Začalo se stmívat. Kluk s černými vlasy a havraními křídly běžel lesem. Každou chvíli ho plácla přes obličej větev. Na to ale nebral ohledy. Věděl že musí utéct, jinak s ním bude konec. Za sebou uslyšel výkřiky. Výkřiky které upozorňovali na jeho osobu. Na černá pírka která se občas odtrhla od křídel, a nechávala stopu která je dovede k němu. Chtěl by jim uletět ale létat už nedovedl. Bohové mu tu schopnost vzali.
Zastavil se za jednou skálou. Kolem se stále ozývalo volání. Nevěděl co má dělat. Kolem něj se to hemžilo smrtelníky, kteří se ho chtějí zbavit. Najednou se ozval štěkot psů. Stále se přibližoval a černovlásek se marně snažil utéci pryč. Jeden pes se mu zakousl do nohy, tím povalil nebohého chlapce na zem. Hned po něm skočili další. Začali mu kousat křídla.
Mladý anděl zažíval ukrutnou bolest. Slzy stékali po jeho tvářích, a zoufalé vzlyky se linuli od úst.
*Čím jsem si tohle zasloužil?*Ptal se sám sebe v duchu.Najednou psi odstoupili. Černovlásek se podíval na lidi, kteří se s pochodněmi a různým dřevorubeckým náčiním shromáždili kolem něj. Jejich pohledy se zabodávali do uplakaného výrazu nebohého anděla.
Jeden ho nakopl a přikázal ať si klekne. Vystrašený chlapec tak udělal.Najednou však ucítil dotek na křídlech.
Po něm následovali další. Náhle ucítil silnou bolest. Začal křičet jak nejvíce mohl. Pírka která patřila na křídla poletovala kolem a zdobila zem. Některé zabarvovala rudá krev. Po chvíli neměl anděl sílu ani křičet. Pomalu se mu začali zavírat oči. A zanedlouho upadl do spánku, z kterého si myslel že se neprobudí.Tu noc přišel o svá křídla..
Zdravím! Tady je Jūki s novou knihou! Vím mám jich rozdělaných dost a přidělám si takhle akorát další, ale to je jedno. Easermic tady prostě chybí.
Byla bych ráda kdyby jste napsali názor do komentářů. Když ne tak nevadí👉🏻👈🏻
To bude zatím vše. Mějte se!~Jūky
ČTEŠ
ℱꭿℒℒℰℕ ꭿℕꮆℰℒ
Fanfiction„Co to vlastně je? Padlý anděl?" Zeptá se zlatovlásek. „Víš.. to je složitější." Začal kluk s jizvou pod okem. „Jednou ti to řeknu." -- -- Příběh je kapičku emocionálnější- -- --