15. Bölüm

303 15 0
                                    

Arkadaşlar yeni bölümde iyi okumalar. Fotoğraftaki selin.

..............


ÇAĞLADAN
Boynuma giren sancıyla uyandım. Mektubu okuduğum yerde uyuya kalmışım. Off her yerim tutuşmuş.
Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Bügün cumartesiydi. Başım çatlıyordu.
Mutfağa gidip arıkesici aldım. Suyla birlikte içtiğimde murat geldi. Aklıma dünkü yazılar gelince suyu püskürdüm.

-ne oluyor kızım?

Ona gerçek kardeş olmadığımı anlatacaktım. Ama melez olduğumu değil .

-sana bir şey anlatmam lazım.

-anlat.

-şimdi sakin olucan önce tamam mı?

- tamam kızım anlatsana

Direk pat diye söylicektim yoksa diyemezdim.

- biz gerçek kardeş değiliz.
- neeeeeeeeeee
- bağırma be
- kızım doğru dürüst anlat.
- şimdi babam bana mektup bırakmıştı yaa
- eeee
- işte meğerse gerçek kardeş değilmişiz. Babam beni size evlatlık olarak vermiş.
- ciddimisin bak kızım şakaysa hiç komik değil.
- ciddiyim ve bügün taşınmam lazım.
- nereye? Bak gerçek kardeşim olmasan bile sen benim kardeşimsin. Kalabilirsin.
- yok onda şüphem yok babam mektubta bir yer söylemiş oraya gidicem.
- neresi seni ziyarete gelirim.
- gerek yok başka şehir zaten, ben çıkıyım bavulumu hazırlıyım.

Yukarı odama gittim. Bavulumu çıkarıp kıyafetlerimi yerleştirdim. İşimize yarayacak her şeyi alınca bavulumu kapattım. Telefonuma mesaj gelince baktım. Bilinmedik numaradan vampir okulumun otobüsünün nerde olacağı yazıyordu.
Hemen hazırlanıp çıktım.
Otobüsün olduğu yere gittim. Otobüsün olduğu yere gittim. Otobüsü görünce şok oldum. Otöbüsün üstünde vampir okulu yazıyordu. Kimse görmüyor muydu? Etrafa bakınca kimse göremediğini görümce anladımki sadece vampirler görüyor otobüse bindim be boş bir koltuğa geçtim. Yanım boştu ve ben cam kenarındaydım.
Kulaklığımı taktım ve dışarı izlemeye başladım.
Bir süre böyle devam etti. Taki biri kulaklığımı çıkarana kadar. Kim olduğuna bakınca ayz olduğunu gördüm. Yani ikizimi.

-naber? Küçük cadı.
-iyi , sen nasılsın ?
-bende iyiyim şimdi senle şu mektup işini konuşalım. Sende boynunda o iz olduğunu gördüm.
-aynen konuşalım.
-tamam o zaman mektup zaten her şeyi açıklamış şimdi en baştan tanışmaya ne dersin?
-olur, nasıl olsa ikiziz demi.
-sen diyince bir değişik hissettim ama evet ikiziz.
-tamam o zaman canım kardeşim şarkı dinlemek istermisin?
-canım kardeşim.
-ıhı en baştan başlayalım dedin ve biz kardeşiz demi
-tamam kardeş olucaksak bazen kardeşlere lakap takılır ben sana küçük cadı diye seslenicem.
-bana küçük cadı deme
-diyicem
-demicen
-şimdi tam kardeş olduk.

İkimizde güldük.

-canım kardeşim omzuna yatabilirmiyim?
-evet yatabilirsin küçük cadı.
-bana küçük cadı deme

Diyip bacağını cimdikledim. Ağrıdan inledi.

-ah tamam tamam

Dedi. Bende omzuna yattım. Sonra sohbet etmeye başladık. Birbirimizden bahsettik.

Otobüs şöförü geldik diye bağırınca hazırlanmaya başladım. Otobüs durunca ayazla birlikte indik.
Okul disney channeldaki şatoya benziyordu. İçeri girince herkes bir yerdeydi.
Bir tane adam çocuklar buraya diye bağırınca oraya doğru gittik.

- çocuklar ben müdürünüz hasan, öncelikle okulumuza hoş geldiniz. Şimdi herkes sağ taraftaki beyefendinin yanına gitsin. O size odalarınızı söyliyecek. Kızlar yatakhanesi üst katta sağda karşısında erkekler yatakhanesi var.

Ayazla adamın yanına gittik. Benim odam 12. Odaydı. Hemen yukarı çıkıp 12 numaralı odayı buldum. Hemen kapıyı açtım
İçeride bir tane sarışın benim boylarımda biri oturuyordu. Benim gibi saçlarıda sarıydı.

-merhaba
-merhaba
-ben selin
-bende çağla
-memnun oldum
-bende

İyi bir kıza benziyordu. Acaba odamızdaki 3. ve 4. kişiler kim olacak diye düşünürken içeri bir kız girdi. Hafif bana göre kilolu 57 kilo filan. Kahverengi saçlı,

-kızlar şimdi birbirimizin ismini filan sormayalım. Diğer kızda gelsin sonra tam konuşuruz.
-bana uyar
-banada uyar

Dedim ve eşyalarımı yerleştirmeye başladım.
Eşyalarımı yerleştirdikten sonra dolabın kapısını kitledim ve yatağa oturdum.
Kapı açılınca benim gibi zayıf bir kız geldi. Kızıl saçlıydı.
Birbirimizle tanıştık. Kahverengi saçlının ismi yarenmiş kızılında zeyneb. Uyumak için yataklara gömüldük.
.............

Yeni bölümde görüşürüz.

Melez İkizler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin