,,Hledáš zastávku?" Eren vyskočí metr do výšky. Lekl se. Otočí se za hlasem. Postával vedle něj černovlásek s pihatým obličejem, na kterém mu hrál malý úsměv. Přišel mu povědomý. ,,Ano." vyleze z něj.
Černovlásek se usměje a natáhne ruku. Eren se na něj nedůvěřivě podívá a pak na jeho ruku. Natáhne svou ruku. Černovlásek stiskne Erenovu ruku co nejrychleji. Bál se, aby svojí ruku nestáhl zpátky k sobě. Hnědovlásek váhal, bylo to na něm vidět. ,,Jsem Marco."představí se a čeká, co vypadne z chlapce před ním. ,,Eren." černovláskek se usměje ještě víc. Vezme ho okolo ramen a začne do tlačit ve směru davu.
,,Pojď, někam zajdem. Autobus teďka odjel a máme minimálně pětačtyřicet minut." Eren se zděsí. Nemá sebou peníze. Už chtěl něco namítat, ale černovlásek ho zastavil. ,,Zvu tě." Přikývl a nechal se vést Marcem do jedné z kaváren, které byly poblíž autobusové zastávky.
Vybrali si kafe a Marco si vybral i zákusek. Snažil se i Erena dostrkat do zákusku, ale Eren ho vždy odbyl se slovy, že z něj nebude vycucávat peníze. Marco našpulil rty a nechal ho být až po osmém odmítnutí.
Povídali si a zjišťovali o tom druhém informace. Bavili se. Hlavně se bavil Eren. Dlouho si takhle nepopovídal. S Jeanem se baví, ale takhle vůbec ne. Marco mu říkal i své nejtrapnější zážitky a Eren se taky snažil vzpomenout, ale na nic nepřišel. Marco mu nevěřil i když to byla pravda.
,,Ukaž mobil." zavelí Marco a natáhne přes stůl ruku. Eren zašmátra v zadních i předních kapsách od kalhot. Nic. Zašmátra v kapsách od kabátu. Heh. Také nic. Zděšeně se podívá na černovláska, který na něj koukal a vyčkával.
Zamyslí se. Určitě za to může ten černovlasý cápek! naštve se. Nevinně se usměje na Marca. ,,Promiň, mám ho v práci." omluví se a prsty obepne hrníček s cappuccinem. Marco se jen usměje a sám vytáhne mobil. Chvilku na něm něco dělal, než ho, otevřený, postavil před Erena.
Podívá se, co mu ukazuje. Kontakty. ,,Dej mi tam své číslo. Prozvoním tě a pak si můžeš uložit mé číslo." usměje se na něj. Vezme si telefon a zadá tam své číslo a do jména zadá Eren Jaeger. Když zkontroluje vše co napsal, hlavně své číslo, tak telefon předá majiteli.
Marco ho ihned prozvoní a až na třetí vyzvánění to típne. Má jistotu, že ho prozvonil. Usměje se na něj a podívá se na čas. Čas vyrazit! Zaplatí, zabalí se do kabátů a vyrazí z kavárny ven do zimy.
,,Zastávka je kousek. Za šest minutek jsme tam." vyjekne nadšeně Marco a chytí Erena za ruku. Začne ho zase táhnout, ale tentokrát proti davu. Šli v tichosti - oba dva ve svých myšlenkách. Eren nevěděl, nad čím přemýšlí Marco a rád by to tak chtěl znát. Většinou nemá rád, když ví o čem ten druhý přemýšlí, ale teďka by to chtělo vědět. Proč? Heh, ve svých myšlenkách přemýšlel o černovlasém muži, který o něm ví ,,nejdůležitější" informace.
,,Erene! Erene!"
Chytí Marca víc za ruku a víc se zahrabe do svých myšlenek. Líbí se mu. Né, že ne. I když vypadá nepřístupně, tak je. Nebo pro něj je přístupný. Možná si to ani neuvědomuje.
Probere ho, až když nabourá do Marca. Zamrká a podívá se okolo sebe. Nevypadá to, že by stáli na zastávce. Chtěl se zeptat Marca, ale když se na něj podíval, tak spatřil černovlasého ďábla. Zadýchanýho, sexy ďábla s pár kapky potu na čele.
,,Erene.. já... Já se omlouvám, nezačali.. nezačal jsem nejlépe." začne, ani nenechá prostor Erena se vyjádřit. ,,Mohl bych začít od začátku? Dáš mi druhou šanci?... Prosím."
---
My tak dochází.. jsme u desáté kapitoly a v knížce se pořád neobjevilo Leviho jméno xddd
Já ho tam nechci dávat - Levi se musí představit saaam xdd jinak v knížce jeho jméno dlouho nebude xddJinak co si myslíte.. dá Eren Levimu druhou šanci, nebo si radši vybere někoho jiného? 🤔 Třeba.. Jeana? 🤔
ČTEŠ
Good Boy
RandomVe velkém městě, plus mínus, uprostřed města se nachází malé knihkupectví Titán. I když je malé, tak velmi známé a to jen díky nevinné omeze, která rozdávala radost všem, kdo se objeví u nich v krámku. Jednou se do krámku ,,zatoulá" bohatá rodina, k...