20. Bölüm

190 13 0
                                    

İyi okumalar. Fotoğraftaki gökhan

.........

Yatağıma uzandım. Akşam olmuştu ve yorulmuştum.Uyandığımda selin yatağında yoktu. Diğerleri ise uyuyordu. Selin masanın üstüne not bırakmıştı, masasının üstündeki nota baktım.
-hava alıcam yanıma gelmek istiyen ormana yakın olan banktayım.
Selin

Notu okuduktn sonra duş aldım. Sonrad selinin yazdığı banka gittim. Gördüğüm manzara ile şok oldum. Ayaz ile selin öpüşüyordu. Beni farkettiklerinde ayaz hemen kalkıp gitti. Selin de utandığı için başı eğikti. Gidip ynına oturdum.
-utanma ya boşver hem benim için daha iyi ikizim ve yakın arkadaşım birlikte.
Utanması hafif olsada geçmişti.
Biraz durduktan sonra selin odaya çıktı. Ben biraz daha oturdum.
Yanıma buğra denen çocuk geldi. Buğrayı görünce aklıma ekinle balo için konuşmam aklıma geldi.
-merhaba çağla.
-merhaba
-eeee nasılsın?
-iyiyim sen?
-bende iyiyim. Bir şey sorabilirmiyim?
-evet.
-siz ekinle sevgilimisiniz?
-hayır.
-o zaman benimle sevgili olur musun?
Sorusuyla afallamıştım ama onla çıkmak istemiyordum. Düşünürüm diyicektim ama düşünmeyecektim çünkü cevabım hayırdı.
Tam cevap verecektimki arkamdaki sesle irkildim.
-güzelim gel gidelim.
Arkama döndüğümde ekin bana bakıyordu.
-güzelim,
Diye belirttim.
-evet güzelim, kalk gidiyoruz.
-gelmezsem ne olur?
-zorla götürürüm.
-götüremezsin.
Der demez beni dalına aldı.
-ne yapıyorsun?
Cevap vermedi.
-ekin bırak beni.
Beni bırakmadığında dalına vurdum. Acıdan inledi ama bırakmadı. Vurmaya devam ettim. En sonunda kimsenin olmadığı bir odaya getirdi. Beni bırakınca etrafa baktım. Burası sanırım müzik odasıydı.
Bana doğru yaklaşınca bende geri geri yürümeye başladım. Biraz daha geri gittim. Sonra dalıma vir şey çarptı. Kafamı yana çevirince duvara yaslanmıştım.
Bana biraz daha yaklaşınca nefesimi tutmuştum.
Bana doğru daha çok yaklaşınca ister istemez beni öpücek zannettim. O yüzden gözlerimi kapattım. Aslında şuan ona vurup gitmem lazımdı ama ben istemsizce yapıyordum bunları. Kulağıma onun nefesi geldi.
-bir daha benden başka biriyle konuşma.
Gözlerimi açtım. Kulağıma eyilmişti. Kafasını kaldırdığında bana sırıtıyordu. Sanırım gözlerimi kapattığım içindi.
-öpeceğimimi sandın?
Demesiyle şok oldum ama gerçeği söylemiyecektim.
-hahayır.
Off ya kekeledim salağım ben , rezil oldum çıktım.
-tabi tabi , istersen öperim ama.
Demesiyle şok oldum. Ekin bana öperim diyordu. Şuan burada bayılmak istemiyordum.
Nedense içimden onun yanağından öpüp gitmek istiyorum ama yaparsam rezil olacağımı biliyordum ve yapıcaktım.
Ona doğru yaklaşıp yanağından öpüp hemen uzaklaşıyım derken kolumdan tuttu. Şimdi bitmiştim. Beni kendine çevirip beni öpdü. Öpdükten sonra şok olduğum için canlanamadım. Ekine baktığımda bana bakıp içten gülümsüyordu.
-çağla ben hayatım boyunca aşık olmadım ama seni seviyorum aklımdan çıkmıyorsun. Benimle sevgili olurmusun?
Ben haka şoktaydım. Onu seviyordum ama ne diyeceğime karar verememiştim.
-olur.
Ben ne demiştim. Ben kendi dediğime şok olmuştum. Ekin bendende şok olmuştu. Ekin elimi tuttu ve dışarı çıkardı. Bahçedeki kişiler bize bakınca daha çok utanmıştım. Bixim grubun yanına gidince bizim grup bize şaşkınlıkla bakıyordu. Hiç bir şey olmamış gibi yanlarına gidip oturduk.
-desene sizin gruptaki herkes bizim gruptakilerle çıkıyor.(bora)
Herkes boranın dediğine gülmüştü veende dahil. Biraz daha sohbet ettikten sonra odalara çıktık. Telefonuma bir tane mesaj gelince mesaja baktım. Gizli numaradandı.
-eeee sevgilin var, nasıl hissediyorsun?
-sanane,
-bu kaba laflarını sana ödeteceğimi biliyorsun demi,
Bana ne yapabilirdiki sadece korkutuyordur. Kendimi böyle kandırmaya başladım.
Çok geçmeden ders için sınıfa gittik.
Hoca gelince,
-merhaba çocuklar.
Hep bir ağızdan merhaba dedik.
-arkadşlar biliyorsunuz ki bu yıl haftada toplam 5 ders işliyoruz. 2 gün sonra balo okul bitiyor ve biz sizi 1 hafta tatile götürüyoruz çünkü 19 yaşında suya giremiyeceksiniz,
-en önemlisi mangal yiyemicez.
Boranın sesiyle herkes güldü. Hoca devam etti.
-konular bittiği için serbestsiniz ama bunu müdüre demeyin yoksa size 24 saat boyunca ders işletirim hemde aralıksız. Sınıftan çıkmak yok.
Sınıfın hepsi hoca konuştuktan sonra konuşmaya başladı o yüzden sınıfta bir uğultu koptu.
Bir den soğuk hava hissettim ve yerdeki küçük örümceği yakından görmeye başladım ve ayak seslerinide duymaya başladım. Neden bu kadar küçük şeyi duyuyodum. Örümcek küçük olduğu için sesi çok rahatsız etmiyordu ama bir de sınıfın sesi eklenince kafam dönmeye başladı. Ayağa kalktım ve hocanın yanına giderlen başım daha çok döndü. Bilincim azalmıştı. Bilincim kapandı.

EKİNDEN
Herkes konuşmaya başlamıştı ama çağla konuşmuyordu.
Çağla etrafa bakarken yere bakmıştı. Dahada canlanmadı. Sonra birden ayağa fırlayınca bende ayağa kalktım çünlü bir şey olduğu belliydi. Çağla hocanın olduğu yere giderken bir den durdu. O durduğu için bende durdum. Çağla birden düştüğünde yetişmeye çalıştım ama o çoktan düşmüştü. Başta donsamda hemen kucağıma aldım. Ayazda ayağa kalkınca o da birden bayıldı. Bunlara ne oluyordu. Ben ikisinide kaldıramazdım o yüzden biri ayazı hastane kanadına getirsin diye bağırdım. Oğlanlar ayazı alınca bende çağlayla hastane kanadına gittik.
Doktor ne olduğunu bulamadı ama yarına uyanır dedi.
Ben ne yapacağımı bilmiyordum çünkü bir yerde sevdiğim kız bir yerde can yoldaşım vardı.
İkisinin ortasına koltuk koyup oturdum.
Uykum gelmişti ama onları düşünemeden edemiyordum. Sonunda bilincim uyku tarafını tuttu ve uyudum.
Uyandığımda ikisi hala uyanmamıştı. İkiside aynanda kıpırdadı ve gözlerini açtılar.
İkiside bitkin gözüküyordu.
Bana ne oldu bakışları attıklarında gülmeden edemedim, yüz ifadeleri çok komikti.
Bana ters ters baktıklarında açıklamaya başladım.
-dün çağla bayıldığında sende o an bayıldın ayaz ve şuana kadar hep uyudunuz.
-neyimiz varmış?(çağla)
-bulmadı ama şuanlık iyi dedi.
İkiside anlar gibi başını salladı. İkisi önemli bir şey konuşacak ama ben vardım diye konuşmuyorlar gibiydiler o yüzden kantine gitme bahanesi ile odadan çıktım. Kafeteryaya gittim. Yanıma bir tane kız geldi ve yanıma oturdu.
Biraz daha yaklaşınca bende ondan uzaklaştım. Onla konuşmak istemediğini anlamış olmalıki daha gelmedi.
-o kız ve ikizine ne olmuş?
Sanane ne yapıcan salak ya benle konuşmak için geliyom demiyoda o gıj ve igijine ne oymuş diye içimden ağzını eydim. Biraz çocukca gelsede insanı rahatlatıyor.
-sanane,
-arkadaşlarım onlar
-banane
-neyleri var onu söyle
-git onlar sor arkadaşların değilmi?
-off senle konuşmak isteyende kabahat salak şey.
-çuzzz
Diyip el salladım. Oda arkadaşlarının yanına gitti.

ÇAĞLADAN
Ekin dışarı çıkınca ayaza döndüm.
-ayaz sana biraz tuhaf gelicek ama ben bayılmadan örümceklerin bile ayak seslerini duyuyordum.
-bende, ama neden duyuyoruz?
-acaba cadılıkla alakalımı?
-olabilir.
-neyse biri gelecek susalım.
-tamam.
Susduktan tahminen 5 dakika sonra doktor geldi.
Bizi çıkardıktan sonra odaya gittik. Biraz dinlendikten sonra bahçeye çıktık. Selingilde yanımızdaydı. Biraz dolaştıktan sonra müdür mikrofonu almış oraya sesliyordu.
Oraya gittik.
-çocuklar bügün gidiyoruz tatile deniz kenarında herkes yine oda arkadaşları ile kalacak ve balo orada olacak. Dağılabilirsiniz. Dinlediğiniz için teşekkür ederim.
Bizde bir daha oradan uzaklaştık. Dolaştık yarın balo vardı ama ben gitmek istemiyordum çünkü sesli müzik olacak. Sesli müzikler başımı ağırtıyordu.
Neyse biraz daha dolaştıktan sonra bavulları hazırlamaya gittik.
Bavulumu ben erkenden bitirdim. Kızların da benim gibi çok eşyaları vardı ama ben kendiminkileri çok dikkatli koyduğum için az yer kapladı.
Birlikte müdürün ayarladığı otobüse binmek için aşağıya indik. Otobüsün bagajına eşyaları koyduk. Otobğste ben ve ekin birlikte oturuyorduk.
Karşımızda ayaz ve selin, arkamızda bora, yaren ve onun arlasında gökhan ve zeyneb oturuyordu.
Benim uykum geldiği için kafamı ekinin omzuna yasladım. Biraz kestirdim.
Birden havalandığımı hissettiğimde göz kapaklarımı açtım, ekin beni kucaklayıp götürüyordu. Ekin uyandığımı görünce indiriyimmi bakışları attı bende indir bakışları attım. Beni indirdi ve yürümeye başladık. Ne güzel anlaşıyoruz demi? Kaş göz hareketleri ile birbirimizi anlıyoruz. Müdür bize birini gösterdi. Bizde ondan oda anahtarlarını aldık. 35. oda ve 3. kattaydı.
Odalara geçip yerleştik. Sonra herkes uyudu ama ben otobüste uyuduğum için uyuyamadım. Telefonuma mesaj geldi. Ekin atmıştır diye hemen aldım ama gizli numaradandı.
-özür dilerim.
Bu benden özürmü dilemişti? Ayrıxa neden dilemişti?
-neden?
-tatilini mahvedeceğimde
Bu nediyor yaa neyi mahvedecek tatilimi niye mahvolsun ki.
-ne diyorsun! Anlamadım.
-tatilin benim yüzümden mahvolacak.
Nedenmiş, bir şey yapamazsın be,
-nedenmiş o?
-görürsün ve benden sana bir tavsiye ekini elinden alıyorlar.
Nedemek istiyor bu? Offf kafam karıştı.
-anlamadım.
-anladın ama anlamamazlıktan geliyorsun. Gayet açık.
Ekin öyle bir şey yapmaz demi. Lütfen yapmasın ya. İnanmamam lazım ya bana yalan söylüyorsa. İçim içimi yiyordu o yüzden ekini yarın takip edicem. Saat 2 olmuştu ve daha yeni uykum gelmişti. Uyumak için gözlerimi kapattım.

...........

Bir dahaki bölümde görüşürüz.

Melez İkizler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin