Arkadaşlar hikayemle ilgili yorumlarınızı bekkiyorum.
İyi okumalar..............
ÇAĞLADAN
Eve geldiğimizde bavulumu almak için arabadan indim. Bagajı açıp bavulumu çıkarmaya çalıştım ama birden vurulduğum yer yani kolum sızladı. Murat ordan yanıma geldi.- kızım sen malmısın eve gir ben taşırım.
Bende eve girdim işime geldi doğrusu.
Eşyalarımızı bir kenara koyduktan sonra eve baktım içerden çok tatlı ve büyük , dışarıdan 2 katlı ve bahçeli tatlı bir evdi.
Burayı gerçekten sevmiştim.
Gelirken bahçede gördüğüm salıncağın yanına gittim.Salıncağa bindiğimde eski evimi , arkadaşlarımı ve annemi özlediğimi fark ettim.
Sonra eve gidip odamı seçmek için gidip yatak odalarına baktım. 3 oda vardı. İlk oda biraz küçük ama süslüydü iki
kişilik yatağı , karşısında dolabı ve yatağın yanında bir masa duvar rengi gökkuşağı rengi gibi renkler saçılmıştı.
Bu çok süslü
olduğu için 2. Odaya baktım oda 1. ye göre biraz büyük ve oda iki kişilik yatak vardı biraz erkeksiydi. Bu yüzden 3. Odaya baktım.
Tam benlikdi. İki kişilik yatak yanında sehpa ve aynalı dolabı son olarak
makyaj masası aslında makyaj yapmasam bile güzel duruyordu , oda duvarı gökyüzü gibi maviydi ve diğer odalara göre
büyüktü.Tam bu oda murata bağırdım
- murat bu oda benim.
- tamam .
Dedi, murat valizimi odaya getirip kendi odasına yerleşmek için gitti.
Ben duş almak için kazağımla pantolonumu çıkarıp banyoya attım.
Suyu açtım ve suyun altına geçtim.
Ve gözlerimi kapattım sanki sonsuzluğa çıkmıştım. Çok güzel giderken odamdaki sesle irkildim. Üstümü giyip banyodan çıktım.
Ve muratın orda olduğunu görünce rahatladım derin bir nefes verdim.-ne yapıyorsun benim odamda.
Diye sordum, çünkü korkmuştum.
-klimayı ayarlıyorum istersen çıkıyım klimasız kal.
Dedi, tam kalkıp gidicektiki kolunu tutup yerine oturttum. Onu nasıl ben
oturttum diye sorarsanız uzun süre judo ya gidip kaslanmıştım aslında hiç öyle gözükmüyordu.
Saf, güçsüz gibi gözüküyordum.Murat klimayı hallederken bende telefonumu ve kulaklığımı aldım dışarı çıkmadan hırkamıda alıp salıncağa gittim.
Salıncak 2 , 3 kişilik olduğu için uzandım ve kulaklığı kulağıma takıp şarkı dinlemeye başladım.
Ben şarkı söylemeyi severdim ama sesimi sevmezdim. Arkadaşlarım ve murat
çok güzel desede ben
beğenmezdim.Aynı şekilde kendimide beğenmezdim. Ama onlar çok güzelsin derdi.
Donmaya başlayınca birden irkildim.
Uyuya kalmışım , akşam olmuştu ................
Arkadaşlar biraz kısa oldu ama en kısa zamanda yeni bölüm ekliyicem.
Yeni bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez İkizler
RandomArkadaşlar 11 yaşında yazdığım bir kitap olduğu için hatıra kalsın diye silmiyorum. Her şey yeni şehre taşınmam ile başladı. Hayatım değişti. 18 imde babamın mektubunu okudum. Yaşadığım her şey yalandı. Ne annem ne ikizim ikiside gerçek ailem deği...