Eren uvolnil svaly, teprve, když Levi z něho vylezl a zuby nebyly zakouslé v jeho zátylku. Rozplácl se na zemi jak široký tak i dlouhý. Podívá se na Leviho - nebo aspoň na jeho kotníky. Odcházel pryč. Zděsí se. Co udělal špatně? To byl tak hrozný? Nelíbí se mu? Co když omegu ještě nechtěl. Co když nechce ani dítě? Myšlenkami mu lítají různé otázky ze strany na stranu a na žádnou nemůže najít odpověď.
Zavře oči a propukne v pláč. Pokusí se zvednout na lokty. Pokud byl marný. Nemá sílu na to, aby udělal malý pobyh, natož na velký. Bolestí zakňourá a spadne zpátky na zem.
Rychlé dupání bosých nohou se neslo chodbou. Černovlásek šel pustit vodu, aby se začínala plnit vana. Potřeboval se vykoupat, hlavně Erena potřeboval vydrhnout. Zpozorněl když uslyšel ránu. Přiběhl do obýváku, kde viděl brečícího Erena na zemi. Klekne si k němu a začne ho drbat po páteři.
,,Erene, co se děje? Byl jsem na tebe moc hrubý?" zeptá se Erena a čeká co z něj vyleze. Hnědovlásek se na něj podívá s uplakanýma očima. ,,T-to jsem b-byl tak špatný?" vypadne z něj a znova sklopí pohled k podlaze. Levi si jen povzdechne. Po fyzické stránce mu nic není, ale za to psychická stránka je na padrť.
,,Erene.. byl jsi dokonalý a pořád dokonalý jsi. Šel jsem jen pustit vodu, aby se nám napustila vana." řekne mírně Levi. Chytne Erenovy ruce, které si dá okolo svého krku. On sám své ruce dá pod Erenův zadek. Eren, s bolestí, obmotá nohy okolo Leviho pasu a nechá se nést do koupelny.
V koupelně na ně čekala vana teplé vody s pěnou na hladině. Eren se nadechne nosem. Koupelna voněla po skořici - jako Levi. Usmějě se a rozhlídne se po místnosti. Levi mezitím přejde k vaně, do které Erena opatrně posadí. Neobešlo se to bez několika nadávek na Leviho účet.
Pohladí Erena po hlavě a se slovy, že dojde pro nějaké delší tričko, odejde z koupelny. Nechal pootevřené dveře, aby lépe slyšel Erena, kdyby se něco dělo. Eren seděl a snažil se najít jakoukoliv polohu, ve které by se mu dobře sedělo.
Žádnou nenašel.
Naštvaně plácne dlaněmi do pěny, jak malé dítě, kus pěny vystříkne ven z vany. Kopne nohama do vody, jednou nohou se praští o stěnu vany a naštvaně vykřikne. Ze začátku výkřiku byl slyšet vztek, ke konci byla slyšet bolest.
Levi byl ve dveřích hned, jak Eren vykřikl. Prvně koukal všude možně po zdech a stropě, jestli nezahlédne pavouka. Nezahlédl. Podívá se na zem. Vyděsí se. Všude bylo mokro a na některých místech se držela i pěna. Překvapeně se podívá na Erena, který se předkláněl a cosi držel pod hladinou. ,,Co se stalo?"
Hnědovlásek se mu vše vysvětlí. Levi si jen pobaveně povzdechne, sundá si boxerky a vleze si za Erena. Ten toho ihned využije a sedne si mu do klína. Levi si ho musel nadzvednout, sedl si do tureckého sedu - vana je velká dost, teprve pak si posadil Erena zpátky do klína.
Levi si Erena umyje, umyje i sebe. Vyleze ven, usuší se a vytáhne Erena z vody. Tomu se z vody nechtělo a mrskal sebou jak kdyby byl ryba na souši. Černovlásek mu několikrát vynadal, ale nemělo to žádný účinek. Účinek to mělo teprve, když ho posadil do studené vody, kterou stihl Eren vycákat z vany. To se mu už tuplem nelíbilo a začaly další nadávky na Leviho účet.
Po usušení Erena a vyfoukaní jeho vlasů, což byl pro Leviho nadlidský výkon, ho posadil na gauč. Pustil mu televizi, předal mu ovladač a šel uklízet bordel, který po nich zůstal.
Byl toho už v devět hodin večer. Vylil špinavou vodu do záchodu, spláchnul. Uklidil své věci do kumbálu a šel za Erenem s tím, že si něco pustí. Ještě než vejde do obývacího pokoje, tak se podívá jestli Maya má granule i vodu. Granule má, ale vodu nemá. Když šel do kuchyně pro vodu, tak jí tam vzal i kapsičku - s úmyslem, aby je po zbytek večera nechala být. Před otevřením kapsičky zasuštil s pytlíkem. Lépe ji tak dá vědět, že ji dává páníček něco dobrého. Otevřel pytlík a vymačkal ji to do misky. Nepřiběhla.
Nechá to být. Určitě někde spí a nemá hlad. Vyhodí bordel a teprve teďka se dostává do obývacího pokoje k Erenovy. ,,Co si tak..." zasekne se v půlce věty. Usměje se a přejde ke gauči, před který si klekl. Eren ležel přes celý gauč a spal. Hlavu má položenou na dvou menších polštářcích. Na tváři mu hraje malinký úsměv a na hrudi mu spí Maya. Pootočí hlavu k Levimu. Dýchal přes pootevřené rty. Měl by ho přenést do ložnice, jinak ho ráno budou bolet záda. Už teďka ho všechno bolí.
Vezme Erena i s Mayou do náruče a přenese oba dva k sobě do ložnice. Položí hnědovláska na postel. Maya zvedne hlavu, rozhlédne se okolo sebe, vstane, protáhne se a znova si lehne na Erenův hrudník.
,,No tak to ne, kamarádko. Ten je teďka jen můj."
---
Nechá Levi Mayu spát s Erenem (nebo celkově s nima v jedné posteli) nebo ji vyhodí? 🤔 Už teďka mi je Mayi líto. 🤷🏼♀️😂
Jinak přeji všem (kteří si jdou pro vysvědčení zítra či v úterý) hodně štěstí. 💞🙈
ČTEŠ
Good Boy
NezařaditelnéVe velkém městě, plus mínus, uprostřed města se nachází malé knihkupectví Titán. I když je malé, tak velmi známé a to jen díky nevinné omeze, která rozdávala radost všem, kdo se objeví u nich v krámku. Jednou se do krámku ,,zatoulá" bohatá rodina, k...