Ugly Boy But Handsome Man

12.9K 1.2K 57
                                    

ေသာၾကာေန႔ဆိုတာ ေက်ာင္းသားတိုင္းအတြက္ အေပ်ာ္ဆံုးေန႔ပင္။...စိတ္ေတြလြတ္လပ္ေပ်ာ္ပါးေနတဲ့ ေက်ာင္းသားေတြၾကားက ေ႐ွာင္းက်န္႔ဆိုတဲ့ ဝဝဖိုင့္ဖိုင့္ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကိုသာ ရိေပၚေငးၾကည့္ေနခဲ့မိတယ္.....

ဒီေန႔က ေက်ာင္းဘတ္စကတ္ေဘာ ဖိုင္နယ္ေန႔....
ွေက်ာင္းမွာၿပိဳင္ရမွာမဟုတ္ဘဲ ၿမိဳ႕နယ္အားကစားရံုဆီသြားေရာက္ယွဥ္ၿပိဳင္ရမည္ျဖစ္တာေၾကာင့္ ေက်ာင္းကျပင္ဆင္​ေပးထားေသာကားေတြႏွင့္သြားရမည္ျဖစ္သည္။

ရိေပၚတို႔လို ကစားသမားေတြက သပ္သပ္ဆီသြားရမည္တာေၾကာင့္ တစ္ေယာက္တည္းက်န္ခဲ့မည္ က်န္႔က်န္႔အားစိတ္မခ်ေပ။...

"ဆရာရႊီ.."

"ေအာ္ ရိေပၚ ေျပာေလ"

"ေနရာတစ္ေနရာေလာက္မ်ား လြတ္အံုးမလား"

"အင္း လြတ္ပါေသးတယ္"

"ကြၽန္ေတာ္တစ္ေယာက္ေလာက္ ဒီဘက္ကားဆီေခၚခဲ့ခ်င္လို႔ "

"Okေလ"

..........................

ေ႐ွာင္းက်န္႔တစ္ေယာက္ကေတာ့တိုင္ပတ္ေနေလၿပီ ဘယ္ကားေပၚတက္တက္ ကားျပည့္ေနၿပီဆိုတာခ်ည္းသာ...

ေနာက္ဆံုး မထူးေတာ့ မတ္တပ္ပဲရပ္ရရပ္ရ ရိေပၚရဲ႕ဖိုင္နယ္ကို သြားၾကည့္မွျဖစ္မယ္ဆိုတဲ့ စိတ္နဲ႔ ၾကံဳရာကားေပၚသာတက္လာခဲ့လိုက္သည္။...

ကံဆိုးခ်က္ကေတာ့ ထိုကားေပၚမွာ ယြမ္ယြမ္နဲ႔ အေပါင္းအသင္းေတြ ႐ွိေနျခင္းျဖစ္သည္။..

"ဟဲ့ ဝက္႐ုပ္ဆိုးေကာင္ လူျပည့္ေနၿပီဆိုတာကို နင္လူလိုနားမလည္ဘူးလား"

"ငါ ငါ မတ္တပ္ရပ္စီးမွာပါ"

"က်က္သေရတံုးေကာင္ နင္ပါတာ ငါတို႔ကားအတြက္ လာဒ္ပိတ္တယ္ သြား ငါ့အမိႈက္ကိုသြားပစ္ေပး"

ေ႐ွာင္းက်န္႔က ယြမ္ယြမ္ရဲ႕ အမိႈက္ကိုသြားပစ္ေပးခ်ိန္မွာ ေက်ာင္းသားေတြစီးတဲ့ကားအားလံုးက စတင္ထြက္ခြာေနေလၿပီ။...

"ေဟး ကြၽန္ေတာ္က်န္ေသးတယ္ေလ ကြၽန္ေတာ္..ဒီမွာ လူက်န္ေသးတယ္လို႔ အဟင့္"

"အားက်န္႔!!!"

မ်က္ရည္ေတြၾကားကေန သူ႔နာမည္ေခၚသံၾကားရာသို႔လွည့္ၾကည့္မိခ်ိန္ ဘတ္စကတ္ေဘယေဘာင္းဘီအနီႏွင့္ ႐ွပ္အျဖဴ ကိုတြဲဖက္ဝတ္ဆင္ထားေသာ ရိေပၚ...

Ugly Boy But Handsome Man (Completed) Onde histórias criam vida. Descubra agora