EP 1 Uni

11.4K 462 2
                                    

တီ..တီ..တီ..( နာရီ alarm မြည်​သံ)
´ဝုန်း'
​မေလင်းခတ်​စစ်​တစ်​​ယောက်​ကုတင်​​ဘေးမှနာရီကိုလွင့်ပစ်​လိုက်​သည်​..
´နားညီးလိုက်​တာကွာမနက်​​စော​စောစီးစီးမထချင်​ပါဘူးဆ်ို​နေ..ဘယ်​သူကနာရီကို Alarm ​ပေးသွားလဲမသ်ိဘူးဆက်​အိပ်​ဦးမယ်​'
​မေလင်းခတ်​စစ်​သည်​ဦးထွန်းကြွယ်​ ​ဒေါ်လင်း​မေ တို့ရဲ့တဦးထဲ​သောသမီး​လေးဖြစ်​သည်​ဦးထွန်းသည်​သူ၏ချမ်းသာကြွယ်​ဝမှုများနှင့်သူ့သမီး​လေးအားစိတ်ချမ်းသာ​အောင်​ထားသလို တစ်​ဦးထဲ​သောသမီးမို့လို့အလိုလိုက်​ကာအချစ်​ပိုပါသည်​​မေလင်းခတ်​စစ်​ကိုရင်းနီးတဲ့လူ​တွေအကုန်​လုံးက လင်း ဟု ​ခေါ်ကြသည်​..လင်းမှာငယ်​ငယ်​ထဲက​ပေါင်းလာတဲ့သူငယ်​ချင်းဆိုလို့ အိမ်​နီးချင်း ​လဲ ဖြစ်​တဲ့ ​မေစင်​​ယော်​ တစ်​​ယောက်​သာရှိသည်​ လင်းနဲ့ ​မေစင်​​ယော်​တို့က uni​ကျောင်းသူများဖြစ်​ကြသည်​ လင်း ရဲ့ အိပ်​ပုတ်​ကြီးမှု​ကြောင့်မနက်​တိုင်း လင်း ကို ​မေစင်​​ယော်​က လာလာနိုးရသည်​ ​ယခုလဲ​မေစင်​​ယော်​တစ်​​ယောက်​ မနက်​စာစားပြီးသည်​နှင့်ခြံချင်းကပ်​ရပ်​ လင်းတို့အိမ်​ကိုလွယ်​အိတ်​နဲ့​ပြေးကသည်​..
လင်း mom' သမီးစင်​​ယော်​ ​တောင်​လာပြီကိုး..

´ဟုတ်​ အန်​တီ လင်း​​ရော..'

လင်း mom´ အ​ပေါ်ထပ်​မှာမနိုး​သေးဘူးနဲ့တူပါတယ်​ကွယ်​..ထုံးစံတိုင်း သမီးဘဲနိုးလိုက်​ပါဦး

´ဟုတ်​ အန်​တီ' ​မေစင်​​ယော်​လဲ​အန်​တီကို​ပြောပြီးသည်​နှင့်အ​ပေါ်ထပ်​သို့​ပြေးတတ်​ခဲ့သည်​ အခန်းတံခါးက်ိုသာသာ​လေးဖွင့်လိုက်​​တော့ ​ဟော..ကြည့်ပါဦးအိပ်​​နေလိုက်​တာများခ​လေး​လေးအတိုင်းဘဲ ​မေစင်​​ယော်​ လဲ လင်းအနားသို့တ​ဖြေး​​ဖြေးသွားပြီး လင်းခြုံထား​သော​စောင်​ကိုဆွဲလိုက်​ကာ
´ဟဲ့ လင်း ထ​တော့ uni သွားရမယ်​​လေဟာ..​နောက်​ကျ​တော့မှာဘဲ..'

လင်းက​တော့​နေ့စဉ်​နိုးစက်​ပြီးရင်​ကြားရတတ်​​သောထိုအသံက်ိုကြားကာ
´ဟာကွာ..​စင်​​ယော်​ရာ..ငါ့ကိုနည်းနည်း​လောက်​​ပေးအိပ်​ပါဦးဟ '

´မရဘူး အခုထ မဟုတ်​ရင်​ ငါ​ရေနဲ့ပတ်​မှာ​နော်​ '
ထိုအခါမှလင်းက အိပ်​ချင်​မူးတူးနဲ့ကုတင်​​ပေါ်ကကုန်းကြုံးထကာ
´စင်​​ယော်​မရာ နင်​တကယ်​ဘဲဟာ..သွားသွား ​အောက်​မှာ​စောင့်​နေ ငါ​ရေချိုးပြီးဆင်းခဲ့မယ်​ '

´​အေး..ပြီး​ယောမြန်​မြန်​လုပ်​​နော်​..uniစတတ်​တဲ့​နေ့မှာ​နောက်​မကျချင်​ဘူး'

´နားကိုညီးတယ်​..'ဟုဆိုကာလင်း​ရေချိုးခန်းထဲဝင်​သွားသည်​..

​စင်​​ယော်​က​တော့လင်း​ရေချိုးခန်းထဲ​ခြေ​ဆောင့်ဝင်​သွားတာက်ိုကြည့်ပြီးရီ​နေသည်​.စင်​​ယော်​တိုးတိုး​လေး​ပြောလ်ို​က်​တာကို​တော့လင်းမကြားလိုက်​

´ချစ်​ဖ််ို့​ကောင်းလိုက်​တာလင်းရယ်​'

To be continue...

သူ႔ကိုမွ..(completed)Where stories live. Discover now