,,Erene..." špitne Levi a zadívá se na svého milovaného, který seděl po třetí u záchodové mísy. Po úmorném večeru, kde se Levi snažil utěšit Erena, šlo všechno do háje.
,,Mne je tak strašně blbě," zamumlá mladší a podívá se přes rameno na černovlasého. Koukal na něj s červenými opuchlýma očima se slinou v pravém koutku úst. Levi si k němu klekne a políbí ho na čelo. Rád by ho utěšoval slovy, že vše bude v pořádku, ale on sám neví jestli to bude všechno v pořádku. Eren si opře o jeho rameno čelo a snaží se vydýchat. Před chvílí tu byla jeho máma - nepomohla. Ale že vůbec nepomohla.
Večer, kdy Zeke chytil Erena místo Leviho, se zavřel do sebe. Tedy ne všem, ale určitým lidem. Zekemu řekl: ,,Pokud na něj sáhneš, tak pro mě už nebudeš bratr." s Grishou to bylo stejné. Pak s Levim v patách, zmizel do jeho pokojíčku. Zde začal pochodovat sem a tam a začal si vyčítat vše co řekl jeho rodině. Rodině, která ho vychovala a naučila vše co potřeboval do života. Měl pocit, jak kdyby v sobě měl malého červíka, který ho vyžíral zevnitř.
,,Dobrý?" ozve se vedle něj. Zvedne hlavu a podívá se Levimu do očí. Lehce pokývá hlavou a spláchne. Levi mu pomůže na nohy a s ním se posune o dva kroky do prava. Přesněji k umyvadlu. Eren si rychle opláchne obličej a vyčistí zuby, pak se jen opře o hruď jeho alfy. Černovlásek si Erena vyhodí do náruče a dojde do Erenova pokoje, kde ještě pár dní pobudou.
Ráno se Levi probudí bez svého hnědovláska. Zvedne se na lokty a porozhlédne se po místnosti zda ho neuvidí klečet u komody či šuplíků pod skříni. Nikde ho nezahlédl. Povzdechne si a přehodí nohy přes okraj postele. Toto krásně začal s Jaegerovýma. Může si zatleskat. Začne si masírovat spánky a přemýšlet nad tím, co se včera všechno odehrálo.
Zachránil ho jeho vlastní omega.Z přemýšlení ho vytrhne až skřípavý zvuk. Zvedne pohled z podlahy na dveře, kde se šklebil jeho hnědovlásek. Hodí po něm omluvný pohled a zavře za sebou dveře. Tentokrát zaskřípaly mnohem méně, než když je otevíral. Eren ty dveře nesnášel už od svého dětství. Hlavně v jeho pubertě, když se vracel z pařby domů v půl třetí ráno.
,,Nesu snídani." Eren zvedne tác, kde ležely čtyři chleby se sýrem a šunkou, vedle toho nakrájené rajče na měsíčky a dva hrníčky, ze kterých šla pára. Levi se pousmál jen na chvíli, při tom sledoval Erena který si sedá sedle něj a pokládá si tác na klín. ,,Černý čaj jsme nenašel, tak jsem udělal zelený. Nevadí?" hnědovlásek podával kus snídaně Levimu a pak upil ze svého šálku čaje. Levi než se zakousl do své snídaně, tak Erena políbil na tvář se slovy: ,,Miluji tě."
,,Já tebe."
---
Sooo... Hi! Jsem zpět s novou kapitolou. Jak Vám jde distanční výuka a jak ji zvládáte? Já mám problém jen v určitých předmětech - např. matikaaa :))) kdo by s ní neměl problém. :)))
ČTEŠ
Good Boy
RandomVe velkém městě, plus mínus, uprostřed města se nachází malé knihkupectví Titán. I když je malé, tak velmi známé a to jen díky nevinné omeze, která rozdávala radost všem, kdo se objeví u nich v krámku. Jednou se do krámku ,,zatoulá" bohatá rodina, k...