@48@

600 58 3
                                    

,,Erene. Já se omlouvám! Tak to prosimtě přijmi!" ozve zoufale obývacím pokojem, kde seděl zmiňovaný hnědovlásek, Levi a Zeke. Mluvil Zeke prosil o odpuštění. Eren má být právo být naštvaný, ale ne zas tak moc!

Eren se opíral o Leviho a pozoroval bratra. Přemýšlel o tom, jestli mu odpustit, nebo ho ještě trápit. Měl smíšený pocity. Nerad týrá svoji rodinu. S otcem si to vyřešil ráno. Grisha to vzal v klidu s tím a řekl mu, že má z části ženské hormony. Ano, toto mu řekl. Ale má pravdu.

,,Fajn," plácne dlaněmi o stehna a vstane. Prohlédne si světlovlasého pohledem, který jasně říkal, že pokud se pokusí o něco podobného, žádné slitování nedostane. Odejde do kuchyně, kde se začal přehrabovat v ledničce.

,,Co třeba začít od začátku?" prohodí světlovlasý a podívá se na tmavovlasého. Levi se ne něj znuděně podívá a nakonec kývne hlavou na souhlas. Nechce s Erenovu rodinou mít špatné vztahy. ,,Zeke." představí se a čeká na Leviho reakci. Jak černovlasý nesnáší se někomu představovat dvakrát. ,,Levi." Vyšší začal nenucenou debatu a Eren to všechno z kuchyně poslouchal. Seděl na lince a ujídal domácí košíčky, které dělala jeho matka. Kdyby ho teďka viděla, hnedka by ho hnala z kuchyně pryč. Uchechtne se nad tou představou a nakouslý košíček ponoří do burákového másla. Jak kdyby košíček sám o sobě nebyl sladký až dost.

,,Jsme doma!" ozve se barákem, kde se nesla úplně jiná atmosféra, než když odjížděli. Erenovy rodiče se vrátili zpátky z nákupu. Grisha pomůže své manželce z kabátu a rychle ji políbí na rty. Carla se jen usměje a vezme dvě tašky a vejde do kuchyně. Když uviděla svého syna, jak jí její košíčky, které byli pro Leviho, a jak se namáčí do burákového másla... Teďka má krásnou příležitost ho praštit a pokárat ho, že se to nedělá.

Eren hnedka seskočí z linky a začne vyndavat nákup z tašek, které hnědovlasá žena přinesla. Při této příležitosti ho rychle vytáhla za ucho s otázkou, jestli nabídl Levimu. Eren jen rychle zakroutí hlavou a už si to mířil ke krabicím, kde jeho matka schovávala cukroví. Několik různých druhů cukroví položí na talíř a odnese ho do obývacího pokoje, kde Levi se Zekem měli zajímavou konverzaci.

,,Vážně! Když byl Eren malí dělal vše co já!" zasměje se Zeke nad vzpomínkou, jak jednou přišel domů obarvený a Eren chtěl stejné vlasy jako jeho bratr. Levi jen pozvedne kouket úst a pobaveně se podívá na přicházejícího Erena. Nikdy ho nepřestane překvapovat.

Good BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat