@44@

617 54 8
                                    

,,Ahoj!" vykřikne hnědovlásek, když vstoupí mezi dveře. Začne ze soukat z kabátu a z bot. Černovlásek, který stál mezi dveřmi a bavil se s hnědovlasou ženou. Eren se ohlédne po své Alfě. Když zjistí, že je úplně v pořádku, tak se vydá do obývacího pokoje, kde seděl zbytek rodiny.

,,Mohli bychom si tykat?" optá se Erenova matka, která teďka přerovnávala zimní bundy a kabáty na háčcích, které se nacházely nad botníkem. Levi překvapeně zamrká. Není zvyklí na tykání hnedka ze začátku. Tohle je pro něj úplně jiný svět. Hnědovlasá žena si vezme opatrně z jeho sevření kabát, který si stihl sundat a pověsí ho k Erenovýmu kabátu. ,,Jistě."

,,Jsem Carla!" řekne pohotově žena a chytne Leviho ruku, se kterou si potřese. Levi ji stisk oplatí se slovem svého jména. Carla se na něj usměje totožným úsměvem, který umí pouze jeho Eren. Ode dneška si musí zafixovat to, že Eren má stejný úsměv jak jeho matka. Carla ho chytne okolo ramen a zavede ho do stejných dveří, ve kterých zmizel Eren.

V místnosti, kde byla Jaegerova rodina, se Levimu naskytl až komický pohled na Erena a světlovlasého muže, který Erena držel ve vzduchu a navzájem si koukali do očí. Eren sebou občas cukl s úmyslem se vymanit ze sevření - bohužel vždy bez úspěchu.

,,Rodinko," upoutá se na sebe pozornost Carla, ,,máme nového člena rodiny." popostrčí Leviho do místnosti. Eren se rozzáří jak vánoční stromeček, což bylo dost klišé, když kousek od něj stojí doopravdický a natáhne k němu ruce. Světlovlasý muž se Erena přitáhne blíže k sobě a probodne Leviho pohledem. Černovlásek tuto reakci nečekal. Podle Erenových slov by jeho rodina měla být přátelská.

,,Zeke... To je Levi - moje polovička!" zavrčí hnědovlásek a snaží se vykroutit z jeho sevření. Zeke jak kdyby ho neposlouchal a dál si prohlížel Leviho. Odkašlání a vzrání starých pérek v křesle se ozve kousek od Leviho. Otočí hlavu a prohlédne si hnědovlasého muže, který byl vyšší než on - jako většina lidí.

,,Jmenuji se Grisha. Erenův otec." zdvořile k němu natáhne ruku, kterou Levi přijme. Stiskne ji se slovy: ,,Rivaille Ackerman, ale postačí Levi." muž pustí Leviho ruku a podívá se na něj s milým úsměvem. Levi se otočí zpátky na Erena, který se pořád snažil dostat ze sevření svého bratra.

,,Zeke." zavrčí světlovlasý a pustí Erena. Ten to nečekal a pusou padal na zem. Eren se už připravoval na rozbití jeho pusy. Zavře křečovitě víčka k sobě a dál vyčkává. Ale... Ono nic. Místo aby se rozplácl na zemi jak široký tak i dlouhý, tak se rozplácl v Leviho náruči. Už musí rozpoznat vůní své alfy, ne?

,,Zeke! Já chápu, že máš o Erena strach! Ale to nemusí znamenat, že ho zabiješ!" ozve se dívčí hlas. Eren hlas ihned identifikoval. S úsměvem se podívá do Leviho očí. Chvíli je zkoumal, než se rozesmál na celou místnost.

,,To není všechno?" zašeptá černovlásek tak aby to slyšel jen Eren.

---

Sooo. Ehm. Je tu takový menší dotaz. Už do začátku prázdnin se mi hlavou honí nápad, že bych si založila Instagram. Poslední dobou mi vůbec nechodí upozornění z Wattpadu - což mě štve. Takže... Byl by tu aspoň malý zájem? Ještě úplně nevím jak bych to ,,organizovala" přes Ing, ale aspoň něco, ne.

A ano vím, věty nad touhle větou nedávají žádný smysl, ale chápete mě, ne? Xd

Good BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat