22. Bölüm

159 14 0
                                    

Merhaba arkadaşlar, iyi okumalar

..........

ÇAĞLADAN

Gözlerimi açtığımda karanlık bir odadaydım ama küçük bir cam vardı.
Oradan kaçamıyacağım kadar küçüktü.
Tam ayağı kalkmayı düşünüyordum ki elim ve ayağım bir yere bağlı olduğunu gördüm.
Bir sandelyede bağlıydım.
Sonra birden ışıklar açıldı. İçeri biri girdi ama yüzünde maske vardı.
-kimsin sen.
-öğrenmek istermisin?
-evet
Birden maskeyi çıkarınca şok oldum.
Buğraydı, offfff ben buğraya ne yaptım?
-neden beni kaçırdın?
-bilmem
-doğru düzgün söyle,
-oooo küçük hanım cesaretli çıkmış. Ama bence cesaretli olma çünkü hayatın benim elimde,
Biraz korksamda belli etmemeye çalışıyordum.
Sonra buğra konuşmaya başladı.
- öncelikle seni neden elimde tutuyorum merak ediyorsun. Açıklayayım, senin ikizin ve ekin sayesinde.
-onlarla işin varsa niye beni kaçıdın. İkizimi anlarım ama ya ekin,
-gerçekten bilmiyor musun?
Bilsem niye sorayım bakışları attım.
-her neyse sana aşık olduğu için.
-o bana aşık değil.
Sadece benden hoşlanıyordu. Sevmek ve aşık olmak ayrı bir şey bana göre çünkü insan arkadaşınıda sever ve ekinde benden sadece hoşlanıyordu. Aşk sadece 1 kişiyedir ve ekin bence öncedende aşık olmuştur.
-sen öyle san sana bir bakışı var.
Ayy şuan çok heyecanlandım ama bunu şuan düşünemem şuan kaçırıldım.
-ha bu arada teklifimi kabul etmedin diyede eziyet görücen
Ne teklifi bana teklif mi etmiş?
-ne ne teklifi?
Kekelemek den nefret ediyorum.
-balo teklifi
Ayy doğruya balo teklifini kabul etmedim. Buğra salağı telefonunu çıkarıp video çekmeye başladı. Bana çevirdi, ben anlamaz şekilde bakarken
-bir yerin ağırıyor mu?
Diyip bacağıma vurdu. Ahh sızladığı için inledim. Doğruya benim yaram vardı. Offf çok sızladı ama ona belli etmemeye çalıştım.
-hayır
Sesim bu kadar kararlı çıkması beni de etkiledi ama gerçekten ağırmıştı.
-demek öyle o zaman yeni taktikler deniyelim.
Demeden yüzüme doğru bıçağı yaklaştırdı. Yüzüme zarar vermesin lütfen yaaa, aslında vampirler yaralanmaz off nasıl unuturum onun karışımı vardı.
-güzelliğinden iz kalmıyacak.
Lütfen yüzüme yapma bir ömür o izle yaşayamam tabi bu it beni yaşatırsa
-yüzüme yapma lütfen.
Bana baktı ve kolumu açtı omzuma bir tane çizik attı. İnledim, bu sefer sırtıma boydan bir çizik attı. Bu sefer bağırdım. Diğer kolumu da çizik atınca içimde bir sinir dalgası oluştu. Sanki sinir kanımda ılık ılık akıyordu. Birden bir güç geldi gibi hissettim.
Gözlerimi kapattım ve ve buradan gitmeyi düşündüm belki giderdim.
Ama olmadı, birden sinir dalgası yine kendini belli etti ve deprem olmaya başladı.
-gözlerinin rengi,
Buğra ne diyordu? Ne olmuş gözlerimin rengine?
Sinir dalgası geçince depremde durdu. Bu bir tesadüftü demi yoksa ben mi yaptım? Bilmiyordum. Off ben neden hiç bir şey bilmiyorum. Yeter ya. Ekini çok özlüyordum. Tabiki diğerlerinide çok özledim. Offf ya. Gözlerimi kapttım belki uyanınca ekingil beni kurtarmış olur.

...........

Merhaba arkadaşlar. Bir daha ki bölümü en kısa zamanda yayınlayacağım. Sizi seviyorum. Bir daha ki bölümde görüşürüz.

Melez İkizler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin