,,Petro, tu Levi, mám na tebe prosbu." promluví černovlásek a čeká na její reakci. Dívka na druhé straně telefonu, chvíli mlčela, než ji došlo, kdo ji volá. ,,Levi! Pane bože, jsi to vážně ty?!" křikne nadšeně do telefonu. Je to dlouho, co se neviděli. A hlavně, Petra Leviho na střední milovala a možná miluje do teď. ,,Copak potřebuješ?~" zavrní a vyčkává na Leviho odpověď.
,,Mé omeze je špatně a mám strach." ne, to byl strach. Bylo to úplně něco jiného. Má tušení, že je v tom. Že je těhotný. Přece jen nepoužilu ochranu a ze školy si něco málo pamatuje, jak probíhají náznaky těhotenství. ,,... A-aha... Tak ji přiveď. Podíváme se na ni a řekněme ti, co s ní je." řekne zklamaně. Levi ji to jen odsouhlasí, poděkuje a rozloučí se.
Levi položí mobil na stůl a zaregistrujte kroky z chodby. Podívá se ke dveřím, kde se do pár sekund objevil Eren, kterému znova hrály všechny barvy v obličeji. Vůbec se mu nelíbí, jak trpí. Hnědovlásek se posadí na gauč a obejme si nohy, které přitiskl na hrudník. Levi si k němu přisedne, obejme ho a políbí ho do vlasů. ,,Pojedeme k doktorce, je to známá ze školy. Ta si tě prohlédne a řekne, co je s tebou." zašeptá a pohladí ho po páteři. Eren jen kývne.
Po zdlouhavé hodině a půl, sedí v čekárně. Nebo aspoň Levi sedí a Eren na něm leží. Udělalo se mu ještě hůř a než vyjeli, tak byl minimálně dvakrát na záchodě vyhodit žaludeční šťávu. Levi ho držel za ruku, kterou jednou za čas políbil na hřbet. A když ho nelíbal na ruku, tak ho pusinkoval po obličeji. Eren se jen slabě usmál, toť celá jeho reakce. Vůbec nereagoval.
Ze dveřích od doktora vyjde žena s úsměvem na rtech. Poděkuje, rozloučí se a odejde pryč. Malá žena se zrzavými vlasy střižené nad ramena, se porozhlédne po čekárně. Její velké oříškové oči se zastaví na černovláskovy, který držel ve své náruči hnědovlasého kluka, který nevypadl, že by mu bylo dvakrát dobře.
,,Levi, pojďte. Vůbec se mi nelíbí." zakroutí hlavou a rukou naznačí, ať vejdou do její malinké ordinace. Všechno bylo zařízené v bílé barvě. Stůl, jedna židle pro sestřičku a na druhé straně stolu měla židli zrzavá žena. Po zdech vysely plakáty s různými věcmi, které by měl normální člověk znát - třeba první pomoc, orgány ženy i muže a podrobný popis. Levi se zašklebí. Plátky nebyly jediné věci, které tam vysely. Menší skříňky s potřebnými věcmi na léčbu.
,,Posaď ho na lůžko," promluví zrzka a natáhne se pro něco, do jedné skříňky. Levi tak provede. Když ho položí, tak chtěl odstoupit, ale to by ho nesměla chytnout ruka za rukáv jeho košile. Podívá se na Erena, který ležel na boku čelem k němu. Koukal mu do obličeje. Levi zvedne pravý kouket úst, sehne se k němu a políbí ho na čelo.
Po kontrole, kdy zrzavá žena jela jak frekta, nezjistili nic, co by jim mohlo prozradit, co hnědovláskovy je. Žena si jen povzdechne a podívá se na Leviho. Levi jen kývne hlavou do strany. Žena na něj chvíli nechápavě koukala, než pochopila, co po ní chce. Popošla k němu. Ten ji vzal okolo ramen a odtáhl si ji dál od Erena. Vysvětlil ji problém ,,nepoužil ochranu" a čekal, co z ní vypadne. Zrzka jen zakroutí hlavou.
,,Petro, prosím tě."
,,Jediné, jak ti mohu pomoci je, když tě s ním pošlu za Oulem na ultrazvuk. Přece jen... Normálně by jste museli čekat tak pět až šest týdnů, než by vás vzali. Ale díky jeho pohlaví se plod rozvíjí dvakrát rychleji." upozorní ho. Levi jen kývne. Přejde k Erenovy, kterého si vezme do náruče. Petra mu otevře dveře a nechá ty dva projít. Ještě než stihli zajít za roh, tak se tichou chodbou ozval Petřin výkřik.
,,Až budete mít nějaké informace tak normálně zaťukejte na dveře! Hned se vám budu věnovat!"
ČTEŠ
Good Boy
NezařaditelnéVe velkém městě, plus mínus, uprostřed města se nachází malé knihkupectví Titán. I když je malé, tak velmi známé a to jen díky nevinné omeze, která rozdávala radost všem, kdo se objeví u nich v krámku. Jednou se do krámku ,,zatoulá" bohatá rodina, k...