Arkadaşlar yeni bölümde iyi okumalar.
..........
Okuldan hııı, ayn gibi sesler duyuldu.
Şuana kadar resim yarışmasını önemsemiyordum ama şimdi inatlarına bu hayvanı yeneceğim.
Zil çaldığı için sınıfa gittim. Hoca derse geldi. Dersi dinleyip not aldım. Zil çalınca tuğçeyle bahçeye çıktık. Biraz dolaştık. Zil çalınca sınıfa çıktık.
Ders bitimce arabama bindim ve eve gittim.
Resim çizmeye başlamam lazımdı 1 gün sonra bitiyordu. Çizmeye başladım. Kendi resmimi çizicektim çünkü resimde birinin yüzünü çizme şartıyla katılacaktı. Ben çizmeye başlamadan fazla olan odayı kendime resim çizme odası yapıcaktım.-murat burayı resim odası yapıyorum.
-kızım dursun belki arkadaşımız gelir. O kalır.
-ben nerde yapıyım.
-bodrum katta geniş bir tane oda var.
Hemen bodruma indim. Odaya baktım. Güzeldi. Sonradan farkettim ama ben bu merdivenleri ne kadar çabuk indim. Hızlı tren gibi gelmiştim. Neyse şuan resim çizmem lazım.
Resim eşyalarını koşa koşa alıp odaya yerleştirdim. Yine çok hızlı gelmiştim. Bana bir şeyler oluyordu. Ama ne olduğunu bilmiyordum. Hem kötü kötü fikirler geliyordu hemde çok hızlanmıştım. Neyse resme başladım.
1saate kadar çizip yukarı çıktım. Doğum günüme 3 gün vardı. Ama kimse hatırlamamıştı.
Neyse kendime 1 tane yumurta kırıp , yedim. Oraları toplayıp odama çıktım. Yatağıma yattım. Kalktığımda boynumda ısırık gibi 2 üste 2 alta iz vardı. Ben ona bakınca ne olduğunu anlayamadım.
Sonra banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.
Aşağı indim. Çay için ocağa su koydum.
Krep yapıcaktım. Kahvaltılıkları masaya dizdim. Doğum günüm 1 gün sonraydı. Unutmuşlarmıdır diye düşünürken suya baktım.
Daha kaynamamıştı. O kaynayana kadar salata doğruyacaktım. Salatayı doğrarken elimi kesmemle elimi çekmem bir oldu.
Kanıyordu, peçete almak için uzandım peçete aldığımda bir daha parmağıma baktım. Yara geçmişti.
Nasıl oluyordu.
Delirdim mi ben ? Halüsinasyon mu gördüm acaba, salata doğramaya devam ettim.Çayıda demledikten sonra masaya koydum.
Muratda yanıma gelip yemeğini yedi. Bügünde resim yarışması vardı. Saat 3 gibi resmi götürücektik. Normalde daha uzun süre verirlerdi ama nedense vermemişlerdi.
Bügün resim yarışmasına gidenler okula gitmeyecekti. Az zaman verdikleri için bügün okula gitmeyip resmim çizmeye devam edecektik.
Murat arabasına binip okula gitmişti.
Bende resim çizmek için bodruma inmiştim. Resmimi devam ederken boynumda yara izinde sızı oluşmuştu. Saniyeler sürmüştü. Ama feci şekilde sızlamıştı. Resmim bitmişti.Yarım saat vardı. Hemen odama gidip kıyafetlerimi değiştirdim. Babamdan kalan kolyeyi kazağımın altından çıkarıp öptüm.
- baba inşallah senin için kazanırım. Seni seviyorum.
Size söylemedim ama bu benim babamdan kalma kolye içinde babamın resmi var hiç bir zaman çıkarmadım.
Hemen evden çıktım. Telefonumdan adrese baktım. Adrese baka baka gidince sonunda yarışma yerine gittim. Para ödüllüydü ama ben kazanırsam parayı sokak hayvanlarına hediye vericektim çünkü paraya ihtiyacım yoktu. Neyse içeri girince her yer resimlerle doluydu. Resmimi jüri üyelerine verdim. Biraz uzun süreceği için diğer resimlere baktım. Ayaz karşıda duruyordu. Yanında bir resim vardı. Resmi oysa gerçekten güzel çizmişti.
Yanına gittim.- bunu sen mi çizdin?
- evet , ne oldu ? Morelin mi bozuldu.
- hayır niye bozulayımki,
Peşinden hemen ekledim,
- doğruyu söylemek gerekirse güzel çizmissin.
- ne oldu başına saksımı filan mı düştü? Beni övüyorsun da garibime geldi.
Ben insan gibi konuşayım dedim gelmiş benle dalga geçiyor salak
-insan gibi sohbet ediyim dedimde sen insan değilsin.
Diyip diğer resimlere baktım.
Bu yarışmanın galibi ya ben olurum yada ayaz olurdu. Diğer resimler güzel ama en güzeller bizimki.
Neyse yarım saat oyalandım.-resim yarışmasının kazananı belli oldu. Gelin lütfen,
Adamın duyurusu ile adamın olduğu yere gittim.
- şimdi arkadaşlar biliyorsunuzki resim yarışmacıları 1. 2. Ve 3. Kişi olarak seçeceğiz ama bu yarışmada birinci olarak 2 kişi var.
Herkes ooooo ladı, ben heyecandan ölüyordum. Bir yarışmacı ortaya soru attı.
-peki parayı bölüşeceklermi?
-işte bu soruya gelince ya kazananlar bölüşecek yada siz oylıyacaksınız ve 1.'yi Seçeceksiniz. Şimdi başta üçüncüyü açıklıyorum. Ve üçüncü kişimiz oooooooooo hakan demir.
Herkes alkışladı üçüncüye ödülü verildi ve fotoğraf çekildi.
- ve ikinci olan yarışmacımız oooooooo gökçe yıldız.
Yine hekes alkışladı. Ödülünü aldı ve fotoğraf çekildi.
-ve son iki yarışmacımız birinci olmakta hak kazanan kişiler oooooooooooooooooooooooooooo çağla pamuk ve ayaz özcan.
Ben mi kazandım yes yaaaa.
-şimdi parayı bölüşmekmi istersiniz yoksa yarışmacılar sizi 1. olarak oylasın mı?
-bana farketmez ama bölüşelim bence.
Diye atıldı ayaz. Bana farketmezdi. Nasıl olsa hayvanlara vericektim.
-bencede bölüşelim.
Gidip parayı bölüşürken adama dönüp,
-benim param olan kısmı sizde kalsa sokak hayvanlara yem ve barınak alsanız olurmu?
-evet tabiki keşke herkes sizin gibi olsa çağla hanım çok iyisiniz.
- benimde param sizde kalsın.
Ayazda söyleyince şok oldum. O insaflımıydı. Yarışmacıların hepsi alkışlayınca düşüncelwrimi arındım.
Yanlış anlamayın kendimi övsünler diye o parayı vermedim.
O sırafa ayazın boynundaki yarayı görünce şok oldum. Ondada benim boynumdaki izden vardı. Acaba ne, yok canım tesadüftür.
Pek inanmıyorum tesadüf olduğuna çünkü izler aynı ve aynı yerdeler.
Burada kendimi kandırmayı seçiyorum ve tesadüf olduğuna inanıyorum.Ordan sonra eve gittim. Murat ben kazandım diye bana sarıldı ve sonra bunun kutlaması olarak birlikte film izledik. Aslında pek kutlama olmadı. Sadece film izledik ve odalarımıza çıktık. Biraz telefonlardaki bildirimlere bakıyordum. Bir şey gelmemişti. Azra ve ayşe bir şey yazmadığı için bende yazmadım.
............
Arkadaşlar sizi seviyor ve yorumlarınızı bekliyorum iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez İkizler
RandomArkadaşlar 11 yaşında yazdığım bir kitap olduğu için hatıra kalsın diye silmiyorum. Her şey yeni şehre taşınmam ile başladı. Hayatım değişti. 18 imde babamın mektubunu okudum. Yaşadığım her şey yalandı. Ne annem ne ikizim ikiside gerçek ailem deği...