,,Šťastné Vánoce!" ozve se několikrát u Vánoční večeře. Stáli okolo stolu se skleničkou šampaňského v ruce. Zrovna si připíjeli. Eren usrkl ze své skleničky a zašklebil se. Dostal dětské šampaňského místo normálního. Teďka, když se naučil pít šampaňské s alkoholem, tak dostane dětské. Párkrát se jemně spraští po břiše, na které se později podívá.
,,Tak ti děkuji." špitne naštvaně na své břicho a na ex vypije celou skleničku. Celá rodina ho pozorovala. I když měli několik otázek, tak mlčeli. Bez dalšího otálení si hnědovlasá omega sedne. První kdo ho napodobí je Levi, který seděl vedle jeho pravice. Poté si sedne zbytek rodiny a pustil se do večeře a nenucené konverzace o Vánocích a zavzpomínali na předchozí Vánoce, kde Levimu řekli vše o Erenovi. Hnědovlásek se mohou pokoušet umlčet svojí matku jakkoliv, výsledek byl stejně vždycky stejný - vždy po Erenovi hodila zlý pohled a pokračovala ve svém výkladu dál.
Po večeři se přesunuli do černého obýváku, kde jenom svítila světýlka na stromečku. Když černovlásek vešel do místnosti po své omeze, překvapila ho vůně. Vůně stromečku. Nevědomky se usmál a zadíval se na zdroj úžasné vůně. Vůně mu připomínala vůni lesa, kterou miloval od malička. Obejme Erena okolo pasu a políbí ho na rty. Eren se usmála a zadíval se na poslední hořící prskavku, která se mu odrážela v očích.
,,Dárky!" vykřikne Eren a hned na to se rozsvítí v místnosti. Grisha se zasměje nad dětskou reakcí svého syna a sedne si na gauč. Eren s Freidou si sednou ke stromečku narozdíl od zbytku rodiny, která si sedla na gauč či do křesel. Levi zaujmul místo v dvoj křesle a pozoroval svého hnědovláska. Miloval jeho stránku, kdy ho nic netíží a nic neřeší. S Freidou rozdával dárky rodině a čekal na reakci na jeho dárky. Při rozbalování si sedl k Levimu. Rychle ho políbil na tvář a sám se vrhl rozbalování dárků.
,,Erene..." oslovený zvedne hlavu od dárku a podívá se na svého bratra, který v jedné ruce držel otevřenou obálku a v druhé dva tvrdší papíry - letenky. Eren nechápavě dá hlavu na stranu a zadívá se na něj pozorněji. ,,To muselo stát majlant." Hnědovlásek se usměje a odloží si svojí prácičku na svůj klín. ,,Možná. A ,,ne" neberu jako odpověď! Vždy jsi se tam chtěl podívat. Tak jsem ti to chtěl splnit." nevině se usměje a pustí se zpátky na nedodělanou práci.
,,Jsém ták unavenej, že to není možný!" vysloví hnědovlásek a obličejem spadne do peřin. Černovlásek protočí očima, vezme si oblečení z komody a odejde do koupelny. Eren se svlékne do spodního oblečení a nasouká se pod peřinu. Začne pozorovat dveře a vyčkával na Leviho příchod. Po nekonečných minutách, alespoň pro Erena, se dveře otevřou a objeví se tam jeho černovlásek. Eren se posune více ke zdi a nadzvedne peřinu. Levi si sundá tričko a jen v kalhotách si lehne k Erenovi. Políbí ho na rty a popřeje mu dobrou noc.
,,Dobrou Levi," Levi skoro usnul v jeho náruči, kdyby nezaslechl Erenův tichý hlásek. ,,a všechno nejlepší k narozeninám..."
ČTEŠ
Good Boy
RandomVe velkém městě, plus mínus, uprostřed města se nachází malé knihkupectví Titán. I když je malé, tak velmi známé a to jen díky nevinné omeze, která rozdávala radost všem, kdo se objeví u nich v krámku. Jednou se do krámku ,,zatoulá" bohatá rodina, k...