4.Poczucie Winy

447 38 16
                                    

07.09.1995r.

— Hej, Gin — odezwała się Hermiona widząc swoją przyjaciółkę w pokoju wspólnym.

— Cześć — uśmiechnęła się słabo.

— Coś się stało? — spytała ze zmartwioną miną.

Rudowłosa jedynie wskazała głową na siedzących na kanapie Harry'ego razem z Cho.

— Co ona tu robi?! — zdenerwowała się Granger, musiała przyznać, nie tylko Ginny za nią nie przepadała.

— Harry ją tu przyprowadził, on chyba się w niej zakochał — westchnęła.

— Nic mi o tym nie mówił... Wiesz co? Chodź, zróbmy sobie mały spacer, nie mam ochoty patrzeć na nich dłużej bo chyba zwrócę śniadanie — powiedziała Hermiona, łapiąc przyjaciółkę za rękaw szaty i ciągnąc ją do wyjścia.

*

Draco Malfoy, Blaise Zabini, Teodor Nott i Pansy Parkinson spędzali wspólnie czas na szkolnych błoniach tuż obok jeziora.

— Słyszeliście, że Potter zakochał się w Chang? — spytała dziewczyna.

Blondyn i jego przyjaciele roześmiali się.

— Typowo, jak to jest, że ty zawsze wiesz co się dzieje u Gryfiaków? — odezwał się Draco.

— Często mi się nudzi — wzruszyła ramionami.

— Jak ja ich wszystkich nie cierpię — dodał.

— Weasleyówna jest znośna — powiedział Blaise.

— Ta wiewióra? — prychnął.

— Całkiem fajnie się z nią gada. No i jest zabawna — stwierdził Teo.

— I do tego ładna — dopowiedział Blaise.

— Postradaliście zmysły. Czy wy naprawdę jeszcze gadaliście z nią po tym jak siedziała z nami w przedziale?

— Tak, po dłuższym czasie spodobałoby ci się jej towarzystwo — rzekł ciemnowłosy.

— Nie zadaje się z Gryfonami.

— Ta dziewczyna ma w sobie coś ze Slytherinu, a ty o tym wiesz. Ktoś jeszcze ci tak dogryza z poza przyjaciół?

Malfoy milczał.

— No właśnie.

— No proszę, o wilku mowa — szepnął Blaise do Notta.

Ginny wraz ze swoją przyjaciółką Hermioną spacerowały po błoniach i zbliżały się do jeziora. Zajęte były rozmową, więc nie bardzo wiedziały co, lub raczej kto znajduje się przed nimi.

— Poczekajcie, zaraz stąd pójdą — powiedział Draco i wstał z miejsca zmierzając ku nim.

— Nienawi... — Rudowłosa zderzyła się ze Ślizgonem, przez co nie dokończyła swojej wypowiedzi.

— Uważaj jak chodzisz! — blondyn zwrócił się do niej. — Kogo nienawidzisz? Pewnie tej Cho, bo w końcu Potter się ślini na jej widok. Potter zakochał się w Chang. Śmieszna sprawa, co? Nic dziwnego, że wybrał ją, skoro innym wyjściem była jedynie wkurzająca wiewióra — uśmiechnął się sarkastycznie, bo dobrze wiedział o uczuciach rudowłosej do Harry'ego.

Odwrócił się do nich plecami i zaczął iść w stronę znajomych. Jednak dopiero wtedy pomyślał.

Przesadziłem. Cholera.

Usiadł między Blaisem, a Pansy, która od razu położyła się na jego ramieniu. Nienawidził gdy to robiła.

— Przesadziłeś — jego przyjaciel zrobił grobową minę.

Rudowłosa ruszyła w ich stronę.

— Gin, nie warto — powiedziała jej Hermiona, jednak ta jej nie słuchała.

— Draco i Pansy. Piękna para. Mopsica wrażliwa jak dziecko i wredny, mający się za króla, arystokrata. Można by rzec, że jesteście siebie warci. Teraz pytanie, komu bardziej współczuć związku z taką osobą. A ty Malfoy, spróbuj choćby jeszcze raz powiedzieć coś złego o mnie lub mojej rodzinie, to przysięgam, że zetrę ten rażący w oczy uśmiech z twojej twarzyczki — prychnęła i odeszła razem z Hermioną jak najdalej od nich.

— Masz za swoje — powiedział Teodor, jednak odpowiedziała mu cisza.

Blondyn gwałtownie wstał, przez co głowa Pansy uderzyła o ławkę, jednak go mało to obchodziło. Wszedł do zamku i skierował się do dormitorium Ślizgonów.
Usiadł na swoim łóżku i złapał się za głowę.

Mogłem pomyśleć zanim to powiedziałem.

Okej, to Weasley, ale nie jest tak zła jak ten jej brat.

No i Potter.

I że ona się w nim zakochała...

Współczuję zakochać się w kimś takim.

Po co to powiedziałem?!

Cholera, czemu ja się w ogóle tym przejmuje?

Powiedziała całą prawdę o mnie.

Jestem po prostu wrednym arystokratą.

Może powinienem ją przeprosić?

Nie, nie, do reszty mnie pogięło...

~

Drugi rozdział tego dnia, coś was rozpieszczam😂 Dajcie znać czy wam się podobało ❤

Ogień i Lód | Draco x Ginny |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz