1. Kapitola

872 86 12
                                    

Pohled třetí osoby:
Černovlasí anděl se začal probouzet. Uviděl nad sebou dřevěný strop. V tu chvíli mu připadal tak zajímavý. Pak si to uvědomil. Něco mu chybělo. Něco co z něj dělalo mýtickou postavu. Něco, jménem křídla. Pokusil se si sednout, ale jeho tělo to nedovolilo. Zůstal jen nečinně ležet. Podíval se pod peřinu která ho přikrývala. Měl na sobě bílou košili a něco co v nebi nebylo. Mladík si šáhl na okraj trenýrek které obepínali jeho boky. Nikdy nic podobného neviděl. V nebi se vedla jen bílá košile až ke kotníkům.

Najednou uslyšel vrzání dveří. Do místnosti nakoukl chlapec se zlatavými delšími vlasy a úsměvem na rtech.
„Jsi vzhůru!!" Zařval nadšeně. Druhý chlapec se jen vyděšeně koukal jak rychle běží k němu. Vzpomněl si na lidi co mu ublížili. Na ty co mu vzali drahá křídla.

Posbíral v sobě všechny síly, posadil se a namáčkl se na zeď. Jednou rukou si přitáhl peřinu více k obličeji, a druhou natáhl před sebe, jako by chtěl naznačit ať mu nic nedělá. Pevně semkl oči k sobě a čekal, co se stane.

Zlatovlásek se zastavil a nechápavě na něj díval.
„Co se děje?" Zeptal se opatrně. Cítil z něj strach. Problém byl že nic jiného. Černovlásek mlčel a dál se nehýbal ze své pozice.
Blonďáček si ho chvíli jen prohlížel. Celý se třásl. U očí měl náznaky slziček, které nebyli přes dlouhé havraní vlasy téměř vidět.

Chytil andělovi jeho roztřesenou ruku a pevně sevřel.
„Nemusíš se bát, nechci ti ublížit!" Usmál se.
Černovlásek otevřel oči a dal níž peřinu kterou si překrýval obličej. Koukal na něj zděšeně. Blonďák se stále usmíval a držel ruku v jeho dlaních.
„Chci ti pomoc! Řekni, jak se jmenuješ?"
Chlapec s bílýma zorničkami se na něj jen dál díval. Nevěděl co si má myslet. Co když ten kluk lže? Co když je to past? Co když mu chce znova ublížit?

„Tak se představím nejdřív já dobře?" Navrhl mladík a druhý lehce kývl.
„Jmenuji se Hizashi Yamada. Moji rodiče jsou známí hudebníci, teď jsou ale pryč takže jsem tady sám." Usmál se. Rozhodl se pustit jeho ruku a posadit se vedle něho na postel. Černovlásek se po něm s vyděšeným výrazem podíval.
„No tak, už jsem ti řekl že se bát nemusíš."
Řekl povzbudivě Yamada. Anděl chvíli váhal než konečně tiše odpověděl.

„Aizawa Shouta.. padlý anděl.."

ℱꭿℒℒℰℕ ꭿℕꮆℰℒ Kde žijí příběhy. Začni objevovat