,,Potřebuješ to k životu?" zeptá se ho Levi. Eren zapřemýšlí. ,,Ne, nepotřebuju. Ale-" Levi ho přeruší mávnutím ruku, těsně před jeho obličejem. Podívá se na něj a pak na cestu před nima. ,,Nejdřív ti zajdem koupit nový kabát a pak ti to možná řeknu."
Hnědovlásek zpomalí v chůzi a podívá se na svůj kabát. Co je na něm špatně? Kabát s odstínem sloní kosti, dlouhý až ke kolenům, s kožíškem uvnitř. Pravda, je trochu obnošený, ale je od rodičů. Dostal ho na Vánoce před dvěma lety. Nedá ho. Nevyhodí to. ,,Co je s ním?"
,,Je obnošený. Potřebuješ nový." odvědí mu a dál neřeší téma Erenův kabát. Erena se to dotkne. Vždyť neví jak to s tím kabátem je. Jaký má k němu vztah.
,,A co když nový nechci?" Levi zastaví a otočí se čelem k němu. Eren už pěknou chvíli stál a tak byl dál, než Levi očekával. Udělal dva kroky k němu a prohlédl si ho od hlavy k patě. Povzdechne si. Nevypadal v špatně v sloní kosti, ale nelíbilo se mu, jak je starý. Opraný. Prostě.. fuj.
,,Erene, do společnosti potřebuješ nějaký nový.. a neobnošený.." Eren se už nadechoval, že něco řekne, ale neměl co, ,,.. kort v dnešní době." dobá, jak kdyby věděl vše a Eren nic. Hnědovlásek se jen zamračí a nafoukne tváře. Začal přemýšlet.
Když půjde s Levim koupit nový kabát, tak mu řekne, co napsal na papírek. A když s ním nepůjde, tak se nic nedozví. Když on nechce nový kabát, ale chce vědět co Levi napsal. Nevědomě našpulí rty a nakrčí obočí. Levi musí odvrátit zrak z Erena. Je strašně roztomilý a to dělá s Levim divy.
,,Jdem!" rozkáže a vydá se do obchodního centra. Nečeká na Erena - prostě jde. Kdyby strávil ještě pár vteřin s Erenem, tak by ho zulíbal k smrti. Nadechne se čistého vzduchu, než vejde do obchodního centra.
Eren ještě přemýšlel, když Levi odešel. Nevšiml si, že mu zmizel. Levi na něj musel zavolat, když postával před vchodem. Mrznul a to má více oblečení na sobě - rukavice a šálu, což není o nic víc, ale pořád měl víc, než Eren. Což mu připomíná, že by mu měl ke kabátu koupit rukavice se šálou.
,,Levi, Levi! Když s tebou půjdu, řekneš mi to, že?"
Levi si jen povzdechne, chytne hnědovláska za ruku a zatáhl ho do vnitř centra. Neodpovídal. Odpověděl mu. Je to asi patnáct minut zpátky, ale odpověděl mu. Eren se snažil z Leviho vydolovat odpověď, jenže Levi mlčel a vypadal, že ho Eren sere, tak se neptal tak často.
Černovlásek ho dovlekl do obchodu s kabáty. Když Eren zahlédl název obchodu, tak se začal vzpírat. Zase mu bude kupovat to nejdražší, co se Levimu bude líbit. Nebral ohledy na to, že Eren nechce to nejdražší. Bylo mu to fuk. Hnědovlásek koukal po interiéru krámku a občas zahlédl i ceny zboží. Levi mu to nesmí koupit. Vždyť z něj vycucává jen peníze.
,,Dobrý den, pánové, co to bude?" přijde k nim usměvavý chlapec a pozoroval Leviho s Erenem. Levi mu vysvětlil své požadavky a chlapec jen přikyvoval, že chápe. Odvedl si Erena stranou a začal dělat pokyny, které mu žádal černovlásek.
Levi mezitím koukal po obchodu a snažil se najít jakoukoliv šálu, která by šla se smaragdovýma očima. Za Boha nemohl vybrat. Musí mít Erena po svém boku, aby mohl ladit odstíny šály s jeho barvou očí.
Po dvou hodinách nakupování, Levi vytahoval platební kartu a platil vše, co Erenovy koupil. Eren už přešlapával z nohy na nohu před krámem a radši k němu stál zády. Levi mu koupil rovnou dva kabáty, jeden na zimu a druhý na jaro a podzim, šály a rukavice. Utratil za něj nehorázně moc peněz!
Už se těší domů. Jak si lehne do postele, pustí si nějaký film a usne - nejlepší myšlenka každého dne. A nejlepší je to uskutečnit. Rukou zašmátrá v kapse, ve snaze najít klíče od paneláku. Neměl je v jedné kapse, tak je bude mít v druhé, ne? Druhou ruku zašmátrá v druhé kapse. Heh, zase nic.
Nemá peněženku, mobil a ani klíče! Jak se má teďka dostat domů?! Jeho domácí je nepříjemný starý páprda, kterýmu táhne na sedmdesát. Nemá Erena rád a Eren nemá rád jeho. Oboustranná nenávist.
Levi zaplatil, popřál hezký den a vyšel z obchodu. Překvapil ho postoj Erena, který měl obě dvě ruce v kapsách a vypadal velice vyděšeně. ,,Erene, co se děje?"
Eren se na něj otočí se slzami v očích. ,,Já.. já se nemůžu dostat domů." popotáhne a hřbetem ruky si začne utírat slzy, které mu stačily stéct po tváři k bradě. Černovlásek si povzdechne, položí tašky na zem a obejme hnědovláska. Eren mu obličej schová do místa, kde by měl být ohbí krku.
,,L-levi, je mi to blbé.." Levi zmáčkne Erenův bok pevněji, ,,..ale mohl bych dneska u tebe přespat?"
---
OOOJJ, už se to začíná rozjíždět. 😏 A pořád nevíme co bylo napsáno na papírku a co Levi odpověděl.
A mám nápad, chcete kapitoly denně nebo obden? Kdyby kapitoly vycházeli denně, tak by měli cca 300-500 slov a příběh by měl, odhadem, 60+ kapitol. Nebo, kdyby vycházeli obden, tak bych se snažila aby kapitoly měli cca 500-800/900 slov a kapitol by mohlo být o polovinu míň... 🤷🏼♀️🤔
ČTEŠ
Good Boy
RandomVe velkém městě, plus mínus, uprostřed města se nachází malé knihkupectví Titán. I když je malé, tak velmi známé a to jen díky nevinné omeze, která rozdávala radost všem, kdo se objeví u nich v krámku. Jednou se do krámku ,,zatoulá" bohatá rodina, k...