@2@

1.3K 103 9
                                    

Další den do práce přišel i Jean, tak jim to šlo rychleji, než když tam byl Eren sám. Ještě před otevřením krámku za nima přišel Pixis a prohlásil, že nové pracovníky nebere. Tak na celý obchod byl Eren s Jeanem sami. I když byli jenom dva, tak jim to nevadilo ba naopak. Vyhovovalo jim to o dost více, než kdyby se jich tam motalo pět.

Jak si Eren včera večer napsal, tak i udělal. Do prázdných poliček donesl knihy od Brynzy a jinak byl celou dobu za kasou. Balil knihy, pokud si to zákazník přál a když nebyl za kasou tak dodával knihy do polic.

Jean zařizoval všechno okolo. Pomáhal návštěvníkům malinkého knihkupectví ve velkoměstě, a když ne to, tak uklízel.

Ve vnitř knihkupectví byla malinká místnůstka pro studenty nebo pro maminky, které si šly odpočinout od svých ratolestí. Studenti jsem mohli přijít a vypůjčit si knihu, kterou ke studiu potřebují, (nebo jen tak si přijít a uniknout do světa fantazie) ale v dnešní době si to každý najde na internetu.

,,Mohla bych poprosit?" ozve se před Erenem. Eren se na ni usměje, kývne a prohlédne si dívku o něco mladší než je on sám. Černé vlasy nad ramena s červenou šálou okolo krku. Šedé oči se vpíjely do těch jeho. Tváře trochu rudé od zimy, která vládla venku za výlohou krámku.

,,Potřebovala bych od Shakespeare dílo Hamleta." řekne na jeden nádech a podívá se jinam. Eren chvíli zpracovával to, co řekla a přehrával si její prosbu několikrát, než mu došlo, co dívka před ním chce.

,,Jistě, dejte mi chvilku." vydá se do sekce "Tragédie" a kouká po horních poličkách, kde by Shakespeare  měly být. Po pár minutách hledání ho našel i dílo, které dívka chtěla. Vzal dvě díla, každé od jiného vydavatelství. Vydal se zpátky ke kase.

Dívka pořád stála před kasou a přemítala si obličej chlapce, který před chvilkou odešel. Líbil se jí. Opravdu moc. Ale něco jí nesedělo. Možná to byl právě další kluk, který po hnědovláskovi pokukoval. Zamračí se a začne koukat před sebe, když zaregistrujte blížícího chlapce.

,,Omlouvám, jestli mi to moc trvalo..." omluví se a položí před ní dvě knížky. Prohlížela si je, poté zvedla zrak k Erenovi. ,, Který je podle tebe nejlepší? Určitě jsi oba dva četl. Tak která knížka tě zaujala nejvíce?" nakloní se blíž k Erenovi a pohladí ho po ruce.

C-co? Ona s ním.. flirtuje? Přijde mu to tak, nebo ne? Když se podíval po krámku, jestli je někdo nesleduje, tak její ruka si přitáhla jeho tvář blíže k ní. Eren si její obličej pečlivě prohlížel. Je krásná, ale dívky ho nikdy moc nepřitahovaly a hlavně není v postavení, kdy by mohl být s dívkou.

Násilím se vykroutil z jejího sevření a narovnal se. Usmál se na ni falešným úsměvem a ukázal na první knížku, která byla nejblíž na kterou mohou ukázat. ,,Je to úplně jedno. Je to dílo od Shakespeare - Hamlet. Má to úplně stejný děj. Jen tu knížku vydalo jiné vydavatelství."

Dívka se taktéž narovnala a za jeho neslušnou mluv se  mu chystala dát facku, ale někdo jí chytne, za nataženou ruku. Dívka hnedka poznala kdo ji zastavil. Vysmekne se a podívala se na tajemnou postavu, která stála za ní.

---

No, kdo by to mohl být, Hmm?🤔🤔 Myslím, že to je úplně jasné 😅😂😂 Takže ani nevím, proč se ptám 🤷🏼‍♀️😂😂😂

Good BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat