EP 5 Zawgyi

2.2K 142 0
                                    

ျခံက်ယ္ႀကီးထဲတြင္ နန္းေတာ္ႀကီး သမ်ွႀကီးမားေသာအိမ္ႀကီးႏွင့္အတူ ေရကန္က်ယ္ေဘးတြင္ အပန္းေျဖေနေသာေယာက္်ားတစ္ေယာက္..ထိုေယာက္်ားပံုစံအားေျပာရရင္ အရပ္ျမင့္ျမင့္အသားျဖဴျဖဴႏွင့္ မိန္းခေလးအမ်ားေႂကြခ်င္စရာဗလေတာင့္ေတာင့္ကိုလည္းပိုင္ဆိုင္ထားျပန္သည္ ထိုလူက ေရကန္ေဘးက ဆိုဖာေပၚတြင္အခန္႔သားထိုင္၍ အရက္ခြက္ကိုလည္း လက္တစ္ဖက္က ကိုင္ထားေသးသည္..ေနာက္တြင္တပည့္ငါးေယာက္မတ္တပ္ရပ္ေနၿပီး..ထိုမ်ားထဲမွတစ္ေယာက္က "ဆရာ..ဆရာခိုင္းထားတာၿပီးပါၿပီ"

"ေအး အဲ့ေကာင္မကိုေသခ်ာဆံုးမခဲ့လား "

"ဟုတ္ကဲ့ဆရာ မွတ္ေလာက္သားေလာက္ေအာင္ေသခ်ာဆံုးမခဲ့ပါတယ္ဆရာ.."

"ေကာင္းတယ္..ဒီလိုတတ္သစ္စေမာ္ဒယ္ မ ကမ်ား ငါ့လို ထုတ္လုပ္ေရး ပိုင္႐ွင္တစ္ေယာက္ကို ကန္လႊတ္ရဲတယ္ ဒီေကာင္မ ကေအာင္ျမင္လာေတာ့ငါ့ကိုခြာခ်င္းတူလို႔ေျခရာတိုင္းခ်င္တယ္ေပါ့ေလ..ဟားဟား ငါဆိုတဲ့ ေဝယံထက္ျမတ္ ဆိုတဲ့ေကာင္က က်ားကြသူကက်ားကိုလာကစားရင္စားခံရမယ္..ငါကိုယ္တိုင္သူ႔ကိုအျမင့္ေရာက္ေအာင္လုပ္ေပးႏိုင္တယ္ေအးငါကိုယ္တိုင္အျမင့္ေရာက္ေနတဲ့သူ႔ကိုငါ့လက္နဲ႔ျပန္ဆြဲခ်ႏိုင္တယ္ဆိုတာ ဒီေကာင္မ မွတ္သြားရင္ ရၿပီ "

"ဟုတ္ကဲ့ဆရာ..ဒါနဲ႔ ပစၥည္းသစ္ေတြေၾကာ္ညာဖို႔အတြက္ သင့္ေတာ္မယ့္ လူ႐ွာေတြ႔ထားပါတယ္ဆရာ..အဲ့ဒိမိန္းခေလးကေတာ္ေတာ္လွတယ္ ဆရာ ေမာ္ဒယ္႐ွံုးေလာက္တယ္.."

"အဟင္း..မင္းဒီေလာက္ေျပာေနေတာ့ငါေတာင္စိတ္ဝင္စားလာၿပီ ငါ့ကိုသူ႔အေၾကာင္းေျပာပါဦး"

"သူက Che ဒုတိယ ႏွစ္ပါဆရာ အေခ်မင္းသမီးလို႔ uniမွာေတာ္ေတာ္နာမည္ႀကီးပါတယ္..."

" ငါ့ကိုသူ႔ပံုျပစမ္း.." ေဝယံသူ႔တပည့္ျပေသာဓာတ္ပံုကိုၾကည့္ၿပီးေသာအခါ..ဓာတ္ပံုကိုၾကည့္၍

"မင္းေလးက မာန ခဲေလးေပါ့..မင္းပံုစံေလးနဲ႔ေခ်တာကိုကိုယ္အျပစ္မဆိုရက္ပါဘူး...မင္းကေတာ့ပံုေလးနဲ႔ကိုယ့္ကို ရင္ခုန္ေအာင္လုပ္သြားတာဘဲ..."

"ဘယ္လိုသေဘာရလဲဆရာ..ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေမာ္ဒယ္အျဖစ္ကမ္းလွမ္းလိုက္ရေတာ့မလား?"

" ေအး..ငါကိုယ္တိုင္သူနဲ႔ေတြ႔ၿပီးစကားေျပာမယ္..ဒီေကာင္မေလးကို ငါ့အပိုင္ျဖစ္ေအာင္တေျဖးေျဖးယူရမယ္...လွရက္လိုက္တာကြာ..ဟားဟား...လွတာမင္းအျပစ္မဟုတ္ပါဘူး..ဒါေပမဲ့ ကိုယ္က လွတာေလးေတြကို သိပ္သိမ္းထားခ်င္တာ အပိုင္ေပါ့ကြာ...ဟားဟား..."


At uni..........

T b c.......

သူ႔ကိုမွ..(completed)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt