01.45
Soobin:Yeonjunah
Soobin:Uyanık msın?
Soobin:Uyanıksan biraz konuşalım mı?Yeonjun:Soobin?
Yeonjun:Bir şey mi oldu? Neden hala uyanıksın?
Yeonjun:Ve ne konuşmak istiyorsun? Endişelenmeli miyim?Soobin:Hayır, hayır endişelenecek bir şey. Sadece...
Soobin:Sadece bugün doğru dürüst konuşamadık o yüzden yazdım
Soobin:Hem de...Yeonjun:Hem de? Bir şey olmuş
Yeonjun:Anlat hadi dinliyorum
Yeonjun:Önemli bir şey olmasa bu saatte yazmazsın sen. Noldu koca kafa? Ne seni bu kadar huzursuz etti anlat bakalım. Yeonjunun dinliyor.Soobin:Bugün seni gördüm, arkandan seslendim ama duymadın beni.
Yeonjun:Evet? Bu muydu bu kadar saattir huzursuz olduğun konu?
Soobin:Hayır konu bu değil
Soobin:Soobin:Konumuz bunlar
Soobin:Bunları neden attın Yeonjun? Senin için bu kadar değerli olan bir şeyi niye attın?Yeonjun:Peki sen neden benim attığım şeyi tekrar geri aldın Soobin?
Yeonjun:Bir şey çöpe atıldıysa demek ki o şey artık değersizdir. Anlamını yitirmiştir.
Yeonjun:Hem artık çocuk değilim. Bunları saklanmanın bir anlamı yok.Soobin:Gerçekten mi? Beni böyle çocukça bahanelerle kandırabileceğini mi düşünüyorsun Yeonjun?
Soobin:Soobinim ben. Seni herkesten daha iyi anlayan kişiyim.Yeonjun:Evet, sen Soobinsin. Beni herkesten daha iyi anlayan kişi.
Yeonjun:Ama bugün beni anlayamamışsın. Bugün beni anlayan Soobin bir yerlere saklanmış.Soobin:Neden öyle söylüyorsun ki? Ben burdayım. Bir yere saklanmadım.
Yeonjun:Eğer beni anlayan Soobin olsaydın şu an o oyuncaklar elinde değil, attığım yerde, laik olduğu yerde, çöplükte olurdu.
Soobin:Neden Yeonjun? Babanla birlikte yaptığın bu oyuncaklar senin için dünyanın en değerli oyuncaklarıydı. Çünkü bunu baban yapmıştı. Senin için en değerli kişi. İleride olmak istediğin kişi.
Soobin:Eskiden benim dokunmama bile izin vermezken, şimdi yeri çöp kovası mı oldu? Gerçekten mi?Yeonjun:Artık değil.
Soobin:Ne artık değil?
Yeonjun:Babam...artık benim en değerlim değil. Zaten benim değerlim sendin, babam değildi.
Soobin:Devam edeyim mi? Üzerine gelmek istemiyorum ama her gün daha da içine kapanıyorsun. Seni beklerim dedim, istediğin zaman anlatırsın dedim ama seni böyle görmek ve elimden hiçbir şeyin gelmemesi çok zorluyor beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nepenthe / YeonBin
FanfictionBazen insan görmemesi gereken bir şeyi gördüğü için, bazense görmesi gerekirken her şeye kör olduğu için kaybediyordur... Taegyu #1 23.11.20 Hanse #1 Yeonjun #1 ...