At uni..............
လင္းတစ္ေယာက္ uni ဝန္းထဲတြင္ တစ္ေယာက္ထဲ ေဘးလြယ္အိတ္နဲ႔ ပြစိပြစိေရရြတ္ေနသည္..
"အဲ့ စင္ေယာ္က ဘာမွန္းမသိဘူး..ညကဘယ္ခ်ိန္မွအိပ္လို႔ uniေတာင္မသြားႏိုင္ရတဲ့အထိအိပ္ေနရတာလည္းအခုေတာ့ငါတစ္ေယာက္ထဲလာရၿပီသူမ႐ွိရင္ပ်င္းပါတယ္ဆိုေနမွ.."
ထိုစဥ္ေနာက္မွသူမအၾကားခ်င္ဆံုးအသံေလးကိုၾကားလိုက္ရသည္...
" ဟိတ္ စစ္ မင္း တစ္ေယာက္ထဲလား "
အသံလာရာေနာက္ကိုလင္းလွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့..သူ႔ရဲ႕ မ လွရက္လိုက္တာ..ဘာလို႔ဒီေလာက္လွေနရတာလည္း မ ရယ္..
" ဟို..ဟုတ္ လင္း...တစ္ေယာက္ထဲပါ "
"လင္းလို႔မေျပာနဲ႔ေလ တို႔ ကမင္းကို စစ္လို႔ေခၚတာေလ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ စစ္လို႔ ေျပာရမယ္ ေျပာၾကည့္ "
" မေျပာ ေစခ်င္ရင္ေျပာမွာေပါ့...ဒါနဲ႔ မ က မနက္ပိုင္းအခ်ိန္ ႐ွိလို႔လား? "
"မ႐ွိပါဘူး တို႔ က ဒီလိုဘဲ အိမ္မွာ တစ္ေယာက္ထဲေနေတာ့ပ်င္းတယ္ေလ.."
"ဒါဆို မ လင္း နဲ႔ အယ္..စစ္ နဲ႔ တူတူ မုန္႔လုိက္စားပါလားဟင္"
"ေကာင္းၿပီေလ..သြားတာေပါ့ "
ဆိုင္သို႔ေရာက္ေသာအခါ ႏွစ္ေယာက္သားအေအးေသာက္ရင္း လင္း က....
" ဒါနဲ႔ စိတ္ေတာ့မ႐ွိ နဲ႔ ေနာ္ မေန႔က မ နဲ႔ တြဲက ေနတဲ့ တစ္ေယာက္ က မ ရဲ႕ ခ်စ္သူ လား.."
မုသားျဖဴ က ျပံဳးတယ္ ဆိုရံုေလး ျပံဳးၿပီး...
" မဟုတ္ပါဘူး "
ထိုသို႔ၾကားလိုက္ေတာ့ လင္း မွာ ေပ်ာ္မလို႔ ႐ွိေသး ေနာက္စကားေၾကာင့္ လင္း ရင္ထဲ ေအာင့္သက္သက္ျဖစ္သြား...
" ဒါေပမဲ့ တို႔ ရဲ႕ ရည္းစား " တဲ့ေလ..ဘာသေဘာလဲ မ ကို လင္း နားမလည္ သလို ၾကည့္ေတာ့ မ က
" ဒီ အရြယ္က အခ်စ္ကို ကစားလို႔ေကာင္းတဲ့အရြယ္ေလ..စစ္ ရဲ႕..တို႔ က မခ်စ္ ခ်င္ဘူး တို႔ က ကစားခ်င္တာ..ထားခဲ့မယ္ ဆိုရင္ ေတာင္ ထားခဲ့မဲ့ လူက တို႔ ဘဲ ျဖစ္ခ်င္တာ..တို႔ ေျပာတာ သိလား "