İyi okumalar. Fotoğraftaki zeyneb.
....................
Uyandığımda kimse uyanmamıştı. Duş için kıyafetlerimi alıp duşa girdim. Duştan çıkıp kıyafetlerimi giydim.
Diğerleri daha yeni uyanmaya başlamıştı.
Odanın kapısı çalınca ben açarım diyip kapıyı açtım. Kapıda bir tane kız duruyordu. Daha tanımamıştım. Ama sinirimi bozmuştu.
Elindeki kağıtlardan 4 tane verdi. Sonra uzaklaştı. Kağıtlarda her birimizin adı yazıyordu. Kağıtları selingile dağıttım.
Benimkisini açınca ders için gerekli eşyalar yazıyordu. Ve grub başkanı kim? Grup arkadaşların kim? Onlarda yazıyordu. Grup başkanı 2 kişiydi. Birinin ismi miraç diğerininki ise oğuzdu. 2. Senesindeymişler. Grup arkadaşlarıma bakınca selin, zeyneb ve yarende bizim gruptaydı ve tanımadığım bir sürü kişi. Diğer kızlardada aynı şeyler yazıyordu.
İlk ders saati bügün ikideymiş. Kızlar hazırlanırken bende hava almaya çıktım.
Bahçedeki banka oturdum. Sonra yanıma biri geldi. Kim olduğuna bakınca ekini gördüm.-oturabilirmiyim?
-evet.
-ayaz senin ikizinmi?
-evet.
-neden söylemedin?
-bende yeni öğrendim.
-tamam anladım neyse görüşürüz.
-görüşürüz.Diyip gitti. Saat ikiye yaklaşınca gidip ders kitablarını müdürden aldım. Odama çıkıp çantamı alıp sınıfa girdim.
Sınıfa yeni yeni giriyorlardı.
Benim yanıma ayaz oturdu. Çaprazımda ekin ve selin oturdu. Arkamızda ise zeyneb ve yaren oturdu. En arkadada ayazgilin oda arkadaşları bora diye biri oturuyordu. Yanındakinin ismini bilmiyordum ama ayazın oda arkadaşıydı.
Derste hoca hızımızı ölçücekti. O yüzden bahçeye çıktık. Bir tane kızı çağırdı. Süre başlatmasıyla kız koştu. 1 dakika 39 saniyede bitirdi. İşte böyle bir sürü kişi çıktı. Şuana kadar en hızlı süre 1 dakika 3 saniyede tamamladı. Sıra seline geçti. O da 57 saniyede tamamladı. Zeynebde 1 dakika 2 saniyede bitirdi. Yarende 1 dakika 1 saniyede bitirdi. Borada yaren gibi 1 dakika 1 saniyede bitirdi.
Boragilin odada kalan başka bir çocukta 1 dakika 2 saniyede bitirdi. Sıra bana gelince piste çıktım 1, 2 ve 3 koşmaya başladım. Çok hızlı koşmuştum. 57 saniyede bitirdim.
Ayaza sıra geçti. O da 56 saniyede bitirdi.
Ekine sıra geçince oda 56 saniyede bitirdi.
Hoca ara verince bizim grupla dolaştık.
Bügünkü dersler bitmişti. Odamızda biraz dinlendikten sonra dışarı çıktık. Miraç denen çocuk yanımıza geldi.
-merhaba kızlar beni zaten tanıyorsunuz. Sizin isminiz ne.
Kimse cevap vermeyince ben konuştum.
-ben çağla, bu zeyneb , bu selin, buda yaren.
-tanıştığıma memnun oldum
-bende
-neyse kızlar buraya size bir şey demeye geldim.
-ne diyicen?
-yarın burda toplanıcaz akıl okuyabiliyormusunuz diye bakıcaz.
-tamam görüşürüz.
-görüşürüz.
Diyip gitti. Biz selin, zeyneb, yaren ve ben çok iyi bir grup olmuştuk.
Ertesi gün ders için toplandık. Benim akıl okuma gücüm yoktu. Tanıdığım kişilerden bir tek zeyneb ve yarenin akıl okuma gücü vardı.
Ertesi günde eşyaları kaldırma gücünü denedik. Bu güç benim, ayazın, selinin ve ekinin vardı. Ertesi gün ışınlanma gücü vardı. Bu güç ayaz ve ekinde vardı.
Geçmişi görme gücüde bende ve selinde vardı.Selinle biraz dolaştıktan sonra sınıfa gittik. Yaren ve bora sınıfa el ele girdiler.
Ah ben şok. Yarenle bora sevgililermiydi.
Tenefüste ben, yaren, selin, bora ve ayazgilin odasındaki bir diğer kişi. Tenefüs zili çalınca boragil ile birlikte kafeteryada oturduk. Diğer çocuğun ismi gökhanmış.
Zeynebe bakınca zeyneb çocuğa sahipmiş gibi bakıyordu. Bunu odada zeynebe soracağım.
Sonra yaren ve bora bahçeye hava almaya çıkınca bende çıktım. Hem orada canım sıkılıyordu. Hemde zeyneb ve gökhanı yanlız bırakmak istedim. Yatağıma gidip uyudum. Sabah kalkınca güzel bir duş aldım. Diğerleri hala uyuyordu. Dışarıya hava almaya çıktım. Zeynebgille dolaşmadığım sıralar ayaz yada ekinle konuşuyordum. Tabiki daha çok ayazla konuşuyordum ama onun işi olduğu zaman ekinle konuşuyordum.
Hava almak için bahçeye çıkınca dolaşmaya başladım. Yere bakıp yürüdüğüm için birine çarpmıştım. Çocuğun üstüne elindeki gazoz dökülmüştü.-pardon yanlışlıkla oldu. Çok özür dilerim.
-bir şey olmaz ama başkasına yaparsan benim gibi olmayabilir.
-tamam teşekkür ederim.
-ben buğra
-bende çağla
-tanıştığıma memnun oldum. Hatta özrünü kabul etmem için çok iyi bir fikrim var.
- fikrin ne?
- bana bir kafe ısmarla birlikte içelim olur mu?
- tamam, şimdimi gidelim.
- evet, tabi senin içinde sakıncası yoksa
-benim için sorun yok.
-tamam o zaman gidelim.Kafeteryada oturduk. Ona bir tane kahve aldım.
-eee sevgilin varmı?
Sorusuyla afallasamda kendimi hemen topladım.
-hayır, senin
-hayır.eee yalnız takılıyorsun galiba,
-aslında hayır arkadaşlarım var ama uyuyorlar.
-hmmm anladım, benim şuan gitmem lazım. Görüşürüz.
-görüşürüz.
Sonra odama gittim. Diğerleri daha uyanmamıştı.
Çantamdan cüzdanımı alıp kafeteryaya gittim. Bir kahve alıp boş bir masaya oturdum.
Miraç (grup başkanı) yanıma geldi. Elindede kan vardı.
-oturabilirmiyim?
-tabi
-nasılsın.
-iyim, sen
-bende iyiyim.
-biz niye kan içemiyoruz?
-çünkü 19 yaşında vücudunuz kan istiyecek. Şimdi başlarsanız durduramayız. Sonra başlasanızda durduramayız ama o zaman daha gelişmiş ve daha sağlıklı olursunuz.
-hmm anladım.
-ekinle sevgilimisiniz?
Neeeeee öylemi zannetmişti. Bu cümle beni öksürük krizine sokmuştu.
-su getirirmisiniz?
Miraç garsona bağırdığında çocuk hemen getirdi. İçince rahatladım.
-suyun değerini bil 19 yaşından sonra içemiyeceksin. Tek beslenme kaynağın kan olacak. Eğer yersende ölürsün. Bunuda istemezsin zaten.
-ne yani hiç kimsemi içemiyor.
-bir tür hariç , boşver yaa,
-hangi tür.
-melezler normal yemek yiyebiliyor ama kan içmezsede olmuyor. Ama melezleri öldürüyorlar. O yüzden hiç melez yok.
-neden öldürüyorlar.
-ya boşver .Daha üstelemedim çünkü anlayabilirdi. En azından normal yemekler yiyebilirdim. Biraz daha oturduktan sonra ders için odama gittim.
...............
Bir dahaki bölümde görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez İkizler
RandomArkadaşlar 11 yaşında yazdığım bir kitap olduğu için hatıra kalsın diye silmiyorum. Her şey yeni şehre taşınmam ile başladı. Hayatım değişti. 18 imde babamın mektubunu okudum. Yaşadığım her şey yalandı. Ne annem ne ikizim ikiside gerçek ailem deği...