4.Bölüm-Bela

654 306 317
                                    

Medyada Uraz..

Bizim konuşmamıza kızgın bir ses de dahil olduğunda üzerine yemek döktüğüm kişinin sırık olduğunu anlamıştım. Bir sırık vakası daha hadi buyrun cenaze namazınaaa. Bu çocuk daha bugün birinin ağzını burnunu dağıtmıştı hemde tüm okulun önünde. Şimdi kim bilir bana ne yapıcaktı. Gizem bittin kızım sen..

Topuklasam mı acaba. Siniri geçene kadar tuvallette saklanırım. Ben kafamdan plan yapmaya devam ederken sırık konuşup beni ve iç sesimi susturmuştu.

"Kızım sen benim üzerime birşeyler dökmeden duramıyormusun! Yemeği bilmiyorsan yeme lan, şu halime bak."

Sırık aslında birazcık haklıydı. Çorbamı yiyememiştim ve şuan benim yerime çorbayı sırığın pantolonu yemiş gibiydi. Ama haklı olması ona bana bağırma hakkı vermezdi. Onun bağırmasıyla yemekhanede bulunanların da gözü bize dönmüştü haliyle.

" Tamam yanlışıkla yemeği üzerine dökmüş olabilirim. Bilerek yapmadım ya sonuçta niye bağrıyosun sağırmıyım ben"

Her ne kadar sırığa bağırma desemde bende sesimi biraz yüksek tutup cevap vermiştim. Derya da yemeğini döküp yanımıza gelmişti ve şuan beni alkışlıyodu. Kulağıma yaklaşıp "Aferin nasıl başardın bunu" dedi.

"Kızım bilerek mi yaptım ya Mert yüzünden oldu"

Mertinde konuşmasıyla sırığı unutup suçlu kim onu tartışıyorduk.

"Benim yüzümden mi oldu. Alsaydın tepsiyi bunlar olmazdı.

" Kendin döke.... "

" Sohbetiniz bittimi arkadaşlar"

Cümlemi hala adını bilmediğim için sırık die adlandırdığım Sırık kestiğinde yüzümü sabit tutup ona dödüm çünkü heran haline gülebilirdim.

"Pardon ya unuttum ben bir an seni"

"Sabrımı mı sınıyosun maviş!!"

Kükremesiye yerimde sıçramıştım, bildiğiniz kükremişti. Mert artık araya girme gereksinimi duymuş olucaktı ki Sırığa doğru ilerledi onu durdurdum çünkü çocuk şuan haklıydı.

"Benimle geliyosun madem üstümü sen batırdın sen temizleyeceksin."

Sırık karşımda dikilmiş dahice fikrini sunarken bende kendi iç sesimle beraber şıkları düşünüyorduk. A) Eğer onunla gitmezsem olay büyür ve Mert kesin bu sefer kavga çıkarırdı. B) Eğer gidersem sırığın gazabina uğrayacaktım. Biraz düşündükten sonra mantıklı olanı yapıp olay büyümesin diye kafamla onu onaylamıştım. Mert heran sırığı dövücek gibi duruyordu şuan.

"Derya siz bahçeye çıkın ben gelirim birazdan"

"Gizem saçmalama temizlesin kendi sen ne yapıcaksın"

Sırık yemekhanenin çıkışına çoktan ulaşmış benim gelmemi bekliyordu.

"Derya olay büyümesin görmüyormusun Merti heran çocuğa dalıcakmış gibi bakıyor".

Derya da bana hak verdikten sonra sırığın yanına gittim.

"Çocukmusun sen kendin temizlesene üstünü"

"Çocukmusun sen bi tepsiye sahip çıkamıyorsun"

Evet Sırık- 1 Gizem- 0.
Aldığım cevapla susup sırığın peşine takıldım. Geldiğimiz yere baktığımda spor salonuna gelmiştik. Beden eğitimi derslerinde kullanmak için herkesin okula ait eşofman takımı bulunurdu. Anlaşılan ben pantolonunu temizleyene kadar onunla idare edicekti.

SİRİUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin