,,Nevrč! Jinak půjdeš ven!" křikne varovně žena a ukáže na Leviho ukazováčkem. Snášela jeho výlevy nálad dost dlouho - bylo to necelých patnáct minut, ale nemá nervy z oceli. Už v její malé ordinaci měla dost agresivních alf, u kterých snášela jejich výlevy. Jenže Levi to dovršil. Vždy, když sáhla na Erena, na ni vyjel všemi způsoby, které u černovláska nečekala.
,,Fajn!" Levi se chtěl otočit na patě, ale Eren mu to nedovolil. Chytnul ho za rukáv košile, kterou má černovlásek na sobě. Levi se na něj otočí a zarazí se, když spatří v smaragdových očích první slzy, které byly na okraji spodního víčka a měly to jen kousíček, aby mohly téct po zhnědlé líci až k bradě. Alfa se skloní k hnědovláskovi a dá mu rychlí polibek na tvář, poté ho pohladí po vlasech kde ruku také nechá.
,,Můžu pokračovat?" Eren kývne a podívá se na své břicho, které se už bylo dost vidět. Doktorka Rall přejížděla ultrazvukem po namazaném břiše a koukala do monitoru. Levi ho políbí na spánek a zadívá se na monitor. Doktorka chvíli hledala správný úhel, než se k nim otočila a promluvila. Na oba dva se povzbudivě usmála a otočila se zpátky čelem k monitoru. Zvedla ruku a ukazováčkem ukázala do prostřed obrazovky. ,,Tady je můžete vidět."
Eren překvapením rozšíří oči a několik slz mu steče po tváři, které hnedka setře. Znova se zadívá na monitor a znova mu steče pár slz. ,,Vypadají zdravě, takže..." Eren přestane poslouchat. Sestře kapku, která se mu rozprskla těsně pod okem. Zadívá se nad sebe, aby zjistil kde voda prosakuje. Jenže místo toho, aby hledal místo kde prosakuje voda se mu ukáže pohled na Leviho, který je nad ním trochu nahnutý a dívá se před sebe. To by hnědovlásek chápal, jen ho trochu zaráží, že Levi brečí.
,,Levi?" zeptá se opatrně omega a zvedne ruku, aby ji mohl položit na tvář svého milovaného. Nereagoval ani to, když Eren pohnul s palcem a párkrát s ním přejel po tváři. Mladší u nich se usmál a podíval se na doktoru, která si Leviho překvapeně prohlížela. Nikdy a nikdo ho neviděl brečet. Pro všechny to byl vždycky tvrďák. Teďka Petra změnila názor.
,,Děti jsou zdravé. Budete chtít fotečku ultrazvuku?"
ČTEŠ
Good Boy
РазноеVe velkém městě, plus mínus, uprostřed města se nachází malé knihkupectví Titán. I když je malé, tak velmi známé a to jen díky nevinné omeze, která rozdávala radost všem, kdo se objeví u nich v krámku. Jednou se do krámku ,,zatoulá" bohatá rodina, k...