@32@

722 60 12
                                    

Levi naštvaně práskne dveřmi od auta. Pěstí flákne do střechy. Nejradši by odjel už rovnou k Erenovým rodičům, než aby musel trávit čas se svou matkou. Ze zadních sedaček vzal několik tašek, poté šel do kufru, kde vzal další několik tašek. Na téhle těch Vánocích nešetřil.

Chytne Erena okolo pasu a políbí ho na tvář. Nenechá ho jít prvního. Nesmí ochutnat hněv jeho matky. Eren se skloní a políbí ho na rty, jak kdyby říkal: ,,Jsem tu s tebou,". Levi prohloubí polibek. Jak moc miluje jeho rty.

,,Nejradši bych odjel někam daleko."

Eren se nechápavě zamračí, jinak se zticha. Nechápe Leviho myšlenkové pochody. Někdy má problém pochopit své natož někoho cizího. Levi ho pustí a vydá se ke dveřím. Jak předpokládal tak i čekal - byly násilím vypáčeny. Měl by zainvestoval do alarmu. Kamery má, ale jak kouká, tak kamery asi nestačí.

Eren mu zděšením stiskne konečky prstů. Teďka se bojí. Levi se vyvlíkne z jeho sevření a sám sevře Erenovu ruku ve své  moc silně, až si to sám neuvědomoval. Pootevře dveře a z poza dveří koukne do předsíně. Nic kromě dvou párů bot a víc nezpozoroval. S Eren v patách vejde do baráku, vyzují se a z předsíně se přemístí do kuchyně. Věděl to. U jídelního stolu seděla jeho matka Kuchel a vedle ní seděla mladá černovláska Mikasa.

,,Co tu chcete?" zavrčí a na stůl položí všechny tašky, které do teď držel. Černovlasá žena se ihned pustí do prohledávání tašek. Eren chtěl něco říct, ale bál se. Tři alfy v jednom domě, co víc si přát. Levi zavrčí a praští ruku, která prohledávala jednu z mnoha tašek. Tašku přehne a dá ji na druhou stranu stolu. Tak to udělá se všemi taškami. Nemá se co prohrabávat v cizích věcech.

,,Co by. Přišla jsem naštívit syna, který mi není schopný ani jednou do roka zavolat. Když nepočítám esemesku na moje narozeniny." zářivě se usměje a podloží si bradu dlaněmi. Levi se jen zamračí, ale nic neříká. Chvíli ji pozoruje, poté zrak obrátí k černovlásce, která přijela s jeho matkou. ,,S tebou nechci mít nic společného. A už vůbec nechápu, co tu děláš i ty." mluvil na obě dvě.

,,O, to je ale roztomilí klučík."

,,Jeho se ani nedostaneš!"

Černovlasá žena se zasměje z plného hrdla. Čekala takovouhle reakci. Vždycky si hlídal své věci a vždycky si je hýčkal. Ani trochu se nezměnil.

,,Proč ne? Vždyť měl být Mikasy." hnědovlásek vykulí oči. Teďka jak si nepochytil, co to mělo znamenat. Mikasa vstala a podívala se na něj. Zděsí se a udělá dva kroky do zadu. Proč má tak blbý pocit? Levi si stoupne před něj. Mikasa pořád pozoruje svůj cíl. Měl být její. Ne toho bezcitného chlapa, který myslí pořád jenom na práci.

,,Nevím o co se snažíš, ale máš smůlu." chytne Erena za ruku a začne ho palcem hladit po kůži na dlani. Nevzdá se ho. ,, Už je označení." zavrčí a Eren nevědomky kývne. Mikasa se k nim rozeběhne. Není možné, aby se nechal označit. Nemohl se nechat kousnout! Odhodí černovláska a podívá se na krk hnědovláskova.

Vážně na jeho krku je kousanec.

,,Jak jsi mohl... Měl být můj!" zavříská a kopne hnědovláska do břicha. Ten udělá několik kroků do zadu, zády se opře o stěnu a po ní sjede na zem. Chytne si břicho s němým výkřikem.

,,Erene!" přiběhne k němu černovlásek. Mezi své dlaně si dá jeho obličej. Pozoruje jeho bolest, kterou dokáže vyjádřit jen pohledem či grimasou v jeho obličeji. Když se Levi snažil dát pryč jeho ruce z břicha, tak akorát dokázal to, že si Eren zmáčknul břicho víc a tím si způsobil ještě větší bolest. ,,Erene..." špitne a palcem ho pohladí po tváři.

,,Lásko, co tě bolí?"

---

Heey, tak si myslíte. Co mu může být..? 🤔 Můžete hádat do komentářů. 🤗

Good BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat