Když obsluha odejde, tak Levi natáhne ruku přes stůl. Naznačí, ať mu ten papírek podá, ale Eren to neudělá. Vytáhne z pod hrníčku přeložený papírek a rozhlíží ho. Zamrká a podívá se na Leviho. Mračil se a pořád držel ruku přes stůl. Chce ten papírek! Teď nic víc nechce!
,,L-levi, já ani nevím, jestli ti to ukázat. " proč koktá? Proč je tak poddajný? ,,Erene, dej mi ten papírek!" zavrčí a ruku víc napne. Eren mu lísteček podá a sklopí hlavu do klína. Levi si prohlédne nejprve Erena, pak teprve se podívá se přeložený papírek. Otevře ho. Přečte si zprávu na papírku. Vztekem papír zmuchlá a třískne rukou do stolu. Hnědovlásek na druhé straně stolu, sebou cukne a víc se schrbý. Bojí se.
Ke stolu přiběhne malá dívčina s blonďatými vlasy a velkýma modrýma očima. ,,Stalo se něco? Nechutná Vám?" začne se ihned vyptávat Leviho. Ten jen zakroutí hlavou a poprosí dívku o propisku. Nic nechápající dívka mu podá propisku, kterou zapisovala objednávky do svého bloku.
Levi přeškrtá zprávu a napíše tam svou vlastní zprávu. Přeloží papírek, propisku podá dívce, poděkuje a začne se zase věnovat hnědovláskovy před ním. Ten jen koukal na své boty a na nic nereagoval. ,,Erene, podívej se na mě." to nebyla prosba, byl to menší rozkaz. Hnědovlásek se na něj provinile podívá. Černovlásek se na něj usměje a pobídne ho, ať se dál vyptává.
Eren si povzdechne a zapřemýšlí, na co by se mohl zeptat. Hlavní informace ví - jméno ví, věk ví, záliby ví. I narozeniny ví. Tak co víc potřebuje znát. Na začátek vztahu potřebuje znát jen hlavní informace, což on zná.
Zakroutí hlavou. ,,Už se nebudu ptát, znám vše, co potřebuju." usměje se a vezme si kousek dortíku na lžičku. Levi jen pokývá hlavou a napije se kafe. Pozoruje Erena jak si vychutnává dort i kafe. Několikrát v jeho obličeji spatřil slast.
Blížil se konec jejich krásného odpoledne u kafe. Levi na sobě nedal nic znát na rozdíl od Erena. Tvářil se, jak kdyby ho táhli na popravu - nechtěl konec. Nechtěl odejít od nadýchaného vanilkového dortíku a skořicového cappuccina. Pohledem prosil Leviho, ať ještě chvíli zůstanou a jen tak si povídají. Jenže Levi na jeho pohled nebral ohled.
Své pokusy, o prodloužení času s ním, přestal dělat, když Levi mávl na obsluhu, která je obsluhovala. Přišel až po několika minutách s účtenkou v ruce. Požádal o danou částku a vyčkával, jak černovlásek bude platit - hotově. Když Levi zaplatil a obsluha mu podávala účtenku, jako důkaz že platil, tak Levi vrátil obsluze přeložený papírek.
Kývl na Erena, že se má obléct. Vyrazí. Eren se beze slova začal oblékat. Když obléknutý v kabátu stál před stole a čekal na Leviho, tak se podíval na kluka, který je obsluhoval. Koukal na papírek, který mu Levi dal a vypadal dost vykolejeně. Aniž by něco postřehl, tak ho Levi vzal okolo pasu a vyvedl ho ven do zimy.
,,Levi?"
,,Ano?"
,,Co jsi mu tam napsal?"
---
Budu svině a utnu to 🙊😊
Co to tak může být? Hmmm???🤔🤔 Všichni budeme na straně Leviho a budem ho podporovat v tom, co napsal klučinovy, který mu chtěl přebrat Erena, že? 😂💞
ČTEŠ
Good Boy
RandomVe velkém městě, plus mínus, uprostřed města se nachází malé knihkupectví Titán. I když je malé, tak velmi známé a to jen díky nevinné omeze, která rozdávala radost všem, kdo se objeví u nich v krámku. Jednou se do krámku ,,zatoulá" bohatá rodina, k...