@20@

954 67 4
                                    

Eren se postaví před zrcadlo. Zděsí se nad svým odrazem. Levi měl pravdu, v obličeji mu hráli snad všechny barvy, ale už ne tak moc výrazně. S povzdechem si pustí studenou vodu, kterou si nabere do mističky, kterou udělal z dlaní a chrstnul si ji do obličeje. Teďka potřebuje jen kartáček na zuby, aby si je mohl vyčistit.

Vilou se ozve prasknutí dveří. Eren zpozorněl. Teďka to může být Levi, nebo úplně někdo cizí. Do rukou vezme první věc, která mu tam vlezla - osuška. Ruce dá k levé straně hlavy do její úrovně výšky a vydá se ke dveřím od koupelny, které nechal otevřené při jeho pádu k záchodové míse.

Vykoukne ze dveří. Na patře kde je, nikdo není - nebo ho aspoň nevidí. Vyleze z koupelny a pomalým a tichým krokem se vydá ke schodům. Přes roh zdi se podívá dolů pod schody. Nikoho neviděl, ale zato ho slyšel! Je v kuchyni a.. vaří si vodu v rychlovarné konvici? Nezdá se mu to? Pomalým krokem se vydá po schodech dolů a dole se podívá do kuchyně. Levi.

Je to jen Levi. Oddychne si a uvolní ruce. Vyjde z poza rohu a vydá se k Levimu. Chce ho vylekat, jako to udělal on. Eren se jen škodolibě usměje a po špičkách si to míří k Levimu. ,,Jestli si myslíš, že o tobě nevím.. tak se šeredně pleteš."

Leknutím povyskočí. Lekl se - znova! Uraženě nafoukne tváře a sedne si ke stolu. Přehodí nohu přes nohu, otočí hlavu do strany, tak aby neviděl na Leviho a ke všemu uraženě složí ruce na prsa. Teďka je uražený. A nic jeho náladu nezmění. Nic!

,,Mám pro tebe dárek." zašeptá Levi a položí před Erena hrníček s mátovým čajem. Eren s radostí otočí na Leviho. Chvíli si prohlíží jeho obličej a čeká, co z něj vypadne, než mu dojde, že je naštvaný.

Je naštvaný! Přesně tak.

,,Erene.." zašeptá Levi za ním a obejme ho okolo pasu. Aniž by si to Eren uvědomil, tak se zády opřel o Leviho. Černovlásek se pousměje a přitiskne si ho blíž k sobě. Jednou rukou sáhne do zadní kapsy od kalhot a vytáhne Erenovi věci, pro které šel až do knihkupectví. Položí je na stůl a čeká na jeho reakci. Eren se od Leviho odlepí a natáhne se po svých věcech. Pár sekund si je prohlíží a pak je obejme.

Jak moc mu ty věci chyběli.

,,Děkuji ti, Levi." poděkuje a položí věci zpátky na stůl. Otočí se k němu a obejme ho kolem pasu. Levi se lehce zasměje a políbí ho do vlasů. Objímali se pěkných pár minut. Rozdělil je až zvonek.

Eren naštvaně zabrblá do Leviho břicha, teprve pak ho pustí. Levi se k němu nahne políbí ho na špičku nosu a vydá se ke dveřím s Mayou, která mu šlapala na paty. Hnědovlásek se jenom zasměje a zvedne se od stolu. Musel se chytit stolu - zamotala se mu hlava. A hlava nebyla věc která se mu zamotala.

---

Ehm.. ehm.. neříkal tu někdo.. že.. bude vydávat kapitoly ob den..? Nee..? Heh...

Po týdnu se vám hlásí líná Fan! Snad to nevadí...

Jinak.. kdo je, asi za těmi dveřmi...🤔

Good BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat