Arkadaşlar yeni bölümle karşınızdayız. İyi okumalar.
.............
Donmaya başlayınca birden irkildim.
Uyuya kalmışım , akşam olmuştu .Eve doğru gittim. Kapıyı çaldım. 5 dak bekledim açılmayınca cebimdeki yedek anahtarı aldım. Kapıyı açınca
-muratttttt
Ses gelmeyinve mutfağa baktım yoktu.
-murattttttttttt
Oturma odasına filan baktım yine yoktu.
-murat hello burdamısın
Muratın odasınada baktım yine yoktu
-muratttttttttttttttt
Murat yine cevaplamayınca evde olmadığını anladım. Nereye gidebilirdiki bu kısacık sürede arkadaş bulamazdı.
Telefonumla aradım. Cevap verdi
-alo, ne var çağla.
-nerdesin
-sanane
Benim sinirimi her zaman nasıl bozabiliyordu.
-söyle merak ettim evde senin yüzünden tekim.
-evde tek korkarmısın ?1 saate geliyorum. Bu seferlik nerede olduğumu söylicem ama bir daha karışma.
Nerede olduğunu diyicektiki şarzım bitti.
Offfff şimdi ne olacak yaaaaaaaaYatağıma uzanıp gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım. Aklım hala bana çakma premses diyendeydi. Acaba ismi neydi. Yakışıklıydı demi . Öffff ne diyorum ben yaaa çakma premsesmiş salak mıdır nedir yaaa, ama hastaneyede o götürdü öf banane, uyumak için gözlerimi daha sıkı kapattım.
...............
Uyandığımda su sesleri geliyordu demekki murat duş alıyordu.
Aşağı inip tost makinesini aradım eşyaların yerini tam bilmiyordum çünkü murat yerleştirmişti. Aslında yerleştirmezdi ama kolum için o yerleştirdi.
Tost makinesini sonunda bulduğumda alıp fişini taktım.
2 tost yaptım ve çay koydum.
Murat yanıma gelinece bir ohhhhhhh diye kokuyu aldı. Dünki olaydan sonra yemek yememiştik.
Tost bile iyi geliyordu.
Çayda demlenince çayla birlikte tostu masanın üstüne koydum.- ellerine sağlık çağla çok acıkmışım
- afiyet olsun
-sen dün neredeydin?
-okul kitablarını aldım seninkilerde oturma odasında ve okul kıyafetlerini okuldan sonra birlikte gidelim
-tamam
-hızlı ye okul başlamadan koluna pansuman yapalım
-tamam
Hızlı hızlı yiyip çıktık. Eczaneye gidince sırayı beklerken bir çocuk dikkatimi çekti.
Yanımıza gelmeye başlayınca şok oldum. Niye geliyordu bu bizim yanımıza yanımız gelince-bu bandaj senindi dün yarana bastırmak için ayaz almış buraya geleceğini tahmin etmişti o yüzden buraya getirdim.
-teşekkür ederim
-bir şey değil
Karizmatikti ama arkadaş olarak yanlış anlamayın
Sonra yanımızdan gitti. Tatlıydıda, niye kendi vermedi. Acaba başlarımıydı ? O yüzden her istediğini yaptırıp bu çocuğumu yolladı yoksa
Rica etti çocuk kendimi geldi diye düşünürken sıra bize gelince düşüncelerimden arındım. Doktor pansuman yaptı.
Okula gitmeden evden kitapları alıcaltık.
Eve geldiğimizde kitabları aldık. Ve yola koyulduk. Okula gidince her yeden bir gürültü geliyordu..............
Yeni bölümü en kısa zamanda yayınlıcam. Görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez İkizler
AcakArkadaşlar 11 yaşında yazdığım bir kitap olduğu için hatıra kalsın diye silmiyorum. Her şey yeni şehre taşınmam ile başladı. Hayatım değişti. 18 imde babamın mektubunu okudum. Yaşadığım her şey yalandı. Ne annem ne ikizim ikiside gerçek ailem deği...