,,Levi," špitne hnědovlásek, který byl zvednutý je levém loktu a pravou rukou si držel podbřišek. Bolelo ho neskutečně břicho. Děti kopaly a nejspíš mu dělaly z vnitřností kaši. ,,Levi!" vypískne omega vyšším hlasem než chtěl. Zhluboka se nadechne a vzduch nechá v plicích. Alfa vedle Erena zamumlá ze spánku, z kterého se následně probudí. Podívá se na hnědovláska, který se tvářil, jak kdyby ho někdo v momentální chvíli mučil k smrti.
,,Erene, lásko," Levi se rychle zvedne na kolena a nahne se k omeze s rukama ve vzduchu, jak kdyby mohl jakkoliv pomoc. Eren začne zrychleně dýchat a zaklánět hlavu dozadu bolestí. Nehty si začne zarývat do podbřišku. Má takový pocit že ho ty děti brzy zevnitř roztrhají na kusy.
Hnědovlásek zhluboka vydechne a následně na to se hned zhluboka nadechne. ,,Děti." stačilo jediné slovo a černovlasý muž vše pochopil. Překvapeně se podívá na velké břicho své polovičky. Levi vyskočí na nohy, rychle na sebe natáhne kalhoty i tričko. Ze skříně vytáhne i kalhoty pro těhotné a tričko velikosti XXL - Eren na tomto tričku o této velikosti trval. Opatrně a zároveň rychle, jak mu to Eren dovolil, ho oblékl a vzal do náruče. U vchodových dveří rychle nasadí boty hnědovláskovy, který mu bolestí brečel v náruči a poté se sám obuje.
Posadí ho na sedadlo spolujezdce, kde ho připoutá a sám si sedne na místo řidiče. Cestou do nemocnice si Levi hlídal Erena a sem tam ho na uklidnění pohladil na koleni. Je vynervovaný více než omega, která přivede další dva životy na Zem. Hnědovlásek brečel a naříkal celou cestu. Snažil se utírat tváře od slz, ale je mu to marné.
Černovlásek rychle zaparkoval u vchodu do nemocncie. Eren se snažil rozdýchat další vlnu bolesti, takže si nevšiml, kdy ho Levi vzal do náruče a odnesl do nemocniční haly. Nevnímal ani rozhovor Leviho a jeho doktorky. Jediné co slyšel byla ta prokletá místnost, kterou ze srdce nesnáší. Operační sál.
•••
Nom... Chci se omluvit za mojí neaktivitu. Nějak jsem se od nového roku necítila v pořádku. A když se to zlepšilo, tak se zase něco podělalo 😅. Budu ráda za to, že mě a moje problémy pochopíte. Přeci jen... Jsem pořád jen člověk, který má své hranice.
Vůbec nejsem s touto kapitolou spokojená 😖. Takže čekejte už jen jednu max. dvě kapitoly. Blížíme se ke konci příběhu.
ČTEŠ
Good Boy
RandomVe velkém městě, plus mínus, uprostřed města se nachází malé knihkupectví Titán. I když je malé, tak velmi známé a to jen díky nevinné omeze, která rozdávala radost všem, kdo se objeví u nich v krámku. Jednou se do krámku ,,zatoulá" bohatá rodina, k...