Merhaba Arkadaşlar. Sizi çok seviyorum ve iyi okumalar.
..........
Hepsi önümüzde eğilmişlerdi.
-ülkemizin kral ve kraliçeleri hoş geldiniz.
Dedi bir adam.
Sonra etrafıma bir göz attım. Aynı adam bir daha konuşmaya başladı.
-efendim sizi sarayınıza götüreyim. Buyurun.
Dedi.
Birden karşımızdaki kişi ile şok oldum. Müdürün burada ne işi vardı?
-biliyorum çağla şok oldun ama sana her şeyi sarayda anlatacağım.
Dedi. Bizi arabalara bindrdiler. Saraya doğru gitmeye başladık.....
Sarayın önüne gelince birden şom oldum. Bu neydi böyle? Dünyada gördüğüm en güzel şeydi.
Saraya girince herkes eğildi ve bizi saygıyla karşıladılar.
Bizi bir odaya getirdiler. İçeri girince ekin az bizim evin odaların toplamından büyük bir odadaydım ve odanın ortasında odanın boyundan boyuna büyük bir masa vardı.
Büyük bir ihtimal toplantı odasıydı.
Müdür bir sandelyeyi çekip oturdu. Bizde yanına oturduk.-bakın öncelikle siz şuan kareleri yok ettiğiniz için kral ve kraliçeleri siniz.
Dördünüz bu vampirlerin, kurtların, büyücülerin ve cadıların kralısınız.
Nedeni ise kareleri yok etmeniz. Sizi başka ailelere vermemizin sebebi ise kehaneti.
Kehanete göre iki melez ve iki vampir birlikte kareleri yok edip buranın kralı ve kraliçesi olacak ve çağla senin baban benim.
Dediği ile şoka girmiştim.
Benim babam o muydu?
Ah olamaz gözlerim yaşatmaya başlamıştı. Hemen odadan çıktım. Biraz zamana ihtiyacım vardı...........
Evet bügün taç takma töreni olacaktı ve biz giyindik.
Babamın açıklamasından iki hafta geçti ve babamı çoktan kabullendim. Ekinin koluna girip merdivenlerden indik.
Ayazgilde karşı merdivenlerden inmişlerdi. Bizim taçlarımız takıldı. Ekin birden bana döndü evlenmeçöktü.
-Rüyalarımdan gerçeğime, karanlıktan ışığa geçişime, gündüzden geceme, dünümden yarınıma ortak, sesime, nefesime, sensiz aciz bedenime destek, ruhuma, kalbime, beynime eş ol istiyorum. Gelip hep benimle ol istiyorum. Benimle evlenir misin?
Dedi. Ben duygulanmıştım.
-evet, evet, evet
Dedim. Kalkıp beni kucağına aldı ve etrafında döndürdü. Ayazgile bakınca ayazda seline evlenme teklifi ettiğini gördüm.
Oda kabul ettiğinde ayaz ayağa kalkıp seline sarıldı.......
Ah çiçeğim nerede?
-selin çiçeğim yok, nerede olduğunu gördün mü?
-ben nereden bileğim çiçeğinin nerede olduğunu? Benim duvağım yok yaa.
Dedi. Evet, şuan ikimizde beyazlıklar içindeyiz.
İkimizin de ekin mutlu günü.
Ah işte çiçeğim çiçeğimi aldım. Selinde duvağını takmıştı. Kapı çalındı. Bizde dışarı çıktık. Ekin ve ayaz damatlık giyiyordu.
İşte şimdi tam oldu. Ekinin koluna girdim. Merdivenlerden indik. Herkes alkışlıyordu ve işte bizim mutlu son hikayemiz.............
Merhabalar Arkadaşlar.
Bunu son bölümdü. Mutlu sonlu bir hikaye. Şimdiden okuyanlar için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez İkizler
De TodoArkadaşlar 11 yaşında yazdığım bir kitap olduğu için hatıra kalsın diye silmiyorum. Her şey yeni şehre taşınmam ile başladı. Hayatım değişti. 18 imde babamın mektubunu okudum. Yaşadığım her şey yalandı. Ne annem ne ikizim ikiside gerçek ailem deği...