Ugly Boy But Handsome Man

32K 1.4K 14
                                    

  ကြၽန္ေတာ့္နာမည္က ေ႐ွာင္းက်န္႔
အသက္က 16ႏွစ္ အထက္တန္းပထႏွစ္တက္ေနတဲ့ေက်ာင္းသား ကြၽန္ေတာ့္ပါးပါးက ကုမၸဏီတစ္ခုရဲ႕ပံုမွန္ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ မားမားက စြပ္ျပဳတ္ဆိုင္ေလးကိုတစ္ႏိုင္ဖြင့္ထားၿပီး ေဒၚေလးကဆိုင္ေ႐ွ႕မွာ ရာသီေပၚသစ္သီးေလးေတြေရာင္းတယ္....

ကြၽန္ေတာ္မိသားစုဝင္ကကြၽန္ေတာ္အပါအဝင္ေလးေယာက္ပဲ႐ွိတယ္..ပါးပါးမားမားရယ္ ေဒၚေလးရယ္ ကြၽန္ေတာ္ရယ္..

ကြၽန္ေတာ္က သာမန္ဆန္တဲ့ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ပါ လူလတ္တန္းစားေတြတက္တဲ့ သာမန္ေက်ာင္းေလးမွာ အလယ္အလတ္အဆင့္နဲ႔ အရာအားလံုးကသာမန္ပါပဲ...

ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ့္မွာအားနည္းခ်က္႐ွိတယ္..ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕႐ုပ္ရည္ကေတာ့ သာမန္မဆန္ခဲ့ဘူး ကြၽန္ေတာ္က႐ုပ္ဆိုးဆိုးေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ပဲ..

အသားညိဳတယ္ ဝတယ္ မ်က္မွန္ႀကီးတကားကားနဲ႔ ကြၽန္ေတာ့္ကိုေက်ာင္းကသူေတြက ဝက္႐ုပ္ဆိုးလို႔ေခၚၾကတယ္...

သာမန္ေက်ာင္းေလးျဖစ္ေနသည့္တိုင္ လူခ်မ္းသာမိသားစုကသားသမီးေတြက႐ွိေနသည္မို႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔လိုလူတန္းစားေတြက သူတို႔အတြက္ ေလွာင္ေျပာင္စရာအႏိုင္က်င့္စရာ ႐ုပ္ေသး႐ုပ္ေတြပဲ...

တစ္စံုတစ္ေယာက္ေတာ့မပါခဲ့ဘူးေပါ့...

^^^^^^

ဒီေန႔ကလည္း ကြၽန္ေတာ့္အတြက္သာမန္ဆန္တဲ့ေန႔ေလးပါပဲ..မနက္ေစာေစာ မားမားကိုဆိုင္ကူခင္းေပးၿပီး ေဒၚေလးအတြက္ သစ္သီးေတြသယ္ေပးတယ္...မားမားျပင္ထားတဲ့မနက္စာကို ပါးပါးနဲ႔အတူစားၿပီး သားအဖႏွစ္ေယာက္ဘတ္စ္ကားဂိတ္ကိုအတူသြားၾကတယ္...

မိုးဖြဲဖြဲေလးက်ေနတဲ့ရာသီဥတုေၾကာင့္ အေႏြးထည္မယူလာမိတာကို ေနာင္တရသြားသည္။..သိပ္ေတာ့မထူးပါဘူး အေႏြးထည္ယူလာမိလည္းသူဝတ္ရမွာမွ မဟုတ္တာ အတန္းထဲကသူ႔ကိုအႏိုင္က်င့္ေနၾက ခ်န္းမင္တို႔အဖြဲ႔ကပဲလုဝတ္ၾကမွာေလ...

ပါးပါးနဲ႔စီးမယ့္ကားမတူတာမို႔ ကြၽန္ေတာ္ကအရင္ထြက္လာရသည္။..ကားေပၚကလူသိပ္မက်ပ္ေပမဲ့ ထိုင္စရာခံုေတြကေတာ့ျပည့္ေနေလၿပီ ဒါလည္းပံုမွန္ပါပဲ...

Ugly Boy But Handsome Man (Completed) Where stories live. Discover now