@18@

1K 70 5
                                    

Eren sjede po zdi na zem, kde si ustele a znova usne.

Levi mezitím vyndal Erenovy snídani z ledničky, přihrál mu kafe a vše položil na stůl. Teď jen vyčkává, až přijde Eren do kuchyně ke stolu. Seděl na židli a pil černý čaj. Začínal chladnout a Levimu to začínalo vadit. Kde je? Už by tu měl být. Vstane od stolu a jde se podívat, kde se zdržel. Zarazil se, když ho viděl ležet na zemi s Mayou.

,,Pane bože, Erene!" Levi k němu ihned přiběhne. Položí mu ruku na čelo. Teplotu nemá, ale v obličeji se mu mění barvy. Ze zelené na fialovou, z fialové na nažloutlou a na konec zpátky na zelenou. ,,Erene, vstávej. Musíš do postele. Hraješ všemi barvami."

,,Né! Musím do práce.. mám tam mobil s peněženkou a klíče od bytu a hlavně potřebuji peníze, abych mohl zaplatil byt..." zamumlá a znova usne. Levi mu položí ruku na rameno, zatřepe s ním a když nereagoval, tak ho několikrát oslovil. Povzdechne si, vezme ho do náruče a odnese ho do ložnice, kde ho přikryje.

Políbí ho na čelo. U cesty zpět do kuchyně, se zastaví mezi dveřmi, kde pohledné na Erena. Ten už se schoulil do klubíčka a zamotal se do deky. Pousměje se a začne zavírat pomalu dveře. Nechal pootevřeno a odešel zpátky do kuchyně uklidit snídani a vylít kafe. Nebude ho dopovat kofeinem, když mu je blbě.

Co mu to říkal? Že musí do práce? Mu tam zajde. Teďka by měl ležet v posteli a být v klidu. V pracovně, kterou má v přízemí kousek od schodů, do druhého patra, kde používá maximálně ložnici a koupelnu.

Oblékne si oblek, který má schovaný v skříni pro případ nouze - třeba jako teď. Formálně černý oblek s bílou košilí a černou kravatou a černými polobotkami. Po zapnutí košile si upraví si knoflíky u saka.

Z pracovny se přesune do předsíně, kde si vezme zimní kabát šedé barvy. Narovná si kalhoty, boty si lépe nasadí na nohu a podívá se na sebe do malého zrcadla. Nevypadal vůbec špatně. Sáhl do všech kapes, který měl. Mobil, klíče i peněženku s doklady má. Jediné co mu schází je se nastříkat voňavkou od značky HUGO BOSS.

Teďka může jít.

Z předsíně se přemístí do garáže, kde si vezme černého mustanga. V knihkupectví Titán bude za pár minut. Tak jak si myslel, tak to i bylo. Do dvanácti minut byl před knihkupectvím. Vystoupí z auta a výlohou se podívá do vnitř, kolik je tam lidí. Pokud viděl správně, tak je tam žena s malým klukem a dvě dívky, které stály u kasy a vybavovaly se s jeho rivalem. Pousměje se a vejde do krámku.

Když se otevřely dveře krámku, tak Jean zaznamenal známou vůni - Eren. Otáčel se s jeho jménem na jazyku, ale když spatřil černovlasého může menšího vzrůstu, tak Erenovo jméno spolknul. Pozdravil a pozoroval každý jeho pohyb. Mířil jsi to k němu. Když stál před kasou, tak poprosil dívky jestli by jim nedali minutku, že musí něco probrat. Dívky s červenými lícemi kývnuly a odešly do jedné z uliček.

,,Co tu chcete." zavrčí Jean a zadívá se mu do očí. Má co dělat, aby mu jednu nenatáhl. ,,Zašel jsem pro Erenovy osobní věci." odpoví mu s klidem černovlásek. Baví ho to i když to na venek nedával znát. Baví ho, jak se červená vztekem. ,,Prosím?!"

,,Jak jsem řekl. Zašel jsem pro osobní věci, své omegy." nedalo mu to. Musel mu to říct. Blonďák naproti němu se narovnal, jak kdyby mu někdo držel u zad pravítko. V očích mu kmitaly blesky nenávisti a obě dvě ruce zatnul v pěst.

,,Pane.." černovlásek se podívá na jmenovku, kterou má připlou na tričku u levého prsa, ,,..Kirsteine. Kde má Eren své osobní doklady, klíče a mobil. A potřebuji to vědět co nejdříve. Nemám na Vás celý den." všechno říká s klidem. Nikam nespěchá, ale co už. Může se ještě trochu pobavit.

,,Jeane, co se děje?" přejde k nim postarší muž, který zrovna přišel z venčí. Zná ho. Už měl čest se s ním poznat. Vedoucí tohoto malého knihkupectví - Pan Pixis. ,,Pane Pixisi.. tady pan..." poukáže Jean na černovláska. ,,Ackerman. Rivaille Ackerman."

,,Pan Ackerman si přišel pro Erenovy věci, které tu včera Eren zapomněl." Pixis chápavě kývne hlavou. Otočí se na Leviho. Ukáže mu rukou ať ho následuje. Ještě před tím, než zmizeli za dveřmi pro zaměstnance, se pootočí na blonďáka ke kase. Pořád je rudý vzteky a propaluje skrz něj díru.

Good BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat