Merhaba arkadaşlar yeni bölümde iyi okumalar.
..........
ÇAĞLADAN
Uyandığımda etraf çok karanlıktı ve yaralarım sızlıyordu. Bura neresiydi.
-oooooo uyuyan güzelde uyanmış.
Ahhh hatırladım. Buğranın yüzüne iğrenirce baktım.
-sana acı bir haberim var.
Acı haber mi? Ne olabilirki benim kaçırılmam dışında.
-Ne olabilirki benim kaçırılmam dışında.
-ikizin ve ekinin seni unutup hayatına devam etmesi seni üzer mi?
-nee?
-diyorum ki ikizin ve ekin seni unuttu ve hayatına devam ediyor.
-hayır hayır inanmıyorum. Öyle bir şey olmadı.
Ağladığımı yeni farketmiştim. Hayır inanmıyorum
-dur kanıtlarıyla sana gösteriyim.
Ekranda kocaman ekinin yanında bir kızla güldüğünü farkettim. Hayır fotoshop demi?
Sonra ayazın selinle güldüğünü gördüm. Beni unutup hayatlarına devam mı ediyorlar?
Birden buğra odadan çıktı ve odada ayazın, selinin ve ekini sesleri duyuldu. Çağla neki, zaten sinirdi, boşver kaçırsınlar gibi sesler duydum. Bu sesler beni çıldırtıyordu. Ağlamaya devam ettim en sonunda karnım guruldamaya başladı ve aç olduğum aklıma geldi ama yemek istemiyecektim. Bu adama muhtaç olacağıma açlıktan ölürüm daha iyi. Biraz daha guruldadı ama takmadım. Buğra odaya girdi. Elinde yemek tepsisi vardı. Bir elimi çözdü ve yemek yemem için tepsiyi bacaklarımın üstüne koydu.
Tabiki yemedim. Acaba cadı güçlerimle onu öldürebilirmiydim.
Tam elimi kaldırmış onu öldürecektim ki
-melez olduğunu biliyorum ve cadı güçlerinide ama burada güç kullanılmaz.
Demesiyle elimi indirdim. Nasıl bilirdi?
-nereden biliyorsun?
-dün depremde gözünün rengi değişti. Bende araştırma yaptım ama bir sonuç aldım o da en güçlü cadıların asır da bir kez güçleri başkasına geçer ve o kişi çok güçlü bir cadı gücğ yaparken gözlerinin rengi değişir.
Demek dün gözlerin rengi dediği buydu.
-ya peki melez olduğum.
-o basit cadı gücü eğer bir melezden başka bir kişiye gelirse her zaman göz rengi kırmızımsı bir renktir ama eğer bir melezse göz rengi bir tek cadı gücü yapınca belli olur ve o yüzden kimse bilmez onun cadı gücü olduğunu.
Demek babam beni koruyan bir şey dediği yanlışmış, bilmiyormuş.
Gerçek buymuş asırda bir oluyormuş. Peki ikizimde demi böyle oluyor?
Sanırım oluyordur.
Biraz daha durdum. Buğra konuşmaya başladı.
-senin buradan çıkman için sana bir teklifim var.
-gerçekten mi?
-evet, o zaman anlatıyorum buradan çıkınca ekinle ayrılıp benle çıkıcan ve belli etmiyecekdin tamam mı?
-tatamam
Kabul etmek zorundaydım. Buradan çıkmam lazımdı. Ekini sevmeye devam edicektim ama beni unutmaları beni çok kırmıştı. Buğra elini çözdü, bana dediki o beni kurtarmışta vb şeyler söyliyecekmişim. Söylemek zorundaydım ama ekinden nasıl ayrılacaktım. Aklıma ekinin öpüşmesi geldi. Gerizekalı , sinirlerim bozulmuştu.
Buğra bana el uzattı kalkmam için ama tutmadım. Ayağa kalktım ama yaralarım beni yere düşürüyorduki buğra tuttu. Kucağına almıştı. Bırak beni desemde bırakmadı. Gizli bir kapı vardı orayı açınca ormanda buldum kendimi. Beni okula kadar götürdü. Okulda ekingil bizi farketti. İyimisin filan dedi ekin hariç hepsine iyiyim dedim. Ekin beni buğradan almaya çalışsada buğra beni kendine daha çok çekti. Bende bir şey demedim çünkü buğra beni ve arkadaşlarımı öldürmekle tehdit etti. Revire gittim.
1 gün sonra yaralarım daha iyiydi. Ekin bana bir şeyler anlatsada dinlemedim.
Kafeteryaya gidip oturduk. Bora, selin, gökhan, zeyneb ve ayazla konuştum taki ekin yanımıza gelene kadar.
-neyse ben gidiyorum.
Diyip çıkıcaktım ki ekin kolumu tuttu.
-bırak kolumu
-beni dinle.
-dinlenecek bir şey yok.
Diyip kolumu kurtardım. Odama çıkarken telefonuma mesaj geldi. Buğradandı.
-sevgilim ne zaman arkadaşkarınla beni tanıştırıcaksın.
-ben senin sevgilin değilim.
-öylesin aşkım.
-bana aşkım deme.
-bak çağla şakayı geç zorunlusun benle sevgili olmaya yoksa sonuçlara katlanırsın.
Offff sonra söylerim diyerek geçiştirdim.
Odama gidip uzandım. Duşa girdim ve dışarı çıktım. Kızların yanına gidip buğrayı söyledim. Bir şey demediler. En çok selinden korkuyordum ama o bir tek ekini dinle bakışı atıyordu ama beni anlıyordu.
Ben bile kendimi anlamamışken o anlamıştı.
3 gün sonra tatil bitiyordu. Kızlar sevgililerine anlattı o yüzden benim dememe kalmadı. Ekin benle ne kadar konuşmak istesede ben konuşmadım çünkü konuşursam affederdim ve buğra onlara zarar verirdi.
Buğra yanımıza geldi. Beni çağırdı ben gitmeyecektim ama telefonda gelmezsen ilk zararı ekin görür deyince gittim.
Ekini hala çok seviyordum ama zarar gelmesini istemiyordum. 2 gün böyle geçti.
Bügün tatilin son günüydü. Buğra bana zorla depo gibi bir yere çağırdı onlara zarar gelmesini istemiyordum.
Depoya gidince kimse yoktu. Her yerde ekinin kızla öpüştüğü fotoğraf vardı. Çıldırıyordum. Hemen buradan çıkmam lazımdı yoksa çıldıracaktım. Tam çıkacaktım kapı kilit sesi duyuldu. Kapıyı ne kadar açmaya çalışsamda açılmadı. Güçlerimi kullanmaya çalıştım ama olmadı belliki o odadaki gibi bir şey yapmıştı o yzden burada kullanılmıyordu. O yüzden daha fazla tekrarlamadım. Ekinin fotoğrafı her yerdeydi. Çıldırmaya başladım. Ayağa kalkıp ekinin fotoğraflarını yırtmaya başladım. Çok fazla olduğu iöin bitmedi. En son sım filan hep karışıktı. Yere oturup dalımı duvara yasladım ve ağlayıp elimle saçımı tutuyordum. Birden fotoğraf çekme sesi çıktı. Kesin ayazgile atıcaktı. Birden buğranın sesi depoda yankılanmaya başladı.
-ekini bu kadar çok mu seviyorsun?
Cevap vermedim.
-beni bu kadar sevseydin sana zarar gelmeyecekti.
-ölürüm ama seni sevmem.
-büyük konuşma, beni elbette seviceksin. Aa pardon ölümünüz bügün olacak.
Ölümünüz mü? Benden başka kim vardı?
-ölümünüz derken.
Dedim sesim bıkmış gibi çıkmıştı.
-ekin ve ayaz de seninle ölecek. Sana iyi bir haberim var seninle zorla sevgili olduğumu seni kaçırdığımı hepsini söyledim arkadaşlarına. En azından arkadaşlarını sevdiğin bilinecek.
Dedi ve depo kapısı açıldı içeri ekin ve ayaz girdi.
-lütfen gidin .
Dedim onların ölmesini istemiyordum. Ekin gelip beni kucağına aldı. Kapıya yöneldi ama kapı kilitliydi. Ekin bir küfür savurdu.
-ekin seni seviyorum.
-bende seni seviyorym ama ayrılacakmışız gibi konuşma ayaz oradan kimsin la diye bağırdı ama sonumuz olduğunu düşünüyordum. Buğra ortaya çıkmıştı elinde silah vardı.
-silah vampirleri öldürmez biliyorsun demi.
-sen öyle zannet karışımlarımla çağla nasıl çizildi gördünüz demi.
-lan buğra seni gebertirim.(ayaz)
-buğra senin derdin bizle çağlayı rahat bırak.(ekin)
-siz tanışıyor musunuz?
Ekin ve ayaz aynı anda evet dediler. Derdimiz derken düşmanı filan mıydı?
Ekin ve ayaz aynı anda evet diyince acaba seslimi düşündüm derken yine evet dediler. Sesli düşünmüşüm yaaa ,
-derdim sizle ama çağlada benim balo teklifimi çevirdi. Bilirsinizki beni arkadaşlarımı veya beni reddetenler bedelini öder. Sizde yaşadığınız bir olay çünkü siz benim iki kardeşimide reddettiniz. Sizin yüzünüzden bütün okula rezil oldular ve bedelini siz ödüyorsunuz. Tabi çağlada beni reddedince sizi nasıl üzsem diye düşündüm. Sonuç çağla ikiniz için de değerli o yüzden onu kaçırmak daha iyiydi. Selinde sizin için çok değerli olduğunu biliyorum ama çağla teklifimi reddetti. Etmeseydi selini kaçıracaktım.
-iyikide reddetmişim, hayvan herif.
-küçük yılanımızda konuştu.
Büyük bir kahkaha attı. Silahı bize doğrulttu.
-şimdi önce kimi vursam. Aranızdan biri karar versin. Aaaaa çağla sen gerçekten güzelsin sen seç kimi öldüreyim kimler kurtulsun. Aranızdan bir kişi ölüp iki kişi kurtulacak.
-beni vur. Onlar yaşasın.
-ne diyorsun çağla saçmalama (ekin)
-saçmalama(ayaz)
Dediler ama beni vursun onlar yaşasın zaten onlar vurulur ben yaşarsam bende bir ölü olurdum.
-seni vurardım ama cesaretinden dolayı onlardan birini vurucam.
Ben ekinin yanında ayakta zar zor duruyordum. Diğer yanımda ayaz vardı.
-lütfennn beni vur. Lütfen onlara zarar verme.
Desemde dinlemedi .
-sayalım kim şanslı. O piti piti karemalı sepeti terazi lastik cimlastik. Biz size geldik bitlendik. Hamama gittik temizlendik. Ayşecik cik cik fatmacık cık cık sen bu oyundan çık.Tekerleme bitince ayaza gelmişti.
-ayaz yani seni vurmayacağım. Ekin ne yazıkki seni vuracağım.
Tam silahı kaldırdı vuracaktı ki ben ekinin önüne atladım o yüzden kurşun benim kalbimin tam altına denk geldi.
Yere yığılacağım sıra iki silah sesi daha duyuldu.............
Merhaba arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum. İyiki varsınız. Yorumlarınızı bekliyorum bir dahaki bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez İkizler
AcakArkadaşlar 11 yaşında yazdığım bir kitap olduğu için hatıra kalsın diye silmiyorum. Her şey yeni şehre taşınmam ile başladı. Hayatım değişti. 18 imde babamın mektubunu okudum. Yaşadığım her şey yalandı. Ne annem ne ikizim ikiside gerçek ailem deği...