Arkadaşlar sizi seviyorum. Yorumlarınızıda bekliyorum.
İyi okumalar.
Fotoğraftaki ekin.
..............Kendimi övmeyi sevmem ama resmim iyidir.
Resim çizerken hoca geldi. Ama ders dinlemek istemiyordum.
Nasıl bir kız olmuştum. Resmen iki gün öncesinde derslerimi aksatmayan ve laf atmayan biriyken şimdi her iki özellikte yok kendimi çok boşladım. Kendimi tanıyamıyorum artık neyse dersi dinlemedim. Resmimin son dokunuşlarını yaparken biri önümden kağıdı çekti. Kim yaptı diye bakmak için kafamı kaldırınca ekini gördüm. Zaten sinirlerim bozuk bir de ekinle uğraşıcaz. Offfff bu okuldan derhal gitmek istiyorum.-ne yapıyorsun versene resmimi.
Diye çıkıştım. Resmi incelemeye başladı. Sonrada,
-resmin iyimiş çakma premses.
Artık sinirlerim iyice bozulmuştu. Kağıdı almak için elimi uzattım o da elini havaya kaldırdı. Allahım sen bana sabır ver yine elimi uzatınca bu sefer dengemi kaybedip onun üstüne düştüm. O da dengesini kaybedince ikimizde yere çakıldık.
Ben onun üstündeydim tabi, göz göze gelince heyecenlanmıştım. Nefessiz kalmıştım nedenini bilmiyordum. Ben dalmışken- çakma premses seni çok iyi anlıyorum.
Diyince şok oldum neyi anlıyordu ki,
-neyi anlıyorsun ki?
-ben yakışıklıyım diye üstümden kalkmıyorsun ama bütün gün böyle duramayız demi.
Sonradan farkettim hala üstünde olduğumu, hemen kalktım. Utanmıştım , yanaklarım al al olacağını bildiğim için eğildim. Ekinin güldüğünü fark edebiliyordum. Sonra sınıfa baktım kimse yoktu şanslıydım, kimse görseydi murat duyardı ve ben biterdim.
Sonra resmi alıp sınıftan çıkarken bana döndü,
-senin resmin bende çakma premses hatıra olur.
Diyince şok oldum hatıramı dedi o , o bana dedi , sonra dediğini yeni idrak etmiş olmalı ki hemen düzeltmeye çalıştı,
-yani hatıra olur derken sen şimdi düştün yaa aklıma gelince gülerim.
Bence konuştukça batıyordu. İnanmamış gibi hı hıııı diye mırıldanıyordum.
-inanmıyormusun? Ben seni niye hatırlıyımki
Gerçekten yüz ifadesi komikti güldüm o bunu görünce resmi çöpe attı ve gitti. O çıktıktan 5 dakika sonra zil çaldı. Ekin de sınıfa gelince hiç yüzüme bakmadan sıraya geçti.Ben bu ders ekini çizicektim nasıl olsa bana bu ders sinirli olduğu için bakmıyacaktı. Ders başlayınca ona baltım ve çizdim, resmim bitince defterimin arasına sakladım.
Sonra derse odaklandım. Zil çalınca yanımdaki kız bana dönüp,-önceki ders konuşamadığım için özür
dilerim ben tuğçe,-bende çağla tanıştığıma memnun oldum
-bende
-okulu gezdiriyimmi?
-olur
Birlikte çıktık ve dolaşmaya başladık. Çok tatlı birine benziyordu. Kantine gidip 2tane milkshake aldık ve o hamburger aldı ben ise çikolatalı kek aldım. Çikolataları çok seviyorum. Bu yüzden çikolatalı her şeyi seviyorum.
2 tane çikolata aldım normalde çikolatalarımı hiç kimseyle paylaşmam, başka şeyler veririm ama çikolata vermem,
Bunu tuğçeye diyince kahkaha attı.-Neden gülüyorsun?
-Benimle aynı yaşta bir tane erkek kuzenim var aynı sen ona güldüm, bu okulda hatta seni bir dahaki sefere tanıştırıyım.
Tamam anlamında başımı sallayıp yemeğimi yedim.
Sonra karşıda ayazgili görünce sinirim bozuldu. Hemen tuğçeye geri döndüm..........
Arkadaşlar yeni bölümü en kısa zamanda yayınlayacağım. Yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez İkizler
De TodoArkadaşlar 11 yaşında yazdığım bir kitap olduğu için hatıra kalsın diye silmiyorum. Her şey yeni şehre taşınmam ile başladı. Hayatım değişti. 18 imde babamın mektubunu okudum. Yaşadığım her şey yalandı. Ne annem ne ikizim ikiside gerçek ailem deği...