranınn sevgilisi.Azra
1.65 boylarında muratın sevgilisi
kumral
siyah küt saçlı biriBen
1.67 boylarında sarışın
Saçı belime kadar olan ara sıra içine kapanık olan eski okulunda çok arkadaşı olan , yeni yerlere zor alışan biri
Ve okulda genelde inek öğrenci olduğundan pek konuşulmayan kişi.
Yolda dümdüz giderken murata bakıyordum sanırım oda sevgilisini özleyecekti, muratla okulda hiç tanışmamış gibi yapacağımız için
tek kalacağım okulda . Acaba okula alışacakmıyız?diye merak ederken murat aklımı okumuş gibi aynı soruyu
yöneltti.- Acaba okula alışacak mıyız?
Biraz geveze olduğum için cevaplamaya başladım.
-Ben onu bunu bilmem
ama okulda arkadaş bulamazsak sende tanışmamış gibi davran diyorsun ne kadar bunu hiç bir zaman anlamasamda neys ben arkadaş bulamazsam ne olacak sen yine yakışıklısın kızlar peşinden gelir sende onlar sayesinde tanışırsın bazılarıyla ya ben ne yapıcam inek öğrencileri kimse sevmez bende istemiyorum inek öğrenci olmayı ama ne yapıcaz ders çalışmayınca
sanki ölüyorum çok kötü, belkide şanslı çıkarım ve arkadaş bulurum.
Aslında çirkin değilim istesem erkeklerle takılırım ama erkekler de hep şerefsiz oluyor istemiyorum. Güzel olduğumu kabul ediyorum hatta en nefret ettiğim şey güzel olduğu halde ay ben çirkinim diyen insanlar.Devamını getirirken murat susturdu.
-Sus be kızım.
Aslında bu kadar sürede beni dinlemesi bile mucizeydi.
- bak akıllandın diyorum konuşmayacak diyorum yine başlıyorsun bir sus , bu okulda yanında olacağım tanımamazlıktan gelmeyeceğim seni ve ayrıca ben senin yanına gelmediğim sürece çok önemli değilse gelme yanıma ama sana bulaşan olursa direkt yanıma gel. Zaten aynı evlerde
kalacağız. Evdede beni rahatsız etme arkadaşlarım gelirsede rahatsız etme. Annem ikimizede ayrı para yollayacak. Onla ne yapıyorsan yaparsın.Dediğinde şok oldum hiç bir zaman tanırmış gibi yapmamıştı sanırım
inek öğrenci olduğum için yapıyordu zaten gözlüklüydüm aslında gözlüğümün numarası yoktu dinlendirici bi gözlüktü ama ben takmayı sevdiğim için takıyordum ama şuandan sonra takmıyordum çünkü muratgil böyle daha güzel olduğumu düşünüyorlar.
Saçım belime
kadar ve gür olduğu için genelde topuz yapardım çünkü ders çalışınca rahatsız ederdi beni.Eve vardığımda hemen motoru park edip evin kapısına ulaştım.
Kapıyı çalmam ile açılması bir oldu.
- anne Sultan sen beni kapıda mı bekliyorsun?
-yoo neden ki kuzum?
- çok hızlı açtın kapıyı çalmamın üstüne 1 saniye bile geçmedi.Demem ile yüzünde bir endişe ifadesi oluştu ama hemen düzeltdi.
- ha kapının önünden geçiyordum.
Yüzündeki endişeyi anlamasam da gideceğimiz için endişeli olduğunu düşünerek çok da umursamadım.
Muratta yanıma gelince annemin yanağından öptü.
- ooooo sultanım nasılsın?
Murat'ı dinlemeden yukarı kata çıkıp odama geçtim......
Valizimi alıp aşağı indirmeye başladım. Murat'ı görmem ile Murat'a bağırdım
-hey Muro gel valizimi taşı-elin ve ayağın var demi?
-anne murat geçen eve gelmediği gün akın ile karakola ...
Koşarak yanıma gelip ağzımı kapattı.
Elimdeki valizi aldı. Şeytanca sırıtmadan durmadım tabikii.
- Al Allah'ın cezası taşıyorum valizi. Söyleme bir şey.
Kafamı sallayıp aşağı indim.Annem ile sarıldıktan ve nasihatlarını dinledim biraz. Sjheheheb
- Çağla
Annemin bana seslenmesi ile anneme döndüm elinde bir kağıt vardı.
- Bu babanın sana bıraktığı mektup ama bana söz vermeni istiyorum. 19 yaşına basmadan okumayacaksın.
Kafamı hemen salladım. Sözümde dururdum durmasına ama bu hala merak etmediğim anlamına gelmez. Kaç kere mektubu gizli gizli almaya çalışmıştım ama olmamıştı. Annemin kilitli sandığındaydı ve anahtar yoktu. Ne kadar arasamda bulamadım......
Annem;
-kendinize iyi bakın ve aynı evde yaşıcaksınız diye birbirinizle kavga etmeyin. Ayrıca bir şey olursa birbirinizi bana ispiyonlayabilirsiniz , ama kavga edince filan değil günde 20 kez kavga ettiğiniz için dayanamam , her şeye zırt bırt aramayın tamammı?Diye sorduktan sonra benim ve muratın anlından öptü.
Murat'ın bana bön bön baktığını görünce;
-ne bakıyon ,
Dedim.
- haaa pardon güzele bakmak sevaptır bak bak belki sevap kazanırsın. Cehennemliksin zaten-he götüm.
Valizlerimizi bagaja koydu biricik ikizim
Annem arabayı ona almıştı banada alacaktı ama birlikte gidelim diye almadı. Taşınınca hesabıma paramı yollayacak oradan araba alacaktım. Babam olmasa bile bizim durumumuz baya baya iydi.O bagaja koyarken ben de ön koltuğa uçtum. Kapıyı da hemen kapatıp yayıldım. O da gelip kapımı açmaya çalıştı tabiki o açmadan kilitlediğim için açamıyordu.
Tabi anahtar onda olduğu için sonradan açabildi.
-kızım insene arkaya bin .diye bağırınca
- sen bin banane .
Murat ya sabır çekti
-kızım beni bağırtma in şuradan
-neden öne binince seni ezik durumamı düşürüyorum amacın ne amacın?
Bazı olayları dramatize ettiğimin farkındaydım ama istediğimi böyle yaparak her zaman elde edebiliyordum hihaaa
Pes etti ve kapıyı birden çok sert kapatınca o sesden dolayı ödüm patladı gerçekten nasıl korktuysam Murat'ın dediklerinden bir şey duymadım.-hello! Dünyadan çağlaya kızım baksan vilüüüü sabır yaaa kızım baksana canlansana emliyet kemerini çek.
Bende arabadan inip bir şey demeden arkaya oturdum.
-ne oldu birden.
-geç öne
-ya kızım trip mı atıyorsun. Daha geç işte öne.
-öne geç.
Diyince bir daha öne geçti.
Arkada olmak daha mantıklı geldi çünkü istediğin gibi uzanabilirdin.Araba onundu ama o sürmüyordu çünkü annem korkuyordu kaza yapar diye.
Şoför arabayı çalıştırdı ve böylece yeni hayatımız adım adım hazırlanmaya başladı................
En kısa zamanda yeni bölüm gelecek.
Yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez İkizler
RandomArkadaşlar 11 yaşında yazdığım bir kitap olduğu için hatıra kalsın diye silmiyorum. Her şey yeni şehre taşınmam ile başladı. Hayatım değişti. 18 imde babamın mektubunu okudum. Yaşadığım her şey yalandı. Ne annem ne ikizim ikiside gerçek ailem deği...