,,Freido!" vykřikne nadšeně hnědovlásek a usměje se na dívku, která stála mezi dveřmi a mračila na Zekeho. Černovlasá dívka s vlasy do půly zad s ruky bok stočila pohled ze Zekeho na Erena a Levi. Když uviděla hnědovláska tisknoucího se na nového člena rodiny, tak se usmála.
,,Erene, ráda tě zase vidím!" Levi Erena zvedl na nohy. Eren se už chtěl rozeběhnout za černovasou dívkou, ale černovláskovy ruce okolo jeho pasu mu to nedovolily. Usmál se na něj a políbil ho na spánek, jak kdybu mu říkal, že se mu nic nestane. Tak přece jen. Je doma u své rodiny, která ho vychovala. Levi se na něj dost nedůvěřivě podívá, ale nakonec ho pustí.
S otevřenou náručí přiskáče k dívce, kterou nakonec obejme. Freida o silně zmáčkne, až hnědovlásek bolestně zakňučí. Levi se už chystal zakročit, kdyby dívka Erena nepustila. Kdyby jen věděla v jakém je stavu, tak by to asi neudělala. Oba dva se chytí za ramena a začnou si vyprávět své zážitky.
,,Jestli ti to nebude vadit. Zajdeme pro vaše kufry a ukážu ti, kde bude s Erenem spát." ozve se vedle něj. Levi se podívá, kdo to říkal. Překvapilo ho, že mu to nabídl sám Zeke. Nedůvěřivě si ho prohlédne, ale kývne v souhlas. Se Zekem za zády se vydá do předsíně, kde se oblékne a s klíči od auta vyjde ven.
,,Jestli," ozve se Zeke, když vezme do obou rukou dva kufry, ,,ho jakkoliv zraníš. Nepřežiješ!" varovně zavrčí a podívá se mu do šedých očí, které mu svým způsobem vyhrožovaly též. Stáli venku, v mrazu, který se jim dostával pod kůži a probodávali se pohledem. Černovlasý si jen nakonec povzdechl, zavřel kufr, popadl kufry i s taškou, kde byly zabaleny vánoční dárky a vešel zpátky na pozemek Jaegerové rodiny. Za sebou nechal stát světlovlasého muže, který mu nesedl do noty, ale teďka s ním nic neudělá. Přece jen je to Erenův bratr. Teďka to bude jeho rodina.
,,Ne!" ozve se z baráku tak nahlas, až to slyšel i Zeke. Levi i Zeke se rozeběhnou do dveří baráku. V předsíni se vyzují, opatrně položí kufry na zem a vběhnou do obývacího pokoje. ,,Co se-" na gauči vedle hnědovlasého hocha skákala černovlasá dívka s úsměvem od ucha k uchu. Hnědovlasý s ní takovou radost nesdílel. Koukal před sebe, jak kdyby si říkal, proč jí řekl, to co jí řekl. Freida vstane z gauče a příběhne k Levimu. ,,I když tě vůbec neznám," obejme ho, ,,nejsi si mi vůbec nejsi sympatický..." trochu se odtáhne, aby mu mohla koukat do očí. ,,Tak gratuluji!"
---
Jeeej, Fan se dokopala napsat další kapitolu. A to jen díky kikinka900. Takže může poděkovat tady slečně. Jinak by kapitola vyšla zítra.
Jinak mě zajímá. Kdo má také distanční výuku? Já totiž jo 🙂🙃. Takže do komentářů mi můžete odpovídat.
ČTEŠ
Good Boy
RandomVe velkém městě, plus mínus, uprostřed města se nachází malé knihkupectví Titán. I když je malé, tak velmi známé a to jen díky nevinné omeze, která rozdávala radost všem, kdo se objeví u nich v krámku. Jednou se do krámku ,,zatoulá" bohatá rodina, k...