18. Bölüm

221 17 0
                                    

İyi okumalar.

.........

Uyandığımda saat daha 4.32'ydi. Bir daha gözlerimi kapattığımda telefonuma mesaj geldi. Mesaj gizli numaradandı.
-uyandın mı?
Bu benim uyandığımı nerden biliyordu. Etrafa baktım. Karşımda siyah kıyafetli birini gördüm. Yüzünü görmek için ışığı açtığımda orada yoktu.
Kimdi bu? Uyumaya çalıştım ama korkuyordum. Telefonuma yine mesaj geldi.
-korkma sana zarar vermiyeceğim.( Şuanlık )
-benden ne istiyorsun?
-zamanla öğrenirsin.
Offffff babamın verdiği görevler, bizim melez olmamız dışında birde bunla uğraşıcam.
Çok uykum vardı ama uyuyamıyordum. Bir süre sonra gözlerim kapandı. Sabah uyanınca elimi yüzümü yıkadım. Duş aldım. Duştan çıktıktan sonra kıyafetlerimi giydim. Hava almak için bahçeye çıktım.
İnsanları daha doğrusu vampirleri görmemek için ormana girdim. Kendini savunma dersleri başlayacağı için kendimi yormamam lazımdı.
Biraz yürüdükten sonra bir tane bank buldum. Banka oturdum. Hava çok güzeldi.
Biraz daha oturduktan sonra yerimden kalktım. Arkamdan gelen sesle arkamı dönmem bir oldu.
-kim var orada?
Kimse cevap vermeyince hayvandır diye kendimi sakinleştirmeye çalıştım.
Bir daha yürümeye başlayınca daha yakından ses geldi.
-kim var orada?
Yine cevap gelmemişti.
Hızlı hızlı yürümeye başladım. Yine ses gelince koşmaya başladım.
Tam okulun bahçesine gelmiştimki siyahlı bir adam bana çarptı. Yüzünü göremeden yere düştüm. Bilincim kapanıyordu. Kapandı.

AYAZDAN

Uyandığımda kalkıp duş aldım. Çağlayı çağırıcaktım. Biraz sohbet etmek istiyordum.
Bir de belki selinle alakalı bir şey öğrenirdim.
Selini sevmiyordum. Sadece tanışmak iyi olur.
Telefonumu alıp çağlaya mesaj yazdım.
-çağla biraz konuşabilirmiyiz.
Çağlanın cevaplamasını bekledim. Cevap vermeyince uyuyordur diye aradım ama telefonu kapalıydı. İçimde kötü bir his oluştu.
Belki uykusu bölünmesin diyw kapatmıştır diye odalarına gittim. Kapıyı çaldım ama açan olmadı. Bir daha çaldığımda selinin sesi duyuldu.
-bekle geliyorum.
Dedi. Buna hafif gülümsedim. Kapıyı açtı. Saçı başı dağınıktı. Beni görünce azda olsa saçını düzlemeye çalıştı. Buna gülmüştüm.
-şey , ne istemiştin?
-çağlayı sorucaktım da,
-çağla yoktur. Her zaman bu saatte hava almaya çıkar.
-ha tamam teşekkür ederim. Merak ettimde. Telefonları açmıyor.
-ha tamam bir şey olursa haber verirmisin?
-numaran yoktur.
-doğru, telefonunu ver kaydediyim.
Telefonumu verdim. Numarasını kaydedince telefonumu alıp bahçeye çıktım.
Bahçenin her yerine baktım ama çağla yoktu. Kafeteryaya bakmak için merdivenlerden çıktım. Kafeteryaya baktım ama yine çağla yoktu. Telefonumu alıp selini aradım.
-alo
-selin çağla geldimi?
-hayır.
-hiç bir yerde yoktur.
-bekle hemen kızları alıp geliyorum. Nerdesin?
-kafeteryada.
-tamam görüşürüz.
-görüşürüz.

SELİNDEN

İçimde kötü bir his vardı. Hemen kızlara seslendim.
-kızlar kalkın. Kızlar çabuk
-bağırma yaa(zeyneb)
-kalksanıza çağla kayıb.
-neeeee(yaren)

Hepsi birlikte kalktılar. Hazırlandıklarında kageteryaya gittik. Ayazın yanında ekini görünce şok oldum. Konuşuyorlardı.
Yanlarına gidince ekine döndüm.
-ekin siz barıştınızmı?
-hayır sadece çağla için konuşuyoruz.
Acaba ekinin sevdiği kişi çağlamı?
Hemen aramaya başladık.
Ben ve ayaz bahçeye bakıcaktık. Yaren ve zeyneb katlara, ayazda ormanın başlarına bakıcaktı.
Aramaya koyulduk. Her yere baktık ama yoktu. Yarım saat sonra ekinin kucağında biri vardı. Yanımıza geliyordu. Kucağındaki kişiye biraz daha baktığımda çağlayı gördüm. Başı hafif kanıyordu. Hemen revire gittik.
Baygındı, doktor tedavi etmişti. Başını sargıya almıştı.
Yarım saat orada bekledik. Çağla uyandığında yanına gittik.
-nasılsın?(ekin)
-iyiyim.
-bir şeye ihtiyacınız varmı kantine gidiyorum.(ayaz)
-hepiniz kantine gidin ben yanında dururum.(ekin)
Hepimiz kantine gidip oturduk.

EKİNDEN

Çağlaya zarar gelicek diye çok korkmuştum.
-çağla ne oldu.
-bilmiyorum, hava almak için dışarı çıkmıştım. Sonra arkamadan ses geldi. Ben korktum. Yine gelince yürümeye başladım. Yine gelince koşmaya başladım ama birden karşıma çıkınca ona çarpıp yere düştüm. Başımı sert vurdum diye bayıldım.
-sana çarpanın yüzünü gördünmü?
-hayır ama o kişi benim odamada geldi.
-senin odanamı?
-evet ve o mu bilmiyorum ama ikidebir gizli numaralardan mesaj geliyor.
-bakabilirmiyim?
Telefonunu verdi hemen mesajları okudum. Ne istiyordu? Acaba bizim eskiden ayazla yakın arkadaş iken düşmanımızmıydı? Yoksa çağlanın düşmanımıydı?

..........

Diğer bölümde görüşürüz.

Melez İkizler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin