,,Ano?" Pootočí hlavu ke dveřím a čeká, až ze z nich vynoří hnědovlasá palice. Nečekal dlouho. Z poza stěny vylezl hnědovlásek s vlasy do všech světových stran, přivřenýma očima z únavy, jen v boxerkách a delším tričku, které nosí na spaní nebo celý den. Podle toho, co se mu hodí víc.
Přisedne si k černovláskovi, hlavu si položí na jeho rameno a zavře oči. To je to, co potřeboval. Ještě ho obejme kolem hrudi. Návštěva nenávštěva, prostě potřebuje mít u sebe alfu. Spokojeně vydechne a víc se na Leviho natiskne.
,,To je on?" zašeptá červenovláska a překvapeně zamrká. Po pravdě nechtěla tomu věřit, že někoho má. Levi byl vždycky uzavřený a nikomu se moc neotevíral. A vztahy? Měl jeden a to jen díky jeho vzhledu a postavení mezi ostatními alfami. Levi jen kývne hlavou a bradu položí do jemný a hustých hnědých vlasů.
,,Měl jsi zůstat v posteli." zamumlá mu do vlasů a nakonec ho tam i políbí. Přimáčkne si ho blíž k sobě a zadívá se na návštěvu. ,,Omlouvám se." řekne a červenovláska vyletí do stoje. Světlovlasý ji chytne za rukáv svetru a usmál se na Leviho. ,,Nic se neděje."
,,Neříkej mi..." vyškubne kus látky z Farlanového slabého stisku. Rychlími kroky se přesune k hnědovláskovy. Ten jen unaveně otevře oči a zadívá se na postavu před sebou. Chvíli ji jen pozoruje, než mu dojde, kam to vůbec kouká. ,,Že je těhotný..."
Levi už chtěl něco říct, ale přerušil ho Erenův pohyb. Chytil Isabellin obličeje mezi své dlaně a zadívá se jí do očí. Koukal do svých. Možná ne úplně do svých ale to je jen maličkost. Zamračil se, otočí hlavu k Levimu a podívá se mu do očí. Tam své oči neviděl. Co fetoval?
,,Ano je." odpoví zaraženě černovlásek a násilím vezme Erenovy ruce z Isabellina obličeje. ,,Teďka potřebuje pozornost a má své chutě." Isabell se usměje a stiskne Levimu koleno. Na tváři vykouzlí ďábelský úškleb a přesune se zpátky k Farlanovi. ,,Už se připravuj. Bude mít své výkyvy náladu. To si teprve užiješ." Levi se zamračí a poposedne si. Ví, že Erenovy chutě jsou teprve začátek... Ale jeho výkyvy nálad nebudou tak hrozné. Ne?
Zakecali se tak moc, až si ani jeden z nich nevšiml, že se blíží půl devátá hodina večerní. Eren se seznámil s Isabell a bylo na nich dost vidět, jak si padli do oka. Šeptali jsi tam různé kraviny, kterým se pak následně smáli.
,,Bell, měli bychom jít."
,,Né..." Farlan se na ni jen výhružně podívá. Isabell ztichne a podívá se na Leviho, jak kdyby přemýšlela nad tím, jestli mu něco říct nebo ne. Povzdechne si a podívá se na Farlana. Ten jen kývne a stoupne si. Levi ho napodobí. Isabell se podívá smutně a Erena, který ji stejný pohled oplácel. Stoupli si a následovali kroky svých milích. Přede dveřmi se oba dva naposledy objali, rozloučili se a Levi za nimi zavřel dveře.
,,Pojď spát." zamumlá za ním Eren a vydá se chodbou ke schodům. Levi než stihl jakkoliv reagovat, tak Eren už vybíhal schody. Jen zakroutí hlavou a vydá se za ním do ložnice.
---
Sooo booyyss.
Takže. Jak to bude probíhat o školní rok. Nom... Asi takhle. Kapitoly budou vycházet pátek - neděle a možná i přes týden. Ale to jen MOŽNÁ. Ale spíš ne. Přes týden budu ráda, že jsem ráda. Hlavně když mi změnili čas na vlak. :)))) Jediné, co vám vážně můžu slíbit, jsou kapitoly o víkendu.
Jinak přeji všem, kteří jsou zítra do školy, hodně štěstí a hladké vstávání. :)
ČTEŠ
Good Boy
AléatoireVe velkém městě, plus mínus, uprostřed města se nachází malé knihkupectví Titán. I když je malé, tak velmi známé a to jen díky nevinné omeze, která rozdávala radost všem, kdo se objeví u nich v krámku. Jednou se do krámku ,,zatoulá" bohatá rodina, k...