ယေန႔သည္ uni ပိတ္ရက္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ေမလင္းခတ္စစ္ တစ္ေယာက္ အိပ္ယာထဲေတြေတာ္ေတာ္ႏွင့္မထ ဇိပ္ခပ္ေန ၿပီ ထိုစဥ္ ေအာက္ထပ္ မွ အသံစူးစူးနဲ႔ေမစင္ေယာ္ အသံေၾကာင့္ အိပ္မရေတာ့ကာ အိပ္ယာမွထခဲ့ရသည္ နာရီကို ၾကည့္လိုက္ေသာအခါမနက္၇နာရီ မ်က္နာ သစ္ေရခ်ိဳးၿပီး ေအာက္ထပ္သို႔ဆင္းခဲ့သည္..
"ဟဲ့ စင္ေယာ္မ ေစာေစာစီးစီ သူမ်ားအိမ္ဘာလာလုပ္တာလဲ "
"မနက္စာလာစားတာေလ "
"ေအာ္ နင့္အိမ္ကမေႂကြးဘူးလား"
"အမေလးဟယ္..ကို႔ သူငယ္ခ်င္း ကိုၿငိဳ ၿငိဳင္ေနတာလားနင္ "
"ေကာင္မေလးေတြစကားမမ်ားနဲ႔လာ မနက္စာစားမယ္ဒီေန႔ လူစံုတာ ဘဲ လင္း ေဖေဖ လဲ အလုပ္မသြားခင္မနက္စာတူတူစားရေအာင္လာ.."
ေမလင္းခတ္စစ္ အေမ ကေျပာလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္
မနက္စာ စားရန္ Coffee ေသာက္ေနစဥ္ ႐ုတ္တရက္ သူမ မုသားျဖဴ ကိုအ္ိမ္ျပန္လိုက္ပို႔ေသာေန႔တံုးကဝတ္ေပးလိုက္ေတာ့ထပ္ အၤက်ီကို ေမစင္ေယာ္က စားပြဲေပၚတင္လိုက္ကာ..."ဒါက နင့္ရဲ႕ အၤက်ီ မဟုတ္လား..နင့္ရဲ႕မမျပန္ေပးခိုင္းတာ"
"............." ႐ုတ္တရက္ ေမး လာေတာ့ လင္း ျပန္မေျဖမိ လင္း ရဲ႕ ေမေမ ကလဲ မိန္းခေလး ခ်င္းခ်င္း တြဲတာ မႀကိဳက္သည္ကို စင္ေယာ္သိပါလ်ွက္ ေမေမ ေမးလာရင္လင္းဘယ္လိုေျဖရပါ့
"ဟုတ္တယ္မွတ္လား..ဒါနင့္ထက္အၤက်ီမွတ္လား"
ဟုဆိုကာေမေမ့ေဘးတြင္ထိုင္ေနေသာ လင္း ကို ေမေမ့ေ႐ွ႕မွာတင္ ေပၚတင္ အၤက်ီကို ထိုးေပးေနသည္ထိုစဥ္ ေမေမ့ ရဲ့စူးစမ္းေနေသာအၾကည့္မ်ား လင္း ဆီသို႔ ေရာက္ခ် လာသည္...ေမေမက Coffee တစ္ငံုေသာက္လိုက္ရင္း..
"သမီး လင္း ေမေမ ႐ႈပ္႐ႈပ္႐ွက္႐ွက္ေတြမၾကားခ်င္ဘူးေနာ္ "
ဟူေသာတစ္ခြန္းသာေျပာသည္..လင္း လဲ အင္တင္တင္နဲ႔ ေမစင္ေယာ္ လက္ထဲမွ အၤက်ီကို ယူလိုက္သည္ မသာမ ကေတာ့ ေကာင္းေကာင္းေဆးထိုးၿပီး
ေအးေဆး Coffee ကို ဇိမ္ခံေသာက္ေနေလရဲ႕မနက္စာစားၿပီးတာနဲ႔ျခံျပင္သို႔ ေမစင္ေယာ္ နားရြက္ကိုဆြဲကာ ထြက္ခဲ့သည္..