19. Bölüm

231 16 0
                                    

İyi okumalar. Fotoğraftaki bora.

........

Çağladan
Ekin mesajları okudu. Biraz zaman geçince doktor beni taburcu etti. Diğerlerine mesajları anlatmadım. Sadece biri çarptı dedim.
Ekinle ayaz konuşuyordu. Belki şuan rahatsızım diye düşmanlığın sebebini sorarsam söylerler diye sordum.
-sizin düşmanlığın sebebi ne?
-söyliyim, biz önceden kardeş gibiydik ama bir gün bana ihanet etti.(ekin)
-ben kimseye ihanet etmedim ve sen bana ihanet ettin.(ayaz)
-ben ihanet etmedim.(ekin)
-belki başkası ihanet etmiştir.(ben)
-bizden başka kimse bilmiyordu.(ekin)
-peki nerede bunları konuştunuz?(selin)
-ekingilin evinde salonda.(ayaz)
-ekin salona dinleme cihazı koydunmu?(selin)
-hayır.
-şimdi anlaşıldı.(selin)
-ne oldu? (Ekin)
-salonda dinleme cihazı vardı. Sen koymuşsundur diye söylememiştim. Demekki ikinizde ihanet etmemişsiniz.(selin)
-doğrumu söylüyorsun? Yoksa barışalım diye yalan mı söylüyorsun?(ekin)
-inanmassan inanma niye yalan söyliyeyim?
-bilmem ayazı sev...
Devamını getirmeden selin ekinin kolunu cimdikledi. Selin ayazımj seviyordu. Niye bana söylememişti? Ayaza baktığımda gülüyordu. Acaba buda selinimi seviyordu? En iyisi sorguya çekmek olacak.
Ekine baktığımda selinin cimdiklediği yeri tutuyordu.
-kızım sendekide nasıl tırnak, kolum koptu.(ekin)
-offff sus ekin sinirimi bozdun zaten ben gidiyorum odama(selin)
-selin beni bekle birlikte çıkalım. Bende odama gidicem(ayaz)
-şey tamam(selin)
Onlar yukarı çıktı. Zeyneb ve yarenide bora ve gökhan çağırdı. Biz ekinle kalmıştık.
-şey teşekkür ederim, beni sen taşımıssın. Biraz ağırımda,
-sen mi ağırsın kuş tüyü kadar hafifsin.
-şey teşekkür ederim.
-bir şey değil.
-gerçekten selin ayazımı seviyor?
-evet, yani sanırım ,
-sanırım ayazda selini seviyor.
-olabilir.
-siz ayazla barıştınız mı?
-evet.
-çok sevindim.
-selinle ayaz sevgili olsa kızar mısın?
-hayır, onun sevdiği kişi beni ilgilendirmez.
En azından kardeşini kıskanmıyordu.
Biraz oturduktan sonra odaya çıktım. Duş alıp yatağıma çıktım. Telefonuma mesaj geldiğinde mesajı açtım. Gizli numradandı.
-ekinin seni kurtaracağını sanarak mı beni ona anlattın?
Bu ekine dediğimi nereden biliyordu? Odada bir tek ben ve ekin vardı, ekinde demeyeceğine göre nereden biliyordu?
Şuan bunu düşünemezdim. Bana zarar vermek istiyorsa ormanda verirdi. Acaba mesajmı yazsam diye düşünüyordum. Merekıma yenik düştüm. Telefonumu alıp yazmaya başladım.
-bana zarar vermek istiyorsan niye ormanda vermedin?
-ben sana değil senin yakınında olan 2 kişiye zarar vermek istiyorum. İkiside sana değer vermesi bana yeter.
-kim o ikisi?
-yakında öğrenirsin. Ayrıca o ikisine zarar verirken sanada küçük bir zarar vericem belkide ölürsün kim bilir. Sen beni reddettin ben de beni öldürme diye yalvarmalarını reddederim.
Beni öldürür mü? Bu konuyu düşünmemeye çalıştım.
Bugün hiç bir derse girmemiştim. Müdür bey olayı duyunca izin verdi. Diğerleri derse gitti. Ben yatağımda uzanmıştım.
Yere düştüğüm zaman batmıştım. O yüzden duş almak için banyoya gittim. Duş aldıktan sonra biraz teledonla uğraştım. Canım sıkılınca dışarı çıktım. Dolaşırkan karşıma yeni bir grub çıktı. Niye derse girmemişler diye düşünürken benim koluma çarparak gitmişti.
-dikkat etsene köpek.
Bir an durdu ve bana döndü.
-tam üstüne bastın ben bir kurtum ve biliyorsundur ki vampirleri sevmem.
-bana niye söylüyorsun?
-vampir olduğun için, beni sinirletecek bir şey yaparsan seni kafandan koparmak için zevkle beklerim. Anladın mı?
-e evet anladım.
-aferin akıllı vampir.
Kekelemiştim offffff ya bunun için kendime ceza vermem lazım. Bir dakika o kurtum mu demişti?
Ah birde kurtlarla uğraşıcam. Sorun çıkarmaz inşallah. Kafeteryaya gidip oturdum. Kafeteryaya kurtlar girince çantamdan kitabımı alıp hiç bakmadan açıp yüzümü kapattım. Lütfen beni tanımasın. Bana doğru baktı sonra başını çevirdi. Arkadaşlarına bir şey dedi ama duymadım. Bana doğru gelince kitabı daha çok yüzümü örttüm. Masamın önünde durdu ve kitabı çekti. Ters çevirip bir daha elime koydu.
Offf kitabı ters tutuyorum demeyin yaaa gerçekten şuan yerin dibindeydim.
-benden saklanmak için kitabı yüzüne doğru tutmak iyi bir fikir ama düz tut bari,
-ben senden saklanmıyordum.
-ne yapıyordun.
-kitab okumaya çalışıyordum.
-ters mi?
-evet yani aslında ters okuyabiliyormuyum diye bakıyordum.
-tamam anladım ama sana acı ama gerçek bir şey diyim mi?
-olur.
-hiç yalan söyleyemiyorsun.
Diyip arkasına döndü.
-ben yalan söylemedim.
Diye arkasından bağırdım. Elini havada inanmamış gibi salladı. Rezil olmuştum ve kurtların ne işi var vampir okulunda birden zil çalmasıyla düşüncelerimden arındım.
Telefonuma gelen öesaj sesiyle hemen telefonuma baktım. Selindendi.
-nerdesin?
-kafeteryada,
-tamam ayrılma yanına geliyorum.
-tamam.
5 dakika sonra selin gelmişti.
-diğerleri nerede?
-şimdi sana bomba bir haberim var.
-ne?
-zeyneble gökhan sevgili olmuş.
-belliydi.
-ne belliydi?
-zaten birbirine bakışlarından belliydi.
-niye bana söylemedin?
-bilmem, kesin değildi.
-tamam, kahve alıcam istiyormusun?
-hayır.
Selin kendine kahve alıp yanıma geldi.
-selin
-efendim.
-az önce biriyle tanıştım. Daha doğrusu ataştım.
-eeee
-o çocuk kurtmuş.
-neeeee? Baştan anlat.
-bak şimdi dolaşmak için çıkmıştım sonra bu çocuk benim koluma çarparak gidiyordu bende dedim dikkat etsene köpek o da dediki evet ben kurtum. Vampirlerden nefret ediyormuş falan filan.
-bence seni korkutmak için demiş çünkü bura vampir okulu
-ama gayet ciddiydi.
-peki önceden burada mıydı?
-hayır, hiç görmemiştim.
-bence biz görmedik çünkü 1 hafta var okula bu yüzden gelmez.
-haklısın galiba.

Melez İkizler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin