Epilogas

19 1 0
                                    


Po to lemtingo įvykio praėjo metai. Supančio pasaulio atžvilgiu, viskas stojo į savo vėžes taip, lyg nieko ir nebūtų buvę. Painią ir sudėtingą istoriją nušluojo laikas. Vargu, ar ji jau kam nors bus tokia reikšminga kaip tam, kuris joje labiausiai nukentėjo. Tai tik mažytė dėlionės detalė, kuri susijungia į visumą su kitomis, ir nuo kitų ją skiria tik prisiminimų žymės, tačiau turbūt ir jos kažkada ištirps...

Džiugu, kad nors kažkam ji tapo keliu laimės link. Margarita, išvaduota iš pagrobėjų gniaužtų, pradėjo susitikinėti su Sergejaus apsaugos viršininku, kuris, kitaip, nei jo buvęs bosas, liko Lietuvoje. Taip pat Margo planuoja formaliai susituokti su Tomašu, kad padėtų teisėtai įsivaikinti Igną, nors, žinoma, berniuką augintų Tomašas su Mantu.

Pavelo klubu verslas ir toliau sėkmingai plečiasi Sergejaus investicijų dėka. Tiesa, apie pastarąjį personažą, kaip ir jo buvusį draugą, daugiau nieko nežinoma. 

Tiesa, Margarita karts nuo karto aplanko Martą, kuri su džiugesiu prisimena Mariją ir skundžiasi naująją nuomininkę. Pačiai Margaritai Užupis tapo nemaloniu, liūdesį keliančiu mikrorajonu. Jai dar dažnai vaidenasi 7 serijos BMW sedanas su šalia stovinčia kostiumuota mergina. Tačiau vos tik jai įdėmiau įsižiūrėjus, vaizdinys dingsta. Patirtas stresas paliko įspaudą jos pasąmonėje, jis lyg rūkas tai atsiranda, tai išnyksta...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 30, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pamiršk mane rytojWhere stories live. Discover now