,,...Prosím."
,,Erene, ty ho znáš?" stoupne si mezi ně Marco. Chlap před nima se mu vůbec nelíbil. Mračil se a vypadal, jak kdyby hnědovláska za ním, chtěl zabít. Oba dva černovlásci po sobě házeli vražedné pohledy a menší z nich se postavil do postoje, jako kdyby byl připravený na útok.
Hnědovlásek stál za Marcem a prohlížel si udýchanýho černovláska. Omluvil se. Snaží se začít od začátku. Snaží se o něj zajímat osobně. Všechen hněv, který patřil černovláskovy, odpad'. Uvolní všechny napnuté svaly a ústy vydechne.
,,Fajn. Dám Vám druhou a poslední šanci!" řekne Eren a ukázal na něj. Ví, že se neukazuje, ale v tuto chvíli mu to bylo zcela ukradené. Marco se na něj zděšeně otočí. Chtěl s ním začít třást ze strany na stranu, ale menší černovlásek byl rychlejší. Chytil ho za ruku, rozloučil se s vyšším černovláskem a začal ho táhnout do nákupního centra.
Všechno proběhlo v tichosti. Eren, dnes už podruhé, si sedá na židli v jedné kavárně. Koukal všude okolo a obdivoval vše co bylo v interiéru kavárny. Když se dokoukal a vzal si do ruky menu, tak ho rychle zavřel a začal kroutit hlavou. Černovlásek nechápal co ho to vzalo. Podívá se na ceny. Úplně normální ceny. Dvoumístná či třímístná cena se pyšnila u kraje menu za druhem své kávy.
,,T-to nemůžu! Vždyť to jsou hříšné ceny! Na to ani nemám!"
Černovlásek jen protočí oči. Vybere Erenovy a sobě kafe s dezert a začne vyhlížet obsluhu. Zase všechno v tichosti. Eren občas něco zamumlá, ale jinak je ticho. Nevšimne si ani obsluhy, která přišla se svým klasickým ,,Máte vybráno?". Černovlásek to všechno nadiktoval. Vytrhl Erenovy menu z rukou, podal ho obsluze, která se na Erena mile usmála a se slovy: ,,Vydržte chvilku," odejde. Překvapený hnědovlásek se začne ihned ptát co mu vybral a jakou to mělo cenu. Určitě vybral to nejdražší.
,,Co jsi mi objednal? Kolik to stálo? Bože, já ti to nebudu moct splatit!" zděsí se Eren a složí hlavu do dlaní. Černovlásek se jen zasměje. ,,V klidu, nic mi splácet nemusíš." Eren zakroutí hlavou ze strany na stranu a podívá se na něj. ,,Nic neříkej a ptej se." řekne a bradu si dá do dlaně a podívá se Erenovy do očí. Fajn... Eren si prohlédne jeho obličej.
,,Fajn. Jméno?"
,,Rivaille Ackerman."
,,Věk?"
,,Sedmadvacet."
To není moc, jenom pět let.
,,Datum narození?"
,,Pětadvacátého prosince."
To je za chvíli! Zděsí se. Ani neví proč.
Kývne na znamení, že chápe. Zapřemýšlí co o něm ví on. Jméno. Narození. Věk. Záliby. Eren se usměje a podívá se na Leviho. Leviho jenom pozoroval a čekal a další otázku.
,,Záliby?"
,,Hmm. Moc toho nemám, ale.. co bych ti mohl odpověď... Knihy..?"
,,To se ptáš, nebo odpovídáš?" ani věděl, kdy přešel z vykání na tykání a bylo tu mu taky úplně jedno. Znova se bavil. I když se nebavil jako s Marcem, ale bavil se.
,,Odpovídám. Knihy." Eren znova kývne a ztichne, když se u jejich stolu zastaví obsluha s jejich objednávkou. Položí jim to na stůl a Erenovy dá pod hrneček s kafem přeložený papírek.
---
Hmm, co to tak může být??? 🤔 A jinak, známé tajemného černovláska! Můžeme slavit! 🍾🥳 Xddd A omlouvám se za chyby, ale píšu to o ,,oslavu" s rodinou xddd
ČTEŠ
Good Boy
RandomVe velkém městě, plus mínus, uprostřed města se nachází malé knihkupectví Titán. I když je malé, tak velmi známé a to jen díky nevinné omeze, která rozdávala radost všem, kdo se objeví u nich v krámku. Jednou se do krámku ,,zatoulá" bohatá rodina, k...